Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door Anko » 19 jun 2015, 11:20

Zoals je hebt kunnen lezen is de iCarsoft i909 scanner in staat om via de OBDII poort van de auto informatie uit alle ECU’s in de Outlander PHEV op te halen en te tonen. Dus ook uit de PHEV specifieke ECU’s. Zo kun je hiermee bv. zelf de resterende batterij capaciteit uit lezen (en dus inzicht krijgen in de eventuele terugval van de capaciteit) en live zien wat er met de accu gebeurt: SOC in procenten, SOC in Ah, voltage, (ont)laadstroom in ampere, etc. Maar je kunt ook van alles zien over de E-motoren (koppel, toerental, ...) en de generator. Zie ook de lijst met OBDII parameters die ik eerder gepubliceerd heb.

OBD Warenhuis, waar ik het apparaat heb aangeschaft, heeft na aanleiding van mijn berichtgeving over de iCarsoft i909 contact met mij opgenomen. Na wat over en weer mailen en uitwisselen van informatie heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze niet iets leuks konden doen voor de PHEV community. Nu willen ze, zeg maar als dank voor de review en gebruikerservaringen, graag een leuk gebaar maken en bieden ze de i909 tijdelijk aan voor 99,- incl BTW en incl verzending in Nederland, België of Duitsland. Dat is 11 euro onder hun eigen prijs van dit momenten zelfs 20 á 25 euro onder de gangbare prijs.

Informatie en bestellen via http://obdwarenhuis.nl/icarsoft-i909-mi ... tcodelezer. Gebruik als kortingscode "phev-i909".
Let op: de actie loopt tot en met 19 augustus!

En nee, ik krijg geen vergoeding per verkocht apparaat ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door PHEV2014 » 19 jun 2015, 20:01

Ik heb 'm vandaag binnen gekregen. Heel leuk speeltje. Makkelijk in te stellen en werkt perfect.

De shop levert snel en reageert idem dito. Ik had de scanner net een dag te vroeg besteld voor de actie, maar heb de korting met terugwerkende kracht alsnog gekregen. Klasse!
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door Anko » 19 jun 2015, 20:11

Haha. Jij wel :lol: Ik had hem al verteld dat er al iemand was geweest die besteld had ...
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Paul29

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door Paul29 » 24 feb 2016, 09:44

Ik zal veeeeeeel te laat zijn, aangezien deze actie vorig jaar juni was (toen ik hier helaas nog geen forumlid was) maar zou de actie nog lopen? Vast niet, maar niet geschoten is altijd mis.

Handig dat dit topic met inkoopacties er is, want een koopje is altijd leuk. Weet iemand toevallig of http://www.mister-auto.nl ook wel eens zulke acties heeft speciaal voor forumleden? Daar koop ik namelijk meestal mijn onderdelen. Of zal ik ook gewoon eens de stoute schoenen aantrekken.. :p

phev
Forumlid
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 mei 2013, 17:43

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door phev » 24 feb 2016, 10:34

Trek die schoenen maar aan en laat even weten of de korting nog geldt, dan doe ik ook mee. :)

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door Hansjebrinkers » 24 feb 2016, 23:49

Kun je met de i909 ook de resterende accucapaciteit uitlezen? Dit is mij met m'n import Bluetooth dongle nog niet gelukt...
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door Anko » 25 feb 2016, 06:01

Yep.

BTW, heb je EvBatMon geprobeerd?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door Hansjebrinkers » 26 feb 2016, 00:20

Nope, maar na het nalezen van deze post ga ik dit alsnog proberen...
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

hft
Forumlid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2019, 10:10

Re: Tijdelijke korting op iCarsoft i909 scanner !!!

Bericht door hft » 24 jul 2020, 10:07

gebruik de Vgate i car pro ble 4
werkt prima met Phev Watchdog
werkt prima ,kan alleen de dtc meldingen en history niet vinden
iemand ervaring hiermee?

Plaats reactie