Forum style aangepast?

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
tadango

Forum style aangepast?

Bericht door tadango » 26 feb 2015, 08:55

Ik zie net dat het forum er compleet anders uit ziet... Het is nu in de metro stijl? Is dit bewust aangepast? Ik vindt het niet echt een verbetering... :cry:

Gebruikersavatar
Marcs
Forumlid
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 okt 2013, 13:42

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Marcs » 26 feb 2015, 10:03

Is anders waarschijnlijk even wennen en daarbij zo druk als in het begin is het toch niet dus voor die ene keer per week :mrgreen:
LB

Harnie

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Harnie » 26 feb 2015, 10:31

Smaken verschillen, maar ik persoonlijk vind de layout niet verbeterd. :(

oh en je moet het about us blok hieronder even aanpassen :)

" about us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Possimus aperiam molestiae corrupti officiis est a suscipit rerum quos unde ut minima natus iusto incidunt voluptatem totam illo consequuntur sapiente reiciendis "

Kils
Forumlid
Berichten: 236
Lid geworden op: 05 apr 2013, 16:03

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Kils » 26 feb 2015, 11:25

Forum style helaas geen verbetering graag oude weer terug

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Contacteer:

Re: Forum style aangepast?

Bericht door jaapv » 26 feb 2015, 12:44

Het zou beter geweest zijn een linkje te maken dat je overal in het forum in staat stelt naar "actieve onderwerpen" terug te springen, dus ook als je in een draadje bent.

Kils
Forumlid
Berichten: 236
Lid geworden op: 05 apr 2013, 16:03

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Kils » 26 feb 2015, 13:04

Gelukkig na even na gedacht te hebben blijkt dat je de style kan aanpassen bij gebruikerspaneel.

Je klikt op gebruikerspaneel
klik daar op forumvoorkeuren
scroll beetje naar beneden en klik op Mijn Forumsstijl en kies dan voor Spring Element voor de stijl die je waarschijnlijk had.

vervolgens op versturen klikken
dan even opnieuw pagina openen en klaar ben je.
Eigenlijk best een goed forum

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Forum style aangepast?

Bericht door PHEV2014 » 26 feb 2015, 15:05

Dank voor bovenstaande tip!
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Forum style aangepast?

Bericht door mitsufietsie » 26 feb 2015, 15:19

aaah aangepast, weer oud en vertrouwd :D
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

tadango

Re: Forum style aangepast?

Bericht door tadango » 26 feb 2015, 15:24

Ja, heb de stijl ook terug gezet. In de metro stijl mis ik ook knoppen voor het reageren en citeren edg.

Henkvanbeveren
Forumlid
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 nov 2013, 14:02

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Henkvanbeveren » 26 feb 2015, 18:17

Is dit een verbetering :?:

Werkt ook niet lekker op de ipad gatver wordt er niet vrolijk van graag oude stijl terug.

vanisher
Forumlid
Berichten: 395
Lid geworden op: 08 jul 2013, 20:47

Re: Forum style aangepast?

Bericht door vanisher » 26 feb 2015, 20:21

In je profiel even terugzetten idd.. Wat een rampen skin.
Wel top dat de advertenties weg zijn.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Forum style aangepast?

Bericht door JanPHEV » 26 feb 2015, 22:08

Thanks Kils :D
Gelukkig weer terug kunnen zetten :)

Die ander style is erg zeg :!: :evil:
Ook bij zijn de knoppen weg om een reactie te kunnen bevestigen. :shock: :?

Hoe komt dit / wie heeft dit bedacht en waarom :?: :?:
Moderators graag antwoord.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Anko » 27 feb 2015, 06:28

Ik vind het nieuwe ook niet perse mooi. Maar het lijkt er op dat een aantal van ons lijkt te vergeten dat gebruik van dit forum geheel eigen keuze en vooral ook gratis is. Het 'ter verantwoording' roepen van moderators lijkt mij dan ook niet helemaal op zijn plaats.

Ik heb flink getwijfeld of ik me hier wel mee moest bemoeien, maar heb het uiteindelijk toch maar gedaan. Niet met als doel 'uit te halen' naar betreffende posters, maar met als doel onze moderators een hart onder de riem te steken.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Forum style aangepast?

Bericht door JanPHEV » 27 feb 2015, 09:29

Hmm, het "ter verantwoording roepen" gaat mij wel wat ver. :(
Jammer dat je dit zo ziet / ervaart.
Was niet mijn insteek.

Punt voor mij is dat er alleen maar negatieve reacties kwamen op de verandering en dat ik ook geen reactie kon geven omdat de buttons hiervoor weg waren.
Ook was niet duidelijk of dit een bewust verandering was, of dat er iets anders aan de hand was.
Al met al dus niet erg handig :!:
Vandaar mijn vragen, om het beter te snappen.

Volgende keer wat info vooraf als men zoiets van plan is maakt het voor iedereen duidelijker.
Evenals eventuele uitleg dat je het zelf in je profiel weer aan kan passen / terug zetten.

Dat dit forum gratis is en door vrijwilligers gerund wordt is voor mij in dit geval niet relevant.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Forum style aangepast?

Bericht door sigmasailor » 27 feb 2015, 11:19

Het rumoer is nogal overbodig omdat het doodsimpel is de oude lay-out weer terug te zetten. Iedereen mag zelf kiezen wat hij het mooist vindt. De nieuwe lay-out maak alles veel ruimtelijker net als veel moderne software. Ouderwets als ik ben kies ik ook voor de oorspronkelijke instelling (ik wou dat dat bij office ook kan; ik kan nog steeds niet goed met die 'makkelijke' knoppen omgaan). Mooi dat we nu wel kunnen kiezen!
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

tadango

Re: Forum style aangepast?

Bericht door tadango » 27 feb 2015, 11:59

Feit blijft dat de nieuwe stijl opeens als verassing komt voor een hoop mensen en dat niet alle functionaliteit erin zit of gelijk vindbaar is. Dat is dus best een reden om over te klagen. Als de stijl simpelweg toegevoegd was maar iedereen bleef de oude stijl gebruiken, zoals normaal gebeurd bij updates, was er niets aan de hand.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49

Re: Forum style aangepast?

Bericht door JanPHEV » 27 feb 2015, 13:25

+1

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Forum style aangepast?

Bericht door sigmasailor » 27 feb 2015, 13:49

Jullie mogen best klagen, tuurlijk.
Ik hoop dat het oplucht. :D
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

tadango

Re: Forum style aangepast?

Bericht door tadango » 27 feb 2015, 14:00

Een beetje :)

Jophev

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Jophev » 27 feb 2015, 14:35

ik schrok mij een hoedje, ik dacht dat ik een virus had op mijn iPad! Beetje blond?..

Henkvanbeveren
Forumlid
Berichten: 89
Lid geworden op: 02 nov 2013, 14:02

Re: Forum style aangepast?

Bericht door Henkvanbeveren » 28 feb 2015, 17:15

Anko schreef:Ik vind het nieuwe ook niet perse mooi. Maar het lijkt er op dat een aantal van ons lijkt te vergeten dat gebruik van dit forum geheel eigen keuze en vooral ook gratis is. Het 'ter verantwoording' roepen van moderators lijkt mij dan ook niet helemaal op zijn plaats.

Ik heb flink getwijfeld of ik me hier wel mee moest bemoeien, maar heb het uiteindelijk toch maar gedaan. Niet met als doel 'uit te halen' naar betreffende posters, maar met als doel onze moderators een hart onder de riem te steken.
Je hebt flink getwijfeld of je je hier mee moest bemoeien :lol:
Als ik hier en daar het forum lees bemoei je je overal mee :mrgreen:

Plaats reactie