Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Inkoopactie bedacht? Samen kopen we voordeliger in.
bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door bobgee » 08 sep 2013, 17:45

heb wel intresse in een treeplank setje....waar kan ik me aanmelden?

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Denniss » 08 sep 2013, 17:55

Ik zou daar normaal niet eens over denken maar in de btw met montage voor onder de 600 vind ook ik wel de moeite waard..
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door mitsufietsie » 08 sep 2013, 18:48

hoe stevig zijn een bullbar en die tredeplanken, heb er geen ervaring mee. zou je erop kunnen gaan staan zonder problemen, of is het alleen optisch
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Lucasd

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Lucasd » 08 sep 2013, 19:33

Op de site van Mitsubishi is een prijslijst te downloaden met alle prijzen, ook die van accessoires. Er staan twee soorten winterbanden op met Mitsubishi velgen. De 7 Spaaks kost iets van 1550 euro. De 5 Spaaks velgen gaan net iets minder dan 2000 euro kosten. Volgens mij zijn de 5 Spaaks velgen gelijk aan de standaard velgen van de PHEV.

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door OutSander » 08 sep 2013, 20:08

Lucasd schreef:Op de site van Mitsubishi is een prijslijst te downloaden met alle prijzen, ook die van accessoires. Er staan twee soorten winterbanden op met Mitsubishi velgen. De 7 Spaaks kost iets van 1550 euro. De 5 Spaaks velgen gaan net iets minder dan 2000 euro kosten. Volgens mij zijn de 5 Spaaks velgen gelijk aan de standaard velgen van de PHEV.
Als je even op pagina 2 kijkt van dit topic, zie je dat de winterbanden/velgenkwestie al uitgebreid aan bod is geweest.

Welkom op het forum trouwens!
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

MTT

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door MTT » 08 sep 2013, 20:29

Afbeelding

Schade: 467 Euro voor de push/bullbar

Afbeelding

Schade: 619 Euro voor de sidebars.
Het zijn overigens design sidebars, dus niet om er even lekker op te gaan staan.

Alle prijzen incl BTW, exclusief montage.

Gebruikersavatar
frank@phevinstyle
Forumlid
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 mei 2013, 16:23

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door frank@phevinstyle » 08 sep 2013, 22:19

Is die bullbar wel toegestaan ivm de veiligheid van voetgangers en fietsers bij een aanrijding van voren? Ik zou niet graag hard (of zelfs maar zacht) met zo'n rek in aanraking komen? :(
Outlander PHEV Instyle ingeleverd op 12 mei 2021
Huidig: Skoda Enyaq iV 80 FE

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Man » 08 sep 2013, 22:25

frank@phevinstyle schreef:Is die bullbar wel toegestaan ivm de veiligheid van voetgangers en fietsers bij een aanrijding van voren? Ik zou niet graag hard (of zelfs maar zacht) met zo'n rek in aanraking komen? :(
Alleen toegestaan met een EG-typegoedkeuringsmerk dat hoort bij het type auto volgens mij

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Denniss » 08 sep 2013, 23:53

Persoonlijk vind ik zowel de push/bullbar als de sidebars van thundercat (Dennis) mooier.
De design sidebars van MTT zijn niet om op te staan? maar ze nodigen juist wel uit om op te gaan staan, in tegenstelling tot de wat eenvoudigere van thundercat. Verder is de optie van MTT wel heel veel duurder, meer dan het dubbele.
De extra lichten op de push/bullbar hoeven van mij ook niet. Buiten dat het extra stroom kost zitten ze in mijn beleving ook op een wat gevoelige plek.
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door mitsufietsie » 19 sep 2013, 21:35

thundercat schreef:Ik heb de mailwisseling en de contactgegevens inmiddels doorgestuurd naar de beheerder van dit forum. Ik ben benieuwd. Ik heb me in ieder geval aangemeld voor een set.

Groeten Dennis
Is er al meer bekend over deze tredeplank en bullbar. Ik heb ook interesse in zo'n set.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

thundercat
Forumlid
Berichten: 109
Lid geworden op: 03 jul 2013, 12:46

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door thundercat » 01 okt 2013, 13:28

Ben ook wel benieuwd, de leverancier gaf in ieder geval aan nog korting te willen geven bij 10 sets of meer...

Groeten Dennis

bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door bobgee » 01 okt 2013, 16:17

nou....kom maar op :-) wil ook wel zon setje...welk type is die thundercat exact?

kees1981

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door kees1981 » 16 nov 2013, 08:22

Onder elektrisch laden kunnen jullie zien hoe mijn outlander is weg gesleepd dankzij onze outlander app. Ik heb onder "forum op je mobiel" al eens een balletje op gegooid om een eigen app te ontwikken voor de outlander ik zal dit hieronder nogmaals posten. Zeker na mijn laatste ervaring met app denk dat we heel veel kunnen verbeteren!

kunnen we niet een eigen app ontwikkelen en de datamining verkopen??

We hebben een leuke app. voor de outlander phev
Maar ik heb nog wat aan en opmerkingen. Je kunt je kacheltje warme en zachter zetten maar je kunt veel en veel meer bijvoorbeeld

Als je google (android) telefoon hebt geeft deze automatisch een signaal af wanneer je moet vertrekken naar een afspraak i.v.m. file en reistijd
Je kunt heel makkelijk je PHEV app koppelen aan je iphone of android agenda dit heeft super veel voordelen !!!

• De auto is op temperatuur als ik naar me afspraak moet , de auto weet hoe koud of warm het in de auto is.
• Mijn bestemming staat al in de navigatie op het moment dat ik vertrek.
• Nooit meer onverwachts krabben als ik mijn werktijden in me agenda zet
• Kan waarschuwen als ik ver moet rijden dat ik met auto moet opladen of tanken
• Waar kan ik het voordeligst tanken als ik dat moet
• De app . kan ook mijn gewoontes bijhouden waar rij ik vaak naar toe en op werktijd stip hoe kan ik zuiniger en efficiënter kan rijden
Zo kan ik dan ook beter mijn afspraken inplannen, zodat ik en me personeel minder vaak in de file sta dit schilt tijd dus geld

Kortom weer eindeloze mogelijkheden
en er is een heel mooi verdienmodel te maken.. stel voor dat je de gegevens hebt van 7800 autogebruikers. Even heel kort door de bocht Als je €100 investeert x 7800. Ik neem aan dat we voor €780.000 wel een app kunnen maken en je verkoop de data dan levert die auto nog geld op ook !!

Als mensen nog meer ideeen hebben voor de app en is iemand instaat dit te ontwikkelen post het dan hier

paul1173

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door paul1173 » 16 nov 2013, 09:13

Kijk eens naar Waze... veel van jouw wensen zitten daar al in. Vanuit ons CRM pakket kan ik het adres daar heen sturen, doen we niet vanuit de agenda, het gaf teveel omzettingen om daar het bezoekadres (i.p.v. het postadres) in te krijgen, hopelijk kan dat ook naar de navigatie van de auto (ik denk dat dat ook werkt). Vanuit Waze kan je ook je route delen via Bluetooth, kan dan vast ook naar de navigatie van de auto. Koppeling uit agenda naar verwarmen/koelen afhankelijk van de te verwachte reistijd is vast mogelijk maar hoe ver wil je gaan..

gr. Paul

Liberator

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Liberator » 12 dec 2013, 21:58

is er misschien belangstelling om de snellaadkabel met speciale stekker aan te schaffen? :?:

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Anko » 12 dec 2013, 22:08

Wat versta je onder een "snellaadkabel met speciale stekker"? ChaDeMo? Zal weinig belangstelling voor zijn. die horen namelijk aan het laadstation vast te zitten.

Als je een Mennekes kabel bedoeld, zo'n actie hebben we al gehad.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

MTT

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door MTT » 12 dec 2013, 22:15

Er zijn ook andere leveranciers die laadkabel acties hebben hoor.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Anko » 12 dec 2013, 22:17

:?:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

PVoutlander

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door PVoutlander » 12 dec 2013, 22:25

Toerenteller (zie ook andere discussies). Uiteraard netjes in te bouwen, of via infoscherm?

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Anko » 13 dec 2013, 16:36

Volgens mij hebben we meer behoefte aan een toerenremmer. Hoe die dan ingebouwd wordt, maakt dan niet eens meer uit :lol:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

OutBetuwe

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door OutBetuwe » 21 dec 2013, 16:34

Sneeuwkettingen?
Ik ga ervan uit dat de meeste winterbanden hebben in de originele maat 225-55-R18. Ik heb nooit dit soort grote banden gehad, dus de oude sneeuwkettingen die ik heb liggen passen niet.

mariomaf
Forumlid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 sep 2013, 17:57

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door mariomaf » 21 dec 2013, 17:25

Wat dachten jullie van kabelbruggen/kabelmatten om te voorkomen dat je struikelt over je kabel. Deze dingen zijn van rubber of hard kunststof en zelfs in opvallende gele kleuren te vinden. Deze kabelbruggen zijn alleen erg kostbaar. Per strekkende meter vaak al 120 euro excl. BTW. Ik weet niet of hier op het forum behoefte naar is, maar dat zou wel een interessante kunnen zijn. Maar misschien ben ik wel de enige :-).

Sneeuwkettingen ben ik ook wel in geïnteresseerd, maar die zijn toch niet zo duur?

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Hansjebrinkers » 21 dec 2013, 17:37

Anko schreef:Wat versta je onder een "snellaadkabel met speciale stekker"? ChaDeMo? Zal weinig belangstelling voor zijn. die horen namelijk aan het laadstation vast te zitten.

Als je een Mennekes kabel bedoeld, zo'n actie hebben we al gehad.

Als het voor een 16a charge-amps kabel is doe ik mee....
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Hansjebrinkers » 21 dec 2013, 17:38

Een automatisch dimmende binnenspiegel...
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Calypso

Re: Heb je een goed idee voor een inkoopactie?

Bericht door Calypso » 21 dec 2013, 18:58

Die moet je kopen van de Pajero. Die schijnt te passen.
Idd wellicht via een inkoopactie?

Plaats reactie