Forumsticker

Alles met betrekking tot de buitenkant van je Outlander PHEV
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Forumsticker

Bericht door OutlanderPHEV » 16 dec 2013, 10:39

Hoi,
in het kader van beter laat dan nooit, de forumsticker.

Afbeelding

Forumlid Sander van der Pol heeft een sticker ontworpen, en hij kan deze leveren incl. verzending, reinigingsdoekje en instructie. Kosten zijn 10 euro.
Heb je hier interesse in, je kunt de sticker bestellen op onderstaande pagina

http://www.outlanderphevforum.nl/bestel ... m-sticker/
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

MTT

Re: Forumsticker

Bericht door MTT » 17 dec 2013, 14:00

Ik heb geen rode achterlichten nodig. :roll:
Ben juist blij dat ze niet rood zijn, past ook beter bij de kleur van de auto.

Oh... het gaat om de sticker..... hehehe

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Forumsticker

Bericht door sigmasailor » 22 dec 2013, 10:17

Hoe werkt de forum sticker actie? Ik heb er eentje aangevraagd (week geleden) maar hoor niets? Zoals iedereen inmiddels wel weet is geduld een van mijn eigenschappen waar verbetering mogelijk is.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Forumsticker

Bericht door Man » 22 dec 2013, 21:35

IK heb vorige week netjes een mail gekregen, doorverwezen naar de site en heb de 10 euro ook al overgemaakt.
Nu de sticker nog :D

Sander van der Pol

Re: Forumsticker

Bericht door Sander van der Pol » 23 dec 2013, 09:07

Had 6 bestellingen welke ik zover ik weet een mail heb gestuurd met bestel gegevens etc. Via onze webshop. Mail afkomstig van sander@polreclame.nl misschien in de spam terecht gekomen?

En hebben er vorige week 2 opgestuurd in envelop dus moet deze (als de post meewerkt) eerdaags op de mat vallen. En zag net dat er weer 2 besteld waren dus die gaan vandaag de deur uit, je krijgt altijd een verzendmailtje als hij op de post is gegaan.

Plaats reactie