Klachten over mailing

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Klachten over mailing

Bericht door OutlanderPHEV » 09 dec 2015, 11:05

Goedemorgen allemaal,

vanochtend heb ik jullie een email gestuurd om een van mijn (gratis) projectjes te promoten. Uit mijn hoofd is dit de 2e of 3e email die jullie ontvangen die geen directe relatie heeft met dit forum.

Ik snap dat niet iedereen hier positief tegenover staat, en laat in de email ook weten dat je via een enkele muisklik kunt afmelden voor dergelijke emails.

Prima als iemand er voor kiest om zich uit te schrijven, maar om me nou te mailen dat het:
- niet gewaardeerd wordt
- spam is
- illegaal of
- asociaal is
- enz

Mag ik diegenen die zich er zo aan ergeren en de moeite nemen me hierover mailen, er even op wijzen dat je tijdens het registreren op dit (gratis) forum, je akkoord gaat met de voorwaarden? Waarin staat dat je heel af en toe een email krijgt over een van mijn andere projecten/bedrijven/websites?

Schrijf je uit via de link, of niet, maar als je het zo erg vind dat je er de tijd voor neemt om er een email over te sturen, neem dan ook even de moeite om je uit te schrijven voor dit gratis platform. Ik zal dan je account verwijderen.

Tot zover.

Mag ik via deze weg nog maar een keer de moderators bedanken, die vrijblijvend enorm helpen om dit gratis forum in goede banen te leiden?

Fijne feestdagen !
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Klachten over mailing

Bericht door Anko » 09 dec 2015, 12:38

Edwin,

Ik ga er helemaal in mee hoor, wat je zegt. Maaruh .... is het vanuit de mail wel duidelijk waarom mensen deze hebben ontvangen? Mijn eerste reactie was ook: WTF, wat is dit nu weer .... Totdat ik je adres in de Meern herkende en het kon plaatsen.

Inmiddels heb ik de mail al weg gegooid. Anders had ik zelf even gekeken of deze herkenbaar was als afkomstig van / via dit forum. Maar het zou me niet verbazen als veel ontvangers de mail niet kunnen plaatsen.

Groet,

Anko
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Klachten over mailing

Bericht door OutlanderPHEV » 09 dec 2015, 16:25

Anko,
vorige keer had ik duidelijk als afzender outlanderforum vermeld, maar kreeg ik een bak **** over me heen dat ik mensen aan het misleiden was. Vandaar dat ik dit keer mijn eigen naam heb gebruikt.

De lading hate-mail is nu opgehouden, dus ik vind het wel goed zo. Ik zal voortaan dit soort dingen gewoon als sticky post overal op het forum plaatsen ;-)
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

henkloop
Forumlid
Berichten: 81
Lid geworden op: 16 mei 2014, 13:54

Re: Klachten over mailing

Bericht door henkloop » 10 dec 2015, 23:26

Wat Edwin zei.

Mailtje gekregen,

Niet iets voor mij,

Delete knop ingedrukt

Klaar.

(snap alle ophef niet)

Plaats reactie