Instellingen.....?

Vragen over bepaalde funties van het navigatiesysteem of de standkachel? Vraag maar raak!
Plaats reactie
Mipkip
Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 sep 2018, 17:40

Instellingen.....?

Bericht door Mipkip » 07 okt 2018, 10:20

Goedemorgen allemaal,

Gisteren voorstel rondje gedaan, sinds deze week eindelijk toegang tot het forum en heel,heel veel al gelezen.
Maar blijf toch nog met wat vragen zitten.
In diverse topics zie je dat je in het instellingen menu een aantal zaken zelf kan instellen. Bijvoorbeeld het automatisch vergrendelen van de deuren na wegrijden....
Misschien dat het niet te vinden is omdat wij een ‘gewone’ business edition hebben uit 2014. Bij de luxere versies zag ik dat die een ander info/navigatie scherm hebben waar veel meer informatie op te vragen is. Onze Evi heeft een Kenwood scherm.
Dus bij deze wat vragen:
* Hoe kan ik het instellingen menu oproepen en waar krijg ik dat te zien?( in dashboard voor mij of navigatie scherm)
* Kan ik zelf instellen dat de deuren automatisch vergrendelen na het wegrijden?
* Kan ik de info l/km ook wijzigen in km/l ?
* Weet iemand of je de garmin navigatie die in de Kenwood zit ook kunt dimmen in de nachtstand? Is behoorlijk fel in het donker. Instelling staat op automatisch en dat werkt goed, het omschakelen dan.
* Kan ik deze versie PHEV Business ook benaderen via wifi ofwel vanaf afstand een aantal zaken regelen?

Ik hoor graag van ervaren rijders die hier mee bekend zijn. Fijne zondag allemaal.
Hans.

Aanvulling: had nog méér moeten lezen....inmiddels menu kunnen vinden door P stand en handrem aan te trekken. Niets over deuren aut. vergrendelen kunnen vinden, zal wel een dealer optie zijn, wel km/l in kunnen stellen, dimmen nachtstand navigatie hier niet te vinden evenals iets over wifi.
Laatst gewijzigd door Mipkip op 07 okt 2018, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Instellingen.....?

Bericht door Anko » 07 okt 2018, 10:49

Deuren automatisch sluiten kan niet via instellingen in de auto. Dealers zeggen dat het helemaal niet kan, maar ik denk dat het met willen te maken heeft.

Het kan met een tool als etacsdecoder en een speciale kabel. Ik heb dat een jaar of 3 geleden gedaan maar de details zijn me en beetje ontschoten. Google maar eens. Is best veel on line te vinden.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Mipkip
Forumlid
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 sep 2018, 17:40

Re: Instellingen.....?

Bericht door Mipkip » 07 okt 2018, 11:06

Goedemorgen Anko, dank voor je reactie. Van de week even vragen bij Mitsu dealer, auto staat er dan toch voor inbouwen parkeersensoren vóór. Een accessoire die wij wel hadden in voorgaande auto’s en met deze imposante neus toch wel prettig is. Achteruit rijden met camera hulp trouwens perfect zowel bij dag of nacht.

Plaats reactie