Koppelen app in Android 9 (Pie) gelukt
-
Duc
Re: Koppelen app in Android 9 (Pie) gelukt
Nu zit ik met oud model PHEV (2014) nog op de oorspronkelijke app (dus niet app I of app II). Ik heb dus een wachtwoord met 10 karakters. Het koppelen van mijn Samsung A50 met Android 9 lukt niet. (Daarvoor had ik wel succes met een iPhone).
Is het nu zo, dan ik eerst naar de dealer moet om de autosoftware te laten upgraden, en dat ik daarna app I kan gebruiken?
Is het nu zo, dan ik eerst naar de dealer moet om de autosoftware te laten upgraden, en dat ik daarna app I kan gebruiken?
-
Duc
Dank voor de duidelijke uitleg! Binnenkort dus even naar de dealer. 
-
Duc
Vorige week bij mijn dealer geweest voor onderhoudsbeurt. Maar mijn dealer heeft de wifi upgrade niet aangedurfd. Volgens hun zijn de risico's te groot dat de hele wifi module daarna niet meer werkt. Ze willen het evt. wel upgraden, maar dan volledig op mijn risico. (En ze vertelden me dat vervanging van de volledige wifi module meer dan 1000 euro kost...). NB: bluetooth hebben we wel ge-upgrade.
Dus ik hou twee opties over:
1 Upgrade op mijn eigen risico
2 Oude smartphone kopen met maximaal Android 8. En die alleen voor de Outlander gerbruiken.
Of zie ik iets over het hoofd?
Dus ik hou twee opties over:
1 Upgrade op mijn eigen risico
2 Oude smartphone kopen met maximaal Android 8. En die alleen voor de Outlander gerbruiken.
Of zie ik iets over het hoofd?
-
Duc
@lkj: dank.
Ik heb Mitsubishi Motors NL laten bellen naar mijn dealer... Nu gaat de dealer komende vrijdag de wifi update uitvoeren (op hun kosten en risico). Maar., aldus mijn dealergarage ''Het gaat wel even duren, dus u kunt er niet op wachten''. Volgens mij hoeft dat klusje niet zo lang te duren...
Ik heb Mitsubishi Motors NL laten bellen naar mijn dealer... Nu gaat de dealer komende vrijdag de wifi update uitvoeren (op hun kosten en risico). Maar., aldus mijn dealergarage ''Het gaat wel even duren, dus u kunt er niet op wachten''. Volgens mij hoeft dat klusje niet zo lang te duren...
-
Duc
@PHEVlkj: naar welk document refereer jij als je schrijft 'handleiding van Mitsubishi.'?
-
Duc
Ah, de basispagina's kende ik al, maar niet de pagina's hoe de oude meuk te verwijderen. 
-
Duc
Ik zie nu in de Google Play Store (dus voor Android telefoons), dat de app 'OUTLANDER PHEV' een update heeft gekregen op 30 sept 2019 (app versie A.3.0.0).
Bij de omschrijving staat dat deze app de apps 'OUTLANDER PHEV' en 'OUTLANDER PHEV I' vervangt. In de Google Play Store kan ik inderdaad de app 'OUTLANDER PHEV I' niet meer vinden.
Iemand al ervaring met de nieuwste versie?
Bij de omschrijving staat dat deze app de apps 'OUTLANDER PHEV' en 'OUTLANDER PHEV I' vervangt. In de Google Play Store kan ik inderdaad de app 'OUTLANDER PHEV I' niet meer vinden.
Iemand al ervaring met de nieuwste versie?
-
Pejoen1969
- Nieuw forumlid
Ja, app heet nu 'Remote Ctrl' maar ik vind t niet per se een verbetering.
Uiterlijk is wel iets moderner, witte achtergrond en zo. Maar de teksten zijn in Aliexpress- Nederlands. Lachen!
Verer geen verbeteringen in bestaande opties of nieuwe opties aangetroffen. Wifi bereik nog steeds slecht, de sleutel reikt verder. Gemiste kans dus MM, duidelijk weinig aandacht aan besteed.
Gr Jeroen
Uiterlijk is wel iets moderner, witte achtergrond en zo. Maar de teksten zijn in Aliexpress- Nederlands. Lachen!
Verer geen verbeteringen in bestaande opties of nieuwe opties aangetroffen. Wifi bereik nog steeds slecht, de sleutel reikt verder. Gemiste kans dus MM, duidelijk weinig aandacht aan besteed.
Gr Jeroen
-
Duc
Koppelen van de nieuwe auto-software met de nieuwe Android app ging bij mij zonder problemen. En het lijkt erop dat het bereik een heel klein beetje is verbeterd (paar meter extra binnenshuis). Dus voor mij een kleine vooruitgang.