Levertijd ruit in Italie bedroevend

Voor geklets over van alles en nog wat, dat niet in de andere topics thuishoort
Plaats reactie
sjoester

Levertijd ruit in Italie bedroevend

Bericht door sjoester » 24 jul 2014, 07:43

Tijdens een tussenstop in italie in de prachtige stad Siena, is er op de parkeerplaats een ruitje ingetikt. Het dievengilde graaide vervolgens in de vuile waszak waardoor ze (gelukkig) snel zijn gestopt met verder zoeken in de auto :D
Maar de gevolgschade is erg vervelend, een nieuwe zijruit (kofferbak) kent 2 weken levertijd. En voordat een Italiaan die nauwelijks Engels spreekt je dat heeft uitgelegd, denk je dat hij hij het gemunt heeft op je schoonmoeder :shock: , wat een temperament !
Ook Mitsubishi NL die ik gebeld heb kon niets betekenen. Nu kan ik doorrijden naar Rome (met een vuilniszak op de zijkant van de auto geplakt) en daar volgende week een plastic noodruit laten plaatsen bij Carglass. Na de vakantie wordt er in NL een nieuwe ruit in gezet! Kosten € 735,00

Gebruikersavatar
Arian
Forumlid
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 aug 2013, 14:36

Re: Levertijd ruit in Italie bedroevend

Bericht door Arian » 24 jul 2014, 10:48

Daar ben je dan mooi klaar mee. Hopelijk wordt je vakantie er niet te veel door bedorven!

Mroberto1968
Forumlid
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 dec 2013, 22:12

Re: Levertijd ruit in Italie bedroevend

Bericht door Mroberto1968 » 24 jul 2014, 20:42

Waar ben jij verzekerd??
Allsucure of zo iets

Sterkte in ieder geval

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Levertijd ruit in Italie bedroevend

Bericht door Hansjebrinkers » 25 jul 2014, 00:07

Heb hetzelfde ook wel eens gehad met een achter-zijruitje (pre outlander tijdperk). Dom natuurlijk, want ik had de rolhoes weer eens dicht gedaan.... Anyhow, dezelfde avond een noodruit erin en +/- een week wachten op het definitieve venster. Ik vond de noodruit geen enkel probleem..
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Plaats reactie