Startblokkering gaat niet uit

Alle technische dingen mbt het aansluiten van accessoires en andere zaken om je PHEV op te leuken
Plaats reactie
paul1173

Startblokkering gaat niet uit

Bericht door paul1173 » 30 nov 2016, 19:22

Heb al 2 dagen problemen om de startblokkering uit te krijgen. Na het openen van de centrale vergrendeling met de AB volg altijd vrij snel de dubbele piep na het uitschakelen van het alarm en blokkering. Sinds 3 dagen komt de dubbele piep niet meer. Auto gaat dus wel open maar alarm gaat niet uit met als gevolg dat de staat staat te genieten van het geloei. Tot vandaag na een tijdje alarm toch met knopje op drivercard uit kunnen krijgen, lukt vandaag helemaal niet meer :-(. Batterijen van Drivercard zijn vervangen, geen effect. Heeft iemand ervaring hiermee?

Hartelijke groet,

Paul

Nick
Forumlid
Berichten: 88
Lid geworden op: 26 mei 2013, 21:39

Re: Startblokkering gaat niet uit

Bericht door Nick » 30 nov 2016, 21:52

Vervelend zeg. Heb je de andere driver card ook al geprobeerd?

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Startblokkering gaat niet uit

Bericht door sigmasailor » 01 dec 2016, 22:42

Batterijtje er verkeerd om in? Leeg batterijtje er goed in. Vaak is het heel simpel.
Als je in een goed donker plekje kijkt moet je (bij een Cobra althans) heel flauw een rood ledje zien knipperen. Gaat aan bij indrukken knopje. Als je dat niet ziet ligt het aan het batterijtje of de card zelf natuurlijk. Inderdaad: probeer je reserve card eens....
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

paul1173

Re: Startblokkering gaat niet uit

Bericht door paul1173 » 05 dec 2016, 13:40

met verse batterij werkte het ook niet. (in beide kaarten). Dag er na was alles weer normaal... aardstralen denk ik.. :lol:

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Startblokkering gaat niet uit

Bericht door sigmasailor » 05 dec 2016, 15:29

Herkenbaar. Ik heb ook eens staan modderen en uiteindelijk de hulpdiensten gebeld. Een aardige mevrouw liet het mij nog eens proberen. Na een half uur zelf oplossen en veel frustratie (batterijen verwisselen) en stress deed hij het ineens wel weer. Ik heb het idee dat als je het systeem een paar minuten met rust laat nadat het in de war is het weer goed komt. Natuurlijk geef je jezelf die rust niet en blijf je het telkens proberen.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Plaats reactie