Hondenrek

Alles met betrekking tot het interieur van je PHEV
JeroenJ

Re: Hondenrek

Bericht door JeroenJ » 08 sep 2014, 11:14

Wel een beetje duur bij hondenrekkenshop.nl

Heb net de combi (rek + scheidings wand) besteld bij Travall.nl (http://www.travall.nl/mitsubishi/outlander-2012-).

HondenRek (155,-)
ScheidingsWand (125,-)
Combi prijs (252,-)

Via hondenrekkenshop.nl betaald je 2x180,- = 360,- euro ik vind die 100,- verschil wel erg veel. helemaal omdat ik het idee heb dat ze deze rekken helemaal niet zelf maken maar gewoon inkopen bij Travall. Daar waren ze namelijk ook tijdelijk niet leverbaar net als bij hondenrekkenshop.nl :shock:

Wat wel erg jammer is van Travall dat ze geen communicatie hebben (intern) en naar buiten. Ik heb sinds dat ik de auto heb al aan hun gevraagd of ze me op de hoogte wilden houden over de ontwikkeling van deze rekken voor de Outlander. Uiteindelijk heb ik er na 2x zelf achteraan te hebben gemaild te horen gekregen dat ze alleen het hondenrek gingen maken en de scheidings wand niet (dat zou ze intern hebben na gevraagd). Nu zag ik vorige week tot mijn verbazing dat ze dus gewoon worden aangeboden op hun site.

Savan
Forumlid
Berichten: 92
Lid geworden op: 11 jul 2016, 00:20

Re: Hondenrek

Bericht door Savan » 02 okt 2016, 11:26

Hoe staat het nu met de originele rek van mitsu? Is deze inmiddels wel leverbaar voor de phev of is het nog streeds een kwestie van gebruik maken van de 'analoge' outlander?

Savan
Forumlid
Berichten: 92
Lid geworden op: 11 jul 2016, 00:20

Re: Hondenrek

Bericht door Savan » 26 dec 2016, 22:44

Heb de Engelse versie een paar dagen geleden besteld en vandaag gemonteerd. Ging vrij makkelijk en zit er nu vrij stevig in.

Kan er moeilijk wat meer over zeggen want het is een beetje een houtje-touwtje oplossing maar wel eentje die iig de hond alsook het grootste gedeelte van de bagage achterin de auto zal houden. Denk dat ie bij mij na de vakantie er gelijk uit gaat want is puur voor de bagage bedoeld.

Plaats reactie