Ouwe mannen auto

Voor geklets over van alles en nog wat, dat niet in de andere topics thuishoort
Gebruikersavatar
OutSander
Forumlid
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door OutSander » 03 mei 2014, 12:22

Hansjebrinkers schreef:Voegt weinig toe tav ervaringen en gebruik van de auto.
Hoeft ook niet. Daarom is dit ook het Stamcafe. Voor al uw overige zaken en geoueh**r wat niet met de auto te maken heeft.
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

daphneK

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door daphneK » 03 mei 2014, 12:47

Gut, ik reageer een tijd niet omdat ik de sfeer op dit forum toch erg negatief vind, en nu plaats ik een bericht notabene in stamcafe en er moet weer zeikerig gereageerd worden.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door Hansjebrinkers » 03 mei 2014, 16:16

Welnee.... Ik ben eigenlijk altijd positief, behalve over ze diegenen die negatief zijn. In ieder geval ben ik positief over de outlander :D :D
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

ictijoos
Forumlid
Berichten: 387
Lid geworden op: 18 jun 2013, 20:17

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door ictijoos » 03 mei 2014, 17:01

turboman schreef:
Shiplover schreef: Ik ben 57. Jullie?
Rob
Ik ook. 57 is de top. Tot 57 steigt de weisheit, de ervaring, de charme, de sex-appeal etc etc. Als we op de top van de berg zijn, kopen we de PHEV, en dan bollen we langzaam naar beneden.
Wel de maximale remenergie bergafwaarts regenereren, dan kom je ook nog een andere heuvel op :lol:

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door Hansjebrinkers » 03 mei 2014, 17:19

@turboman: nooit een lege accu dus...
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door Anko » 03 mei 2014, 19:38

daphneK schreef:Gut, ik reageer een tijd niet omdat ik de sfeer op dit forum toch erg negatief vind, en nu plaats ik een bericht notabene in stamcafe en er moet weer zeikerig gereageerd worden.
Daphne,

Dit draadje was een beetje stil gevallen na mijn voorstel tot een slotje, ingegeven doordat het ineens over Marokkanen ging. Door jouw bijdrage is dit draadje ineens weer actief geworden. Ik denk zo maar dat Hansjebrinkers' reactie niet n.a.v. jouw post was, maar n.a.v. de posts net daarvoor. Ik hoop dat ik me niet vergis....
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Ouwe mannen auto

Bericht door Hansjebrinkers » 03 mei 2014, 19:51

Idd geen vergissing Anko. Dat we als autoforum iets vinden van de bijtelling dan snap ik dat. Dat we onze auto's via luiers aan bevolkingsgroepen koppelen is een beetje bijzonder, en volgens mij ongepast.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Plaats reactie