Aliexpress RVS interieur fittings

Alles met betrekking tot het interieur van je PHEV
Eddythepeddy
Forumlid
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2014, 22:00

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Eddythepeddy » 14 jan 2015, 20:55

zdDog schreef:niet vergeten straks: alcohol en föhn...dan zit het knoertvast
Föhn? Wordt dat dus ook aangeraden? Gewoon ff de boel opwarmen vlak na het plakken?
Instyle+ Silky White met X-line exterieur pakket, off-white bekleding, afneembare trekhaak, zwarte LED DRL's, mudflaps, diverse Aliexpress interieuraccessoires en rode achterlichtwrap!

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 14 jan 2015, 21:50

Ja, en maakt met dit koude weer een wereld van verschil.

Paar randjes er koud opgezet, bleven niet goed zitten, met föhn blaas je het warm na, dus eerst plakken en dan de föhn dichtbij houden en als het warm is aan blijven drukken tot weer redelijk afgekoeld (iets warmer dan handwarm is ok)
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Eddythepeddy
Forumlid
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2014, 22:00

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Eddythepeddy » 14 jan 2015, 23:54

Dank voor de tip!! Mn Outlander wordt zaterdag afgeleverd dus kan meteen aan de bak; alles ligt al klaar om geplakt te worden.
Instyle+ Silky White met X-line exterieur pakket, off-white bekleding, afneembare trekhaak, zwarte LED DRL's, mudflaps, diverse Aliexpress interieuraccessoires en rode achterlichtwrap!

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 15 jan 2015, 07:40

Nog een tip: als je de sierstrip voor de achterklep hebt: zet die er eerst op en niet die van de achterbumper het eerst, dan kun je de letters "Outlander" veel beter uitlijnen met elkaar; ik heb de A tegenover de A staan en dat is mooi symmetrisch

En wanneer je de centrale cuphouder lijstjes hebt: de dunne rand liet telkens los, heb uiteindelijk ondersteboven op een krant gelegd en loodrecht naar beneden bespoten met lijmspray, dat werkte wel.
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Eddythepeddy
Forumlid
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2014, 22:00

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Eddythepeddy » 18 jan 2015, 00:48

zdDog schreef: yep, alles boven de wenslijst heb ik besteld of zit er op en ziet erg chique uit

de achterbumper + achterklep sierstrip + Binnen onder achterklep zitten er ook op

nog niet: de verstelknoppen stoel, console passagierszijde, ringen rond de speakers (deur), raamstrips, schuifdak (binnen) en kofferbaklicht zijn nog onderweg

rest zit er allemaal op
Hey zdDog! Heb vandaag ook eea van AliExpress geplakt in mn Outlander (had ik al besteld vóór jouw post). 2 vielen me zwaar tegen: de chromen electrische stoel knoppen (zitten totaal niet goed vast; superwiebelig dus de oude er weer op gezet) en de centrale cupholder versiering. Totaal niet goed vast te krijgen rondom. Gevalletje "druk links aan en rechts springt weer omhoog, druk boven aan en onder springt omhoog". 3M alcoholdoekjes en fohn gebruikt maar hielp voor geen meter helaas.

Zag zojuist nog wel die foto van je met die grill met chromen rand; vond die wel sjiek. Nog niet gevonden en weet ook niet of ik de montage daarvan aandurf...
Instyle+ Silky White met X-line exterieur pakket, off-white bekleding, afneembare trekhaak, zwarte LED DRL's, mudflaps, diverse Aliexpress interieuraccessoires en rode achterlichtwrap!

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 18 jan 2015, 09:19

zdDog schreef:En wanneer je de centrale cuphouder lijstjes hebt: de dunne rand liet telkens los, heb uiteindelijk ondersteboven op een krant gelegd en loodrecht naar beneden bespoten met lijmspray, dat werkte wel.
en ik heb 'm lichtjes bijgebogen, dat scheelt ook wat spanning

en die wiebelige knoppen klopt, heb ze net vrijdag binnen, het werkt verder wel dus ik laat ze zitten, wellicht later dat ik de loze ruimte in de knop nog wat opvul, maar inderdaad... :evil:
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door PHEV2014 » 27 jan 2015, 14:36

PHEV2014 schreef:Achterbumper-beschermer (€28.50 :mrgreen:) besteld. Het grote wachten begint....
Is binnen. Volgens Alie zou het verpakt worden als iets plats van een meter. Ontvangen als een doosje van 30x20x12cm. Dus netjes opgerold... :roll:

Ik bestel een bumperbeschermer en ontvang een RVS hoepel. Om met Obelix te spreken: Rare jongens, die Chinezen.

Dispute aangemaakt en even afwachten.
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 27 jan 2015, 14:52

dus idd niet netjes, bij mij hadden ze alle drie in in pakket met een plank van zelfde lengte gestopt

Ik geef wel elke keer op in het commentaar bij de bestelling: "please note that Netherlands mail handles items NOT with care, please protect properly"

ik weet het is Dutch, maar het is met die chinezen af en toe dubbel steenkolen Engels... :roll:
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Pocketman
Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 mei 2014, 11:58
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Pocketman » 27 jan 2015, 16:44

PHEV2014 schreef:
PHEV2014 schreef:Achterbumper-beschermer (€28.50 :mrgreen:) besteld. Het grote wachten begint....
Is binnen. Volgens Alie zou het verpakt worden als iets plats van een meter. Ontvangen als een doosje van 30x20x12cm. Dus netjes opgerold... :roll:

Ik bestel een bumperbeschermer en ontvang een RVS hoepel. Om met Obelix te spreken: Rare jongens, die Chinezen.

Dispute aangemaakt en even afwachten.
Mijn hoepel heb ik uitgerold en plat gebogen, zit prima.
Instyle Silky White, parkeerhulp voor, analoge parkeerhulp achter (vaste trekhaak) en div led lampjes en ander Ali spul..

RonM

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door RonM » 05 feb 2015, 13:50

Heeft het plaatsen van de antenne vin nog impact op de ontvangst van DAB e.d. of merk je daar niets van?

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 05 feb 2015, 13:52

wel iets, maar dat merk je alleen als je al iets in de parkeergarage of de tunnel in rijdt, maar over het algemeen geen probleem (overal is NL zijn wel korte stukje waar het signaal even kort wegvalt)
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Ropperdepopper
Forumlid
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 sep 2014, 16:59

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Ropperdepopper » 19 feb 2015, 14:14

Ik heb de chromen kappen op de drl-verlichting nu een half jaar erop zitten. Ziet er niet meer uit; ik denk door de pekel

De ali-grill is nog wel prima

Pocketman
Forumlid
Berichten: 113
Lid geworden op: 14 mei 2014, 11:58
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Pocketman » 19 feb 2015, 19:35

Mijn achterbumper beschermer van "premium rvs" is ook na 2 maanden aan het corroderen :oops:
Instyle Silky White, parkeerhulp voor, analoge parkeerhulp achter (vaste trekhaak) en div led lampjes en ander Ali spul..

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 20 feb 2015, 09:01

krijg idd ook vlekjes, zal wel met zout te maken hebben, ga na de winter met wat poetsmiddel aan de slag
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

phevictor

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door phevictor » 12 mar 2015, 15:12

Ook vlekjes op orginele RVS bumperbeschermer.. wordt poetsen idd.. zal het zout zijn.
Ali zal niet beter of slechter zijn denk ik

beeek

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door beeek » 14 apr 2015, 15:33

Ik heb voor mijn nieuw te leveren outlander ook de Ali Chrome Grill besteld, maar ik zat me later af te vragen of die grill niet in de weg gaat zitten voor de ACC sensors? Ik las ergens dat de bullbar dat wel doet namelijk...

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 15 apr 2015, 09:33

zou je een PB-tje aan jsfw aan kunnen wagen, zie vorige pagina, hij (of zij) heeft er een
Laatst gewijzigd door zdDog op 18 apr 2015, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

jsfw

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door jsfw » 17 apr 2015, 16:31

Dat weet ik niet of die voor de ACC sensoren gaat zitten want die heeft 'hij' niet ;)
Je moet wel rekening houden dat je de grill iets moet aanpassen, de bovenste om goed passend te krijgen. De grill was voor een 'standaard' Outlander en die heeft geen chrome rand op de auto. Je krijgt wel net een andere look. Succes.

beeek

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door beeek » 18 apr 2015, 08:27

ok, dank je ik ga het gewoon proberen. de wagen komt maandag als het goed is :D

beeek

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door beeek » 21 apr 2015, 13:30

Grill zit erop, ACC werkt prima! Ik moet overigens de onderste nog wel monteren want die moet wat verbouwd worden maar de bovenste zit prima!

Gebruikersavatar
zdDog
Forumlid
Berichten: 385
Lid geworden op: 30 okt 2013, 12:50
Contacteer:

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door zdDog » 21 apr 2015, 22:13

Dank voor de update :)
De Partij van de Rede

Instyle+ Amethyst Black #-SPX-##, zw. leer
Klasse 5 alarm, disklok (small), afn. 13p trekhaak, VIN/kenteken geëtst
Altijd ECO mode, B0 en airco uit. Samsung S4. 14x 275W zonnepanelen. RVS interieur fittings Tasker verwarming

Pimx91
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2023, 20:22

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Pimx91 » 06 mei 2023, 20:55

Helaas werken de linkjes niet meer. Heeft er iemand een recente link naar een mooie RVS set op Ali oid?

Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 437
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08

Re: Aliexpress RVS interieur fittings

Bericht door Bmtouring » 06 mei 2023, 22:00

Weet even dat RVS diverse gradaties van roestvastheid heeft en die van Ali zijn zo ongeveer op het randje af nét RVS maar verwacht niet dat het over een jaar nog roestvrij is.

Plastic met een chroomlaagje houdt het langer vol, daar zijn nog wel wat setjes voor van te vinden voor de mistlampen en een stripje onder de koplampen bijvoorbeeld.

Vroeger heette dat Sjonie tuning of zoiets. Tegenwoordig Ali tuning......

Plaats reactie