Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Hier alle poll's die we tot nu toe hebben gehad. Wil je graag een nieuwe poll? Laat het ons weten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 436
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08

Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Bericht door Bmtouring » 16 sep 2020, 21:18

Nou dacht ik hier een poll met aan te klikken antwoorden te maken maar dat had ik dus even mis. Niettemin mijn vraag blijft gelijk:

Wie komt er naar een PHEV meeting waar je:
- elkaar kunt ontmoeten
- je auto's kunt laten zien en kunt kijken naar andere uitvoeringen, aanpassingen, gebruikswijzen en zo voorts
- een hapje of drankje kunt nuttigen met je medereizigers en met andere bezoekers (dat laatste is natuurlijk wel de bedoeling)

En eventueel (dit vergt wat meer committed presence omdat er externen (non-hobbyisten) voor opgetrommeld moeten worden))
- kleine deukjes verwijderen (jaja, eigenbelang, ik weet het en geef het grif toe, echter ook van nut voor elke automobilist)
- klein onderhoud of controle danwel advies hieromtrent door vakmensen
- poets/polijst/was advies en of beurt (zal niet gratis zijn maar volume zorgt voor kortingen nietwaar)
- OBD uitlezen/programmeren (toegegeven: er valt niet zo veel te programmeren aan de PHEV maar uitlezen kan wel, je accu-staat-van-het-moment met de PHEV watchdog bijvoorbeeld)


Qua locatie: ik woon nabij Boxmeer en heb twee a drie locaties met voldoende ruimte en horeca (corona proof) waar dit zou kunnen. Elders kan natuurlijk ook, alleen dan ben ik wat minder in de gelegenheid om e.e.a. te organiseren.

Mijn vraag is dan dus:

Wie vind dit leuk en is ook bereid om te komen (meelullen en toch niet komen mag wel maar daarmee komt het niet van de grond he)

Waarvandaan (vanwege de locatie, geef het ook aan als het je te ver is en dat de enige reden is om niet te komen. Vul je profiel in op dit forum (mag ook je locatie ongeveer, dat maakt het makkelijker om te postings te begrijpen)

Waarom (bovenstaand maar een paar ideeen mijnerzijds, vul gerust aan. Vroeger, in mijn BMW tijd, was de AutoBahn zonder snelheidslimiet aantrekkelijk maar dat is in deze geheel niet meer van toepassing. Goedkopere benzine ook al niet met die jerrycan onder de laadvloer aan volume. Dus moet het van de mooie bossen en de gezelligheid komen, maar voel je vrij om positieve redenen aan te voeren (hint voor de azijn...).

Overigens, ik zou best een 4x4 modder route kunnen regelen.... zouden de PHEV's dat aan kunnen? Of zijn ze wel erg gedomesticeerde, brave, asfaltridders......

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Bericht door JohanvdH » 17 sep 2020, 00:05

Ik heb wel zin in een meeting!

Standplaats is Wageningen, dus Boxmeer is te doen.

Deukjes en poetsen zijn interessant. Ik heb een tweetal ODB dongles en PHEV Watchdog dus meten van andere Outlanders is een optie.

Die 4x4 modder route past wellicht niet bij het poetsen maar ook ik ben wel benieuwd naar wat onze PHEV's offroad aankunnen.
Ik heb alleen nooit een plek weten te vinden en daarbij ook nog iemand die de auto weer op weg helpt als ie echt vast zit (Heeft een PHEV eigenlijk wel een stevig sleepoog oid waar je hem met een kabel mee uit de bagger kan trekken?)
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

Gebruikersavatar
RX-Men-8
Forumlid
Berichten: 290
Lid geworden op: 09 jul 2019, 21:30

Re: Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Bericht door RX-Men-8 » 17 sep 2020, 11:28

Ja, leuk :)

Voor mij prima te doen, ik woon in Hilversum. Ik zou "light" offroaden (maar geen doorwaden van water) leuk vinden, poetsen ben ik niet zo van.

Op locaties van rijvaardigheidstraining (bijv. Lelystad) zijn misschien ook wat heuvelige trails waar je op en af kunt.
Outlander PHEV: Afbeelding MX-5: Afbeelding Avensis Verso: Afbeelding IS200: Afbeelding

erichendri
Forumlid
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2019, 15:08

Re: Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Bericht door erichendri » 17 sep 2020, 22:21

In Brabant kan je leuk rijden.
Op wikiloc kan je leuke gpx routes downloaden.
Met de subaruclub gaan wij daar wel eens rijden.

Eric
Nog geen phev bezitter maar wel zoekende naar een mooie instyle in de juiste kleur.
Privé rijdt ik een subaru legacy awd en zakelijk rijdt in een VW id3.

Besouwke
Forumlid
Berichten: 103
Lid geworden op: 20 jul 2019, 20:45

Re: Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Bericht door Besouwke » 24 sep 2020, 13:10

Leuk! Ben ook benieuwd wat hij off road aan kan.
Wel tof om het te combineren met wat geknutsel of modden..

Brandsweer
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 aug 2019, 15:22

Re: Een PHEV (forum) meeting? Ja, leuk!?

Bericht door Brandsweer » 29 sep 2020, 12:11

Zou mij wel leuk lijken als Outlander to be eigenaar gelijk gestemden te treffen, maar ivm afstand (hoge noorden, bijna 200km enkele reis) is misschien voor mij toch wat te ver weg.

Plaats reactie