App IOS 9 update.

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

App IOS 9 update.

Bericht door sigmasailor » 03 dec 2015, 16:25

Net de nieuwste versie (1.3.9 voor IOS) van de App gedownload. En nu maar hopen dat de App beter werkt dan de 'professionele' toelichting in de Appstore doet vermoeden: 'Supproted to the IOS9' WTF! :lol:

Eerste poging net mislukt omdat de PHEV router weer eens onvindbaar is, zucht. :evil:

Ah, tweede poging lijkt OK. Ik moest de instellingen voor Modus en tijd opnieuw doen maar alles lijkt verder als vanouds. Had eigenlijk ook geen probleem met de vorige versie; ook niet onder IOS9.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

hansm

Re: App IOS 9 update.

Bericht door hansm » 03 dec 2015, 16:29

Bluetooth werkt nog steeds niet, de call wordt nog steeds gedropt als iemand belt.
Geen idee wat er gefixt is dus...

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: App IOS 9 update.

Bericht door sigmasailor » 03 dec 2015, 16:31

Die App heeft niets met bluetooth te maken. De enige remedie voor bluetooth lag bij mij in nieuwe hardware; had het na een jaar aanmodderen wel gehad.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

hansm

Re: App IOS 9 update.

Bericht door hansm » 03 dec 2015, 17:01

Toch had het leuk geweest en bewijs dat ze naar ons luisteren, maar helaas, de WiFi maar weer uit als ik in de auto stap, dan werkt het uitstekend.

Herky75

Re: App IOS 9 update.

Bericht door Herky75 » 04 dec 2015, 11:29

Hoi

Misschien een omslachtige manier, maar ik gebruik de app op een ipod, hiermee kan ik mijn telefoon erbuiten houden.
Op de ipod staat maar 1 wifi ingesteld en dat is de auto.

Werkt tot nu toe zonder problemen.


gr. Eric

Plaats reactie