externe link

Een poll, wil je graag meedoen en moderator worden? Plaats hier je verzoeken en we gaan er naar kijken.
Plaats reactie
veefer
Forumlid
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 jun 2013, 19:15

externe link

Bericht door veefer » 10 jul 2013, 10:13

Hoi,
Is het in te stellen dat een link die in een post gezet wordt in een nieuw tabblad wordt geopend?
Nu opent hij in hetzelfde tabblad en als je dan niet de 'terugknop' gebruikt, ben je bij het sluiten van het scherm ook het forum kwijt en moet je weer opnieuw inloggen.
Lijkt me een handige instelling als dat mogelijk is.
alvast bedankt weer.
Instyle, Amethyst Black, wit leer, aftermarket velgen en winterbanden, afneembare trekhaak To do: sensoren of camera voor.

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: externe link

Bericht door OutlanderPHEV » 10 jul 2013, 12:24

Volgens mij moet ik daar wat code voor aanpassen.

Een snellere oplossing is volgens mij op de link gaan staan, rechtsklikken en "Link openen in een nieuw tabblad" selecteren.
Of tijdens het aanklikken van de link de CTRL knop ingedrukt houden, dan wordt de link ook in een nieuw tabblad geopend.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

veefer
Forumlid
Berichten: 251
Lid geworden op: 23 jun 2013, 19:15

Re: externe link

Bericht door veefer » 10 jul 2013, 20:53

Als iemand die ook websites bouwt en onderhoudt weet ik dat wel, maar heel veel mensen weten dat niet. vandaar mijn vraag. :D
Instyle, Amethyst Black, wit leer, aftermarket velgen en winterbanden, afneembare trekhaak To do: sensoren of camera voor.

Plaats reactie