Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Voor geklets over van alles en nog wat, dat niet in de andere topics thuishoort
Plaats reactie
sjoester

Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door sjoester » 04 mei 2014, 22:03

ik heb behoefte aan positiviteit die geschreven wordt over de mooie Outlander PHEV, ben er een beetje klaar mee, met al dat geklaag over wat er niet deugd aan de auto en/of dealer.
Ik ben erg blij met m'n nieuwe auto en hoor graag positieve verhalen van mensen. B.v. over een mooie route die ze gemaakt hebben met hun auto of een leuke anekdote die ze ervaren hebben met hun auto... Wie doet mee.. Heb je geen zin? Vertel het me svp NIET! ;)

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door Hansjebrinkers » 04 mei 2014, 22:09

Mijn steun heb je sjoester, maar Nederlanders zijn een kritisch volkje, dus hebben we vaak een kritische mening. Aangezien ik inmiddels in ongeveer 40 landen heb mogen werken (voordat ik de outlander kreeg) op alle continenten heb ik een ander referentiekader. Wellicht daarom klaag ik minder en waardeer ik meer. Zo ook met de Outlander.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door Reinier L » 04 mei 2014, 23:30

Heerlijke auto. Geniet iedere dag en een sport om zo zuinig mogelijk te rijden.
Goed initiatief Sjoester.

Een vriend van mij die het te druk heeft voor dit forum rijdt nu 11000 km 1:108. Had nooit gedacht dat hij zo fanatiek zou zijn. Hij baalt als zijn vrouw er mee rijdt, want dan schiet het verbruik omhoog. Een hoop zullen het idioot vinden maar ik begrijp de verslaving wel. Heb hier ook 28x295 WP panelen.

Hoop op een gezellig draadje.
OUTLAND(CRUIS)ER

mariomaf
Forumlid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 sep 2013, 17:57

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door mariomaf » 08 mei 2014, 21:07

Wat een ongelooflijk, schitterende, donkere, duistere zwarte kleur heeft mijn auto! Jammer dat ik nu zo vaak de auto moet wassen, maar ik schijn er wel weer van af te vallen, wat ook weer positief is. Zwart zorgt ook voor een hogere omgevingstemperatuur wat natuurlijk slecht is voor het klimaat, maar wel erg lekker in de zomer. Dus de zwarte kleur van mijn auto is eigenlijk wel een hele goede keuze geweest.

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door Denniss » 09 mei 2014, 15:49

Waar anderen genieten van het geluid van een stevige ronkende motor gaat er bij mij niets boven geruisloos weg rijden met 1800kg staal..
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

neuroticz
Forumlid
Berichten: 200
Lid geworden op: 30 okt 2013, 13:01

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door neuroticz » 09 mei 2014, 15:58

Nou Dennis, ik mis toch wel het gejank van een v6'je met een sportdempert :mrgreen:
Ik ben heel erg tevreden met mijn phev, heerlijk rustig cruisen, in lekkere zetels.. Wel ergeren veel mensen zich aan mijn milieu vriendelijke rijstijl :roll:
Maar ik geniet er elke keer weer van als er op mijn scherm staat 'verbruik 0,0L' als ik weer thuis ben gekomen.
Leuk topic!

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door sigmasailor » 09 mei 2014, 16:01

Volgende week moet ik 4x achterelkaar naar een plek waar een (gratis) laadpunt is en rond 40 kilometer afstand dus 100% als EV af te leggen. Ik ken de weg en hoef me dus niet ergeren aan de navi; dat half uur kan ik ook wel zonder telefoon dus ook daar hoef ik me niet aan te ergeren. Misschien ga ik wel de 1000 km op een tank halen? Prettig weekend.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door OutSander » 09 mei 2014, 16:33

neuroticz schreef:Nou Dennis, ik mis toch wel het gejank van een v6'je met een sportdempert :mrgreen:
Dat is op te lossen door een LPG-installatie in te bouwen! 8-)
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door Anko » 09 mei 2014, 16:53

:lol:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

rob313

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door rob313 » 09 mei 2014, 18:53

ik geniet ook van het motorgeluid een v8 in de cd speler :D

phevictor

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door phevictor » 09 mei 2014, 22:24

Vandaag 5x elandproef met 80km/h mogen uitvoeren en outlander is nog steeds heel en deed het verbazend goed :lol:

kobus1967
Forumlid
Berichten: 642
Lid geworden op: 15 okt 2013, 15:53

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door kobus1967 » 09 mei 2014, 23:04

Ik heb vandaag de hele tuin water gegeven en ik ben niet eens moe het ging eigenlijk vanzelf.
En tegelijkertijd de Outlander lekker afgespoeld.

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door ictijoos » 09 mei 2014, 23:41

In Duitsland koop je geen EV of hybride voor het belastingvoordeel.
Wat blijkt nu. Een bestuurder die zakelijk elektrisch rijdt, dus vooral voor de gemeente in een stad, koopt bijna altijd privé ook een elektrische auto.

Dus het werkt wel degelijk verslavend.

Gebruikersavatar
jaapv
Forumlid
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 jan 2014, 09:56
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Hier mag je alleen maar positief zijn!!!

Bericht door jaapv » 10 mei 2014, 10:08

Maar in Duitsland (en Frankrijk) mag je er in rijden als anderen stilstaan door Smogalarm. :D

Plaats reactie