Update van Oplaadpunten

Audio, Bluetooth muziek streamen en navigatie
Gesloten
RaymondRoesink

Update van Oplaadpunten

Bericht door RaymondRoesink » 10 jan 2014, 08:44

Goedemorgen! Ik loop al een paar dagen rond met het idee om een update van de oplaadpunten in het MMCS te zetten. Volgens de handleiding zou je hiervoor een ZIP van de site van Mitsu moeten halen, uitpakken, op een eigen SD kaart zetten en (zie pagina 157 van de MMCS manual) een update doen. Nu kan ik alleen nergens dat bestand vinden bij Mitsubishi. Iemand een idee?

Alternatief is om te weten wat het formaat van het bestand moet zijn en deze dan zelf samenstellen op basis van de diverse laadpaalsites die er zijn op internet. Techniek kan ik wel regelen, nu nog weten wat het formaat is.

berg128

Re: Update van Oplaadpunten

Bericht door berg128 » 10 jan 2014, 09:35

Hier (punt 17) gaat het erover en kunnen jullie misschien samen iets bereiken. Overigens denk ik dat de reden dat er zo vaag over wordt gedaan of dat het lang duurt is omdat waypoints/POI's of hoe ze ook mogen heten ook mogelijkheden zijn om reclame te maken en daar moet aan iemand voor betaald worden natuurlijk!

Gebruikersavatar
sigmasailor
Forumlid
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Update van Oplaadpunten

Bericht door sigmasailor » 10 jan 2014, 11:48

Om te voorkomen dat we te veel dezelfde topics krijgen komt hier een slotje op.
Er zijn al meerdere topics geweest over dit onderwerp. Vraag het vooral de importeur!

Voor diegenen die moeite hebben met het vinden van het topic waar de discussie voortgezet kan worden: zoek op 'update laadpunten', zo makkelijk kan het zijn.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Gesloten