Aanpassingen Buitenkant

Alles met betrekking tot de buitenkant van je Outlander PHEV
Plaats reactie
Fritsverm
Forumlid
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jun 2020, 14:44

Aanpassingen Buitenkant

Bericht door Fritsverm » 12 okt 2020, 14:32

Hallo, Ik heb sinds kort ook een Oulander phev. Ik heb nu een aantal aanpassingen uitgevoerd om hem wat leuker/mooier te maken.
Zo heb ik een Haaievin antenne geplaats en de dagrij/mistlamp vervangen door een led-exemplaar met Angel-eyes.
Ook een achterspoiler geplaats. Al deze artikelen via Alie-express aangepast. Je staat er versteld van wat er allemaal voor de Outlander te koop is.
Daarnaast ook een treeplank laten monteren, de foto kan er niet bij, vreemd, is kennelijk begrenst op 3 bijlagen ? Zal een nieuw item plaatsen voor deze foto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Outlander phev exective x-line 2015

Gebruikersavatar
RX-Men-8
Forumlid
Berichten: 291
Lid geworden op: 09 jul 2019, 21:30
Locatie: Hilversum

Re: Aanpassingen Buitenkant

Bericht door RX-Men-8 » 12 okt 2020, 21:32

Mooi gelukt, en die dagrijverlichting vind ik interessant, en je mistlamp is nu ook meteen een LED? Was dit op dezelfde HB4 en W13 lampstekkers aan te sluiten of moest je ze er zelf aan krimpen?
Outlander PHEV: Afbeelding MX-5: Afbeelding Avensis Verso: Afbeelding IS200: Afbeelding

Fritsverm
Forumlid
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jun 2020, 14:44

Re: Aanpassingen Buitenkant

Bericht door Fritsverm » 12 okt 2020, 22:15

Ja, is zeker mooi gelukt. De mistlamp is ook inderdaad Led. De connector voor de mistlamp, ik dacht H11, past perfect, hoef ik niets aan te doen. Voor de dagrijverlichting heb ik de bestaande connector vervangen door van die steekconnectors.
Outlander phev exective x-line 2015

Driouchi
Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2020, 22:30

Re: Aanpassingen Buitenkant

Bericht door Driouchi » 25 dec 2020, 20:02

Goedenavond
ik wil graag mijn huidige mistlampen vervangen met het zelfde mistlampen wat U nu op uw auto heeft, ik vind ze mooi staan .
heeft u aub het artikelnummer voor mij misschien ik wil ze graag kopen via Ali expres
Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Bmtouring
Site Admin
Berichten: 448
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08
Locatie: Boxmeer

Re: Aanpassingen Buitenkant

Bericht door Bmtouring » 26 dec 2020, 10:28

Smaken verschillen. Maar de 'mistlampen' (dagrijlampen, geef het een naam) in bling bling vind ik ook wel mooier dan mat grijs. Ik heb er chroom kapjes overheen gezet. Vroeg of laat wil ik de lampen vervangen maar voor helder glas, zonder ringen. Die geven mij te weinig licht als dagrijverlichting.

Nogal een inflatiegevoelig iets, die verlichting. Dagrijverlichting leds worden steeds feller op nieuwe auto's waardoor de oudere auto's steeds minder goed te zien zijn. Helemaal als je met een yougtimer op pad gaat: toen xenon net kwam in vergelijking met nu.... dag en nacht verschil. Terwijl destijds men klaagde over het geconcentreerde blauwe pitje van die overdreven figuren met xenon aan boord. Was nergens voor nodig, H7 halogeen was meer dan genoeg :lol:

Plaats reactie