Nieuw in het Japanse wereldje

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Polderboy
Nieuw forumlid
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 aug 2022, 15:23

Nieuw in het Japanse wereldje

Bericht door Polderboy » 14 aug 2022, 12:10

Hallo allemaal,

Bram is de naam.
Na vele jaren Duits te hebben gereden (Opel, VW) sinds kort in het bezit van een mooie outlander PHEV instyle uitvoering.
Hoge zit en automaat en deels elektrisch hebben me over de streep getrokken.
Elke dag opnieuw leer ik de auto beetje bij beetje kennen.
Hij zoeft over de weg en biedt veel comfort.
De thuislader wordt nog nageleverd en dan kan het ‘feest’ beginnen. Hoe zuinig kan ik deze auto ‘krijgen’.
Naast alle luxe toch ook al wel een paar eigenaardigheden ontdekt die ik voor lief neem. Geen CarPlay dus ook geen navigatie over de speakers tenzij ik gebruik maak van BT audio maar dan kan je geen dab+ luisteren. (Tip van een forumlid: Flitsmeister op telefoonspeaker zetten) Helaas bestaat er op dat mmcs geen voorkeurs-bron zoals bv VW dat wel kent.
Ik hoop dus op dit forum veel tips en trucs tegen te komen.
Met vriendelijke groeten Bram

RoelUtrecht
Forumlid
Berichten: 115
Lid geworden op: 07 jun 2018, 11:52

Re: Nieuw in het Japanse wereldje

Bericht door RoelUtrecht » 14 aug 2022, 14:48

Welkom en veel plezier met de outlander! Er is een hoop info hier te vinden. Gr,
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle '13
2,3 L/100KM

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 863
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: Nieuw in het Japanse wereldje

Bericht door PHEVlkj » 14 aug 2022, 16:31

Steeds meer benieuwd naar het bouwjaar....

Op de Instyle van de eerste jaren zit geen DAB+. Dat was voorbehouden aan de duurste versie onder de typenaam Instyle +.
Ik weet niet vanaf wanner dat standaard in de audio componenten is veranderd, maar misschien weet iemand anders het.

Ik heb op beide auto's altijd FM gehad. In de beginjaren was de performance van DAB nog dramatisch, dus toen was ik er blij mee...... :-)

Bijna niemand met een Mitsubishi had buiten het midden van het land radio ontvangst vanwege het kleine aantal DAB zenders. Dat zal inmiddels wel beter zijn geworden....

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Plaats reactie