Nieuwe Outlander?

Links naar artikelen, foto's of videos' van de Outlander PHEV die je wilt delen
robbinb

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door robbinb » 14 aug 2015, 23:41

Waren dit de phev varianten of de normale? Die zouden ergens deze periode bij de dealers aankomen.. de phev zouden eind september verwacht worden.

WimZ

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door WimZ » 15 aug 2015, 12:49

dit zijn inderdaad de "normale" benzine versies en niet de hybride.
Ik reed gisteren toevallig langs de dealer toen de vrachtauto net aan het lossen was, daarom even rondom de auto kunnen lopen en de looks even op mij in kunnen laten werken.
ik moet zeggen dat ik heel tevreden uitkijk naar mijn nieuwe Outlander.
Wat mij wel op viel bij twee modellen met de kleine wielen, deze wel heel ielig over komen, gelukkig krijg ik straks 18" :D

Herky75

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Herky75 » 09 sep 2015, 12:34

Hoi,

Deze week ben ik ook bij een dealer gaan kijken naar de benzine variant, aangezien de PHEV er nog niet staat.
Een groot verschil aan het uiterlijk is de zilveren bumperlijn onder het nummerbord.
Een PHEV heeft deze lijn wel zilverkleurig, een normale outlander mist deze lijn.
Op foto's zie je dit verschil inderdaad.

gr. Eric

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door mitsufietsie » 09 sep 2015, 13:45

in Waalwijk bij vd Wouw zijn maandag inmiddels 3 nieuwe phev's binnengekomen.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

robbinb

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door robbinb » 10 sep 2015, 09:11

Bij Wassink in Arnhem zijn er afgelopen maandag ook 7 auto's afgeleverd.. Een set voorraad auto's... (PHEV Business en Executive editions..) Mijn nieuwe (Instyle +) staat nog steeds in status "Varend" echter hadden ze deze auto's ook niet voor eind september verwacht dus er is nog hoop dat ie toch eerder komt :)
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 8784_o.jpg

Rutgerg

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Rutgerg » 11 sep 2015, 11:22

Ik zag vanochtend ook een vrachtwagen vol... moet eerlijk zeggen dat ik op de foto's nogal schrok maar in het echt ziet hij er goed uit. Vooral in het zwart of die nieuwe bruine kleur.

mr76
Forumlid
Berichten: 441
Lid geworden op: 08 nov 2013, 15:49

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door mr76 » 11 sep 2015, 12:19

Afbeelding

Deze ziet er niet nieuw meer uit.... wel weinig km's.

zie meer hier : http://www.nrcq.nl/2015/09/05/zo-ziet-e ... odem-eruit

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Hansjebrinkers » 11 sep 2015, 17:11

sparkle schreef:......Ben blij en tevreden met mijn huidige PHEV (dec-2013)......
Ik evenzo! Overigens was autoweek redelijk te spreken over de verbeteringen aan interieur, mmcs en wist men daar ook te melden dat er 20kg extra isolatiemateriaal is toegepast. Dan wordt de outlander wellicht de stilste auto van dit moment??
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Anko » 11 sep 2015, 17:35

Hansjebrinkers schreef:
sparkle schreef:......Ben blij en tevreden met mijn huidige PHEV (dec-2013)......
D
Ik evenzo!
Ik ook. Het sleutelwoord is denk ik "2013" :mrgreen:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

bloem
Forumlid
Berichten: 263
Lid geworden op: 25 sep 2013, 00:01

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door bloem » 11 sep 2015, 23:19

Ik hou het ook op 2013 ;) maar de nieuwe ziet er toch ook wel erg leuk uit. http://www.autoweek.nl/fotospecial/1125 ... r-facelift

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Hansjebrinkers » 12 sep 2015, 12:14

Anko schreef:
Hansjebrinkers schreef:
sparkle schreef:......Ben blij en tevreden met mijn huidige PHEV (dec-2013)......
D
Ik evenzo!
Ik ook. Het sleutelwoord is denk ik "2013" :mrgreen:
Natuurlijk heeft het woord 2013 een positieve invloed, maar voor de rest ben ik ook goed te spreken.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Anko » 12 sep 2015, 13:14

Ik ook hoor. Maar als ik geen 2013 auto had zou ik stiekum toch een beetje met jaloerse blikken naar 'het nieuwe spul' kijken. Nu doe ik dat niet omdat ik weet dat mijn 'oude spul' nog heel wat goedkoper uitpakt.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door jangoed » 29 sep 2015, 15:18

mr76 schreef:Afbeelding

Deze ziet er niet nieuw meer uit.... wel weinig km's. Is geen PHEV........

zie meer hier : http://www.nrcq.nl/2015/09/05/zo-ziet-e ... odem-eruit
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door OutSander » 29 sep 2015, 20:13

Vandaag even bij de dealer naar binnen gesneaked om de nieuwe Outlander eens te bekijken. Ik moet zeggen, de binnenkant is er in ieder geval sterk op vooruit gegaan. Meest opvallende is dat het stuur een stuk "classier" is. Dikker, beter leer, mooiere knoppen en beter ingedeeld. Ook de gelakte delen en de afdekklep over de bekerhouders ziet er een stuk beter uit.

Na er eens wat beter naar gekeken te hebben begin ik de buitenkant ook wel mooi te vinden. Bij de dealer stond buiten een zwart-metallic uitvoering. Erg mooie kleur, zit wat meer diepte in door wat meer verschillende accenten aan "spikkels" toe gevoegd te hebben.

Ook zou er technisch redelijk wat verbeterd zijn. Minder piepjes, grotere actieradius en hij zou ook stiller moeten zijn. Verder niet mee gereden dus dat moet ik maar geloven dat het zo is.

Voorlopig nog maar even lekker met mijn Phase 1 doortuffen.
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Hansjebrinkers » 30 sep 2015, 17:55

OutSander schreef: ....om de nieuwe Outlander eens te bekijken. Ik moet zeggen, de binnenkant is er in ieder geval sterk op vooruit gegaan. Meest opvallende is dat het stuur een stuk "classier" is. Dikker, beter leer, mooiere knoppen en beter ingedeeld......
Ik blijf toch maar bij m'n 2013 versie....
OutSander schreef: Ook zou er technisch redelijk wat verbeterd zijn. Minder piepjes, grotere actieradius en hij zou ook stiller moeten zijn.
Voor zover ik heb gelezen hebben we de eerste "phase 2" rijder in het forum (wellicht zijn er meer).... Ben benieuwd of de accu capacitiet inderdaad is toegenomen.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Plaats reactie