Het kan dus wel! 830 km nonstop

Links naar artikelen, foto's of videos' van de Outlander PHEV die je wilt delen
Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Het kan dus wel! 830 km nonstop

Bericht door Anko » 28 jun 2014, 17:58

kobus1967 schreef:Je hebt gelijk Anko, slecht voorbeeld. Ik ga naar de kroeg klagen dat mijn glas te snel leeg raakt :lol:
Dat lijkt me een beter voorbeeld :lol:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Het kan dus wel! 830 km nonstop

Bericht door Hansjebrinkers » 29 jun 2014, 01:31

Anko schreef:@ Hansjebrinkers: Reageer je met "welnee" nu op Denniss of op mij?
Ik doelde met vergissen in ieder geval op het feit dat je, zoals je zelf al aangaf, die 1 op 17 gebruiker in eerste instantie over het hoofd had gezien ....
Zelf rekende ik altijd met 1:12 op benzine, maar anderen kunnen dat beter :D je kunt dus best een eind komen op 45 liter, maar haalt net als bij alle andere auto's de fabrieksopgave niet. Niets nieuws onder de zon....
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

phev
Forumlid
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 mei 2013, 17:43

Re: Het kan dus wel! 830 km nonstop

Bericht door phev » 29 dec 2014, 17:52

Zou er voor ons hoop zijn? Ik las het volgende op zerauto.nl :o

Grotere actieradius voor Tesla Roadster


Eigenaren van een Tesla Roadster kunnen binnenkort naar de dealer voor een flinke upgrade. Met het zogenoemde 3.0-pakket wordt de actieradius van de tweezitter vergroot tot ‘meer dan 400 mijl’, ofwel 640 kilometer.

Volgens Tesla wordt de kennis en de ervaring die het merk met de Model S heeft opgedaan, nu in bestaande Roadsters toegepast. De upgrades richten zich op het accupakket, de aerodynamica en de rolweerstand. De ‘Tesla Roadster 3.0’ krijgt een batterijpakket met een capaciteit van 70 kWh (+ 31 %). De omvang van het batterijpakket is hetzelfde, alleen de batterijcellen leveren meer energie. Verder zorgen andere banden en aanpassingen aan de aerodynamica voor minder rol- en luchtweerstand.

Dankzij alle verbeteringen heeft de Roadster 3.0 een 40 tot 50 procent grotere actieradius dan de originele Tesla Roadster uit 2008. Meer dan 640 kilometer moet mogelijk zijn. Het merk gaat dat binnenkort in de praktijk demonstreren door non-stop van San Francisco naar Los Angeles te rijden. Tevens benadrukt de fabrikant dat dit niet de laatste update voor de Roadster zal zijn.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Het kan dus wel! 830 km nonstop

Bericht door PHEV2014 » 29 dec 2014, 19:42

En de prijs van de upgrade is? :mrgreen:
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Plaats reactie