Geluid alleen via rechterbox met spotify + Samsung S20

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Plaats reactie
RaymonBot
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jul 2021, 19:06

Geluid alleen via rechterbox met spotify + Samsung S20

Bericht door RaymonBot » 01 aug 2021, 13:28

Als ik via spotify muziek afspeel via mijn Samsung S20+ dan is het geluid voornamelijk te horen over de rechterbox. Wat ik ook probeer, ik kan dit niet aanpassen in de auto, als ook niet op mijn telefoon of in de instellingen van Spotify. Als ik gewoon muziek luister via de radio dan is het geluid prima en te horen over alle boxen. Bijkomend feit is als mijn zoon zijn IPhone aansluit dan werkt de Spotify wel over alle boxen. Wat ik dan wel als verschillend zie, is dat zijn telefoon als een Ipod is gekoppeld aan de auto. Zijn er hier personen die dit probleem ook hebben of hebben gehad? En weet iemand hier de oplossing voor? Alvast dank!

Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 436
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08
Locatie: Boxmeer

Re: Geluid alleen via rechterbox met spotify + Samsung S20

Bericht door Bmtouring » 05 aug 2021, 09:28

je smasmung werkt kennelijk via de carkit ingang en die gebruikt alleen rechts. De iPhone ingang verwacht wel een stereo signaal en verdeeld dat ook zo.

Misschien dat je samsamung niet hetzelfde bluetooth protocol gebruikt als de auto. geen idee hoe oud of jong een s20 is maar daar kun je vast de bluetooth versie van opzoeken en kijken wat die versie ondersteund aan audio verbindingen.

RaymonBot
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jul 2021, 19:06

Re: Geluid alleen via rechterbox met spotify + Samsung S20

Bericht door RaymonBot » 14 aug 2021, 08:35

Ik ben er ondertussen uit. Het bleek toch dat er in mijn Samsung een instelling stond dat mijn geluid gecentreerd was naar de rechter kant :roll: Dit heb ik nu aangepast en het werkt prima.

Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 436
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08
Locatie: Boxmeer

Re: Geluid alleen via rechterbox met spotify + Samsung S20

Bericht door Bmtouring » 14 aug 2021, 11:04

Weer wat geleerd, goed om te weten.

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 862
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: Geluid alleen via rechterbox met spotify + Samsung S20

Bericht door PHEVlkj » 15 aug 2021, 21:46

top voor het terug melden.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Plaats reactie