Verbinding vergeten?

Met een tijdsklok je standkachel bedienen is zóóó 2012
Plaats reactie
Cognac

Verbinding vergeten?

Bericht door Cognac » 23 nov 2014, 20:06

Hoi!

Twee weken lang heeft mijn MMCS Wifi en de app prima gewerkt met mijn 2 iphones. Echter wordt er nu sinds een week geen verbinding meer gemaakt met MMCS. Als mijn iphones het wifi signaal vinden en ik dan het wachtwoord invul krijg ik de melding: "Fout wachtwoord".

Wat doe ik fout en hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,

Cognac

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Verbinding vergeten?

Bericht door sigmasailor » 23 nov 2014, 20:45

Zou in principe gewoon moeten werken; ik heb al heel vaak een nieuwe verbinding gemaakt/hersteld. Vreemd trouwens dat het password uit je telefoon verdwijnt. Dat wordt toch gewoon onthouden?

Weet je zeker dat je de goede SSID hebt gevonden? Niet per ongeluk de PHEV van de buren? Wat ik wel een paar keer heb gehad is het volledig verdwijnen van de SSID; dan krijg je natuurlijk geen verbinding meer.

Heb je misschien een nieuw password ingesteld? Dan moet je de router restten met 20 keer klikken (staat ergens op dit forum: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... =38&t=2515) voordat hij weer met het originele password werkt.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Verbinding vergeten?

Bericht door Man » 24 nov 2014, 15:56

Het "fout wachtwoord" ken ik niet. Waar ik wel tegen aanloop is dat de verbinding met de auto qua snelheid van verbinden heel wisselend is. Heeft vanmorgen wel 5 minuten geduurd voordat ik de auto via wifi te pakken kreeg tijdens het zoeken naar een netwerk. Een dag later kan ik zomaar direct verbinding hebben. Vocht, kou .. misschien ?

jvisser
Forumlid
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2014, 21:25

Re: Verbinding vergeten?

Bericht door jvisser » 26 nov 2014, 09:37

Vochtige lucht is funest voor radiogolven, de afgelopen dagen is het inderdaad best vochtig geweest ;) . Temperatuur heeft overigens geen directe invloed op radiogolven.
Outlander Business Edition 2013 Amethyst Black | X-line mistlampkappen | TNM Lolo laadpaal

Calx

Re: Verbinding vergeten?

Bericht door Calx » 26 nov 2014, 11:26

Hier hetzelfde probleem.
Mogelijk dat dit met software update te maken heeft...?
Heb nog niet de moeite genomen om te resetten, moet dat nog even doen dit weekend.

Riestad

Re: Verbinding vergeten?

Bericht door Riestad » 26 nov 2014, 12:36

Gewoon de aanmeldprocedure opnieuw uitvoeren.

Heb het zelfde probleem gehad.

Cognac

Re: Verbinding vergeten?

Bericht door Cognac » 01 dec 2014, 17:18

Inmiddels het probleem opgelost door de reset en aanmeldprocedure te doorlopen. Hopelijk blijft het euvel nu weg. :)

Thanks voor jullie hulp! :D

Plaats reactie