Lente!

Vragen over bepaalde funties van het navigatiesysteem of de standkachel? Vraag maar raak!
Plaats reactie
DuikKees
Forumlid
Berichten: 100
Lid geworden op: 28 okt 2013, 14:15

Lente!

Bericht door DuikKees » 21 mar 2014, 07:40

Ik kwam er vanochtend achter dat de PHEV niet automatisch het dak sluit als de deuren op slot gaan. :x

Het dakje stond na de mooie dag van gisteren nog op klapstand. Met de
regen van deze nacht heb je dan toch wel wat wateroverlast binnen.

Gelukkig heb ik lederen bekleding dat makkelijk af te drogen is...

Neeler

Re: Lente!

Bericht door Neeler » 21 mar 2014, 07:55

Dan doet je naam je nu eer aan toch? :lol:

phevictor

Re: Lente!

Bericht door phevictor » 21 mar 2014, 10:52

@Duikkees, ook al eens vergeten, gelukkig buurman die mij attendeerde.. en dus net geen bui in de auto gehad.

Tegelijkertijd wel heerlijk om het dakje op de klapstand te kunnen laten staan gisteren (20C met zon) zodat het niet te warm was bij wegrijden.
Als hij automatisch sluit bij afsluiten van auto kan je dit weer niet doen
.. een signaal (tja weer een piep), net zoals lampen aangelaten met begeiding van text op het display zou wellicht tussenoplossing zijn..

bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Lente!

Bericht door bobgee » 21 mar 2014, 12:57

of een push reminder via de app na bv 30 minuten..

sparkle

Re: Lente!

Bericht door sparkle » 21 mar 2014, 13:47

Durf :oops: het bijna niet te zeggen, maar dat is nou een punt waarvoor een piepje WEL nuttig zou zijn.......Het is mij ook al eens overkomen dat ik het kanteldak open heb laten staan
Laatst gewijzigd door sparkle op 21 mar 2014, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Lente!

Bericht door Anko » 21 mar 2014, 14:24

sparkle schreef:Druf :oops: het bijna niet te zeggen, maar ...
Toch doen, he! :lol:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Lente!

Bericht door jaapv » 21 mar 2014, 15:58

Daar kan ik in meevoelen. Ik heb laatst de noodstop van de wasstraat moeten gebruiken omdat hij op de klap stond. :oops: Wachten op de figuur die de straat moest resetten, boze mensen in de rij achter me omdat ze moesten wachten en ruimte maken om de auto eruit en weer in te rijden, etc... ;)
Bij mijn vorige auto hoefde ik alleen maar de sleutel langer in te drukken. Ze zouden het toch tenminste in de app kunnen zetten.... :x

Koos

Re: Lente!

Bericht door Koos » 21 mar 2014, 16:30

Suggestie mailen naar MN. dit is inderdaad een zeer goede, mij is het ook al overkomen. Overigens gewoon voor de deur en niet in de wasstraat

petervd

Re: Lente!

Bericht door petervd » 12 mei 2014, 20:05

mijn vorige auto (Volvo) had ook zo'\n optie: de lock key op de afstandbediening 2 seconden ingedrukt houden en alle ramen en schuifdak sloten automatisch. Best handig. Evenzo ging dat bij het unlocken overigens om alle ramen tegelijk open te zetten als je bij warmte instapt. Scheelde al veel aircokoeling.

Plaats reactie