iOS10 en AP in PHEV

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Plaats reactie
hansm

iOS10 en AP in PHEV

Bericht door hansm » 23 sep 2016, 11:31

Iemand ook problemen met de "verouderde" AP in de PHEV?
Het is in iOS10 nu zichtbaar waar je aan vasthangt, en als ie aan de PHEV hangt zegt ie dat de AP een verouderde 802.1b (...) is.
Dit is natuurlijk ook super oud maar ja we moeten het ermee doen.

Symptoom: als ie aan de PHEV AP vastzit (mijn iPhone6(+)) dan krijg ik de melding dat de AP vervangemoet worden, door een a/c of n AP.

Ik betwijfel of MMNL daar iets mee gaat doen, maar je weet maar nooit.

Iemand dezelfde problemen ?
Vooral de mensen met een iPhone7?
Die zou helemaal niet meer moeten connecten, als je de forums mag geloven hierover.

tadango

Re: iOS10 en AP in PHEV

Bericht door tadango » 23 sep 2016, 13:37

Die melding is pure marketing van Apple om te zorgen dat mensen een snellere AP kopen met betere beveiliging. Dat maakt voor onze auto app allemaal geen bal uit. Daar gaat niemand iets aan doen natuurlijk.....

hansm

Re: iOS10 en AP in PHEV

Bericht door hansm » 23 sep 2016, 15:16

dat wel natuurlijk, maar als ik wil switchen van de PHEV AP dan hangt de wifi app.
heel lastig...

Phev2015

Re: iOS10 en AP in PHEV

Bericht door Phev2015 » 14 okt 2016, 09:51

Ik heb IOS10 op mijn IPhone 5S, maar heb deze melding nog niet gezien bij het connecten met de AP van de auto.

Gebruikersavatar
RX-Men-8
Forumlid
Berichten: 290
Lid geworden op: 09 jul 2019, 21:30

Re: iOS10 en AP in PHEV

Bericht door RX-Men-8 » 17 aug 2019, 13:58

Tegenwoordig meldt de iPhone bij het verbinden enkel "Legacy Access Point" maar werken doet ie gewoon.

Tip om te voorkomen dat je iPhone en ook je andere Apple devices onder je Apple ID vanzelf gaan verbinden met de Outlander als je thuis bent gekomen: Klik op de (i) naast de verbinding na het koppelen en schakel "Auto-Join" (Automatisch verbinden) uit.
Outlander PHEV: Afbeelding MX-5: Afbeelding Avensis Verso: Afbeelding IS200: Afbeelding

Plaats reactie