Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Hier alle poll's die we tot nu toe hebben gehad. Wil je graag een nieuwe poll? Laat het ons weten.
Plaats reactie

Welke uitvoering heb je besteld?

Intense+
10
5%
Instyle
96
52%
Instyle+
78
42%
 
Totaal aantal stemmen: 184

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door OutlanderPHEV » 10 mei 2013, 22:33

Al een tijdje geleden beloofd, maar dan nu een poll om eens te kijken welke uitvoering het meest populair is.
Ik zal zelf aftrappen, ik had in eerste instantie een Instyle besteld, maar toch gewijzigd naar Instyle+
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

JanHilverts

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door JanHilverts » 10 mei 2013, 22:37

De stand is 1-1 nu ik toch bezig ben om rondje te maken, ps leuk opgezet kijk er elke week ff op voor nieuwe berichten thanx.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Man » 10 mei 2013, 23:44

Deze heb ik besteld,
In januari mijn Outlander PHEV gekocht, InStyle + , Titanium Grey, zwart leer.
Accessoires, Achterparkeersensoren, Protactionpack, Sportpack, Verbredingspakket, Intropack en afneembare trekhaak.

Onno

Outlander

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Outlander » 11 mei 2013, 00:23

Ik heb een pearlwitte Instyle besteld begin februari. Zwartleren bekleding, afneembare trekhaak en gratis winterbanden. Volgens de dealer moet ik de auto in augustus krijgen maar toen hij dat vertelde was er nog geen sprake van accuproblemen. Afwachten dus maar. Het wordt wel tijd dat Mitsubishi Nederland een update geeft over de stand van zaken.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 11 mei 2013, 10:36

Man schreef:Deze heb ik besteld,
In januari mijn Outlander PHEV gekocht, InStyle + , Titanium Grey, zwart leer.
Accessoires, Achterparkeersensoren, Protactionpack, Sportpack, Verbredingspakket, Intropack en afneembare trekhaak.

Onno
Hi Onno,

ik heb vrijwel hetzelfde besteld. Uitvoering, kleur, opties .... Tot en met verbredingsset aan toe.

Oppassen dat we niet in dezelfde straat parkeren. Voor het geval dat toch gebeurd, is er (voor zover ik kan zien) één verschilletje: ik heb ook nog een achter skid plate besteld. Dus daar graag even op letten voordat je instapt :D

Anko
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

ljwichard
Forumlid
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 apr 2013, 13:42

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door ljwichard » 11 mei 2013, 11:44

Ik heb een Instyle+ besteld.....

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Man » 12 mei 2013, 00:38

Hi Anko,

Geweldige smaak :D Maar wat is een skid plate ? Misschien neem ik die optie ook nog, ik kan nu zeker niet achter blijven :D :D
De verbredingset maakt het echt een stoere auto .

Onno

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 12 mei 2013, 11:21

Man schreef:Hi Anko,

Geweldige smaak :D Maar wat is een skid plate ? Misschien neem ik die optie ook nog, ik kan nu zeker niet achter blijven :D :D
De verbredingset maakt het echt een stoere auto .

Onno
Een skid plate is een grijze (metaal kleurige) plaat onder je achterbumper. Maakt de achterkant van de auto net wat stoerder. Heb het nu ook onder mijn Outlander. Als ik er eentje zonder zie, lijkt die wel een beetje kaal.

Mocht je hem willen bestellen, let er dan even op dat de afdekkap voor de trekhaak kan komen te vervallen, want de trekhaak steekt door de skid plate heen en deze heeft dus zijn eigen afdekkap in de juist kleur.

Misschien wel goed om nog heel even te wachten met bestellen. Want anders voel ik me natuurlijk ook weer genoodzaakt om er iets extra's bij te zoeken enz. en voor je het weet hebben we twee dealers met een enorme grijns op hun smoel en twee platzakke ZZP-ers. :D
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Man » 12 mei 2013, 16:20

Ik heb even via google gekeken maar het ziet er idd stoer uit. Wel heel aantrekkelijk om er één te bestellen. Maar ik zal op jouw verzoek even wachten met bestellen. :D :D Ben zelf bezig om een TV tuner in te bouwen. Ik gebruik deze tuners al zo'n jaar of 8 in mijn auto. In mijn huidige Audi werkt dat icm een interface ( werkt dan ook op huidige menu besturing) perfect.
Mijn leverancier is al aan het kijken wat er voor de Mitsubishi nodig is om de tuner te laten functioneren.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 12 mei 2013, 19:48

Man schreef:Ik heb even via google gekeken maar het ziet er idd stoer uit. Wel heel aantrekkelijk om er één te bestellen. Maar ik zal op jouw verzoek even wachten met bestellen. :D :D Ben zelf bezig om een TV tuner in te bouwen. Ik gebruik deze tuners al zo'n jaar of 8 in mijn auto. In mijn huidige Audi werkt dat icm een interface ( werkt dan ook op huidige menu besturing) perfect.
Mijn leverancier is al aan het kijken wat er voor de Mitsubishi nodig is om de tuner te laten functioneren.
Het MMCS van het vorige model Outlander had i.i.g. een A/V in. Bij de demo auto van de dealer was er een aansluiting in de midden armsteun. Zou standaard zijn, maar de mijne had het niet. Wel een A/V in, dat wel, maar niet doorgevoerd naar het interieur.

Dat zal voor jou niet zo'n probleem zijn, maar wel het feit dat het MMCS weigert video signalen op het scherm weer te geven (DVD of A/V in) zolang je rijdt. Zal voor de nieuwe wsl niet anders zijn. Er komen wel cracks voor op de (illegale) markt, maar deze moeten (of moesten i.i.g.) per kaart update opnieuw gemaakt worden. Misschien dat dat met het nieuwe MMCS anders is (want apart SD slot voor de kaart data), maar dan nog is het operating stem voor de PHEV anders dan die voor de reguliere Outlanders. Kleinere markt betekent langer wachten op cracks.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Man » 12 mei 2013, 20:56

Beste Anko,

Bedankt voor je uitvoerige beschrijving. Dat waardeer ik enorm.
Zo te lezen weet je geweldig goed hoe eea in elkaar zit. Mocht je nog nieuwe info omtrent de TV tuner hebben dan hou ik mij zeer aanbevolen. Ik heb mij overigens net ook bij het Mitsubishi owners club forum aangesloten. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo intensief met een auto op een forum ben bezig geweest, zeg maar nooit :D
Deze bijzondere (elektrische) auto doet toch wel wat. Straks rijden er ca. 10.000 rond maar of ze zo mooi zijn als die van ons ...??? :D :D

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door OutlanderPHEV » 13 mei 2013, 09:13

Hey Hey,
wat krijgen we nou?

Discriminatie en samenscholing wordt op dit forum niet toegestaan he? :lol:

Elke PHEV is bijzonder he? Schoonheid zit van binnen en dat soort ongein.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

jrdevisser
Forumlid
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 apr 2013, 11:40

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door jrdevisser » 13 mei 2013, 15:29

Ik kan de skid plate niet terug vinden in de lijst opties/accessoires...

Lijkt mij ook wel wat...wat kost die?

Groet Jeroen

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 13 mei 2013, 18:10

jrdevisser schreef:Ik kan de skid plate niet terug vinden in de lijst opties/accessoires...

Lijkt mij ook wel wat...wat kost die?

Groet Jeroen
Kijk even in http://www.mitsubishi-motors.nl/uploade ... soires.pdf
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 13 mei 2013, 20:36

jrdevisser schreef:Ik kan de skid plate niet terug vinden in de lijst opties/accessoires...

Lijkt mij ook wel wat...wat kost die?

Groet Jeroen
Aangezien de skid plate pas later komt zullen er wellicht nog geen foto's van zijn. Ik heb ze in ieder geval nog niet gezien, denk ik :?: Daarom hierbij een foto van mijn 2010 Outlander met skid plate (Het gaat alleen om het onderste grijze gedeelte. De chromen bumper beschermingsplaat staat er los van):
skidplate_small.jpg
skidplate_small.jpg (231.62 KiB) 14553 keer bekeken
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Man » 13 mei 2013, 22:39

Hi Outlander,

Helemaal gelijk hoor :D de basis is de auto maar het is altijd leuk wat freaks te ontmoeten die ook auto-gek zijn. Voor mijn plezier rij ik in een Audi A4 cabrio. Heb ik geïmporteerd uit Duitsland, full options. Ben ook een Audi gek maar door dit forum krijg ik ook Mitsubishi gevoel.

Onno

anvas

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door anvas » 14 mei 2013, 20:30

Anko schreef:
Man schreef:Deze heb ik besteld,
In januari mijn Outlander PHEV gekocht, InStyle + , Titanium Grey, zwart leer.
Accessoires, Achterparkeersensoren, Protactionpack, Sportpack, Verbredingspakket, Intropack en afneembare trekhaak.

Onno
Hi Onno,

ik heb vrijwel hetzelfde besteld. Uitvoering, kleur, opties .... Tot en met verbredingsset aan toe.

Oppassen dat we niet in dezelfde straat parkeren. Voor het geval dat toch gebeurd, is er (voor zover ik kan zien) één verschilletje: ik heb ook nog een achter skid plate besteld. Dus daar graag even op letten voordat je instapt :D

Anko
Heeft er iemand foto's van de verbredingsset?
Anvas

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 14 mei 2013, 21:07

anvas schreef:
Anko schreef:
Man schreef:Deze heb ik besteld,
In januari mijn Outlander PHEV gekocht, InStyle + , Titanium Grey, zwart leer.
Accessoires, Achterparkeersensoren, Protactionpack, Sportpack, Verbredingspakket, Intropack en afneembare trekhaak.

Onno
Hi Onno,

ik heb vrijwel hetzelfde besteld. Uitvoering, kleur, opties .... Tot en met verbredingsset aan toe.

Oppassen dat we niet in dezelfde straat parkeren. Voor het geval dat toch gebeurd, is er (voor zover ik kan zien) één verschilletje: ik heb ook nog een achter skid plate besteld. Dus daar graag even op letten voordat je instapt :D

Anko
Heeft er iemand foto's van de verbredingsset?
Anvas
Ja, Mitsubishi heeft die :D

Zie afbeeldingen van grijze auto op pagina 12 van http://m.mitsubishi-motors.nl/uploadedF ... e_2012.pdf

Let op: de PHEV heeft standaard in kleur gespoten dorpels dus het meer-effect van de side skirts is bij de PHEV minder dramatisch dan bij de reguliere Outlander.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Anko » 14 mei 2013, 21:12

Anko schreef:
jrdevisser schreef:Ik kan de skid plate niet terug vinden in de lijst opties/accessoires...

Lijkt mij ook wel wat...wat kost die?

Groet Jeroen
Aangezien de skid plate pas later komt zullen er wellicht nog geen foto's van zijn. Ik heb ze in ieder geval nog niet gezien, denk ik :?: Daarom hierbij een foto van mijn 2010 Outlander met skid plate (Het gaat alleen om het onderste grijze gedeelte. De chromen bumper beschermingsplaat staat er los van)
Op pagina 8 van http://m.mitsubishi-motors.nl/uploadedF ... e_2010.pdf nog eens een officiële foto van de skid plate op het vorige model Outlander.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Calypso

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Calypso » 14 mei 2013, 22:14

Hoi, hoi,

Ik heb vorige week een Outlander Instyle Technical Silver besteld. Met een Intro optiepakket. De dealer (ACS-Hilversum) zei me dat ik nog net op tijd was om de Outlander in december geleverd te krijgen. Laten we maar duimen dat dat ook gaat gebeuren.

ONdanks het feit dat ik al meer dan een jaar elektrisch rijd en er erg tevreden over ben (Opel Ampera), heb ik toch besloten om de Outlander (erbij) te kopen.... Gezien de fiscale voordelen en de voordelen van de Outlander zelf: opladen tijdens het rijden. Dat lijkt me een enorme luxe :D
Daarnaast heb ik van het amperaforum veel geleerd en is erg handig om wetenswaardigheidjes te delen.

Dus ja: daarom ben ik ook lid geworden van dit forum!
Wellicht zien we elkaar ergens volgend jaar op een bijeenkomst ....

Groeten,
Frank

jrdevisser
Forumlid
Berichten: 23
Lid geworden op: 07 apr 2013, 11:40

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door jrdevisser » 15 mei 2013, 21:43

Hier een link naar een Outlander met de verbredingssets en side skirts:

http://www.autowereld.nl/mitsubishi/out ... /foto.html

Ik heb een instyle+ besteld met intro pack, trekhaak en achterbumperbeschermet in RVS.

Gebruikersavatar
frank@phevinstyle
Forumlid
Berichten: 354
Lid geworden op: 08 mei 2013, 16:23

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door frank@phevinstyle » 18 mei 2013, 23:09

Instyle, Technical Silver, zwart leer, afneembare trekhaak, Intro pack, achter sensoren, teflonbehandeling, slotbouten, extra laadkabel :D Besteld op 1 februari.

Bewust heb ik niet voor de Instyle+ gekozen. Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen met Collision Detect, Lane Departure Warning en Adaptive Cruise Control op de Mitsubishi. In 2011 heb ik 2500 km met een Volvo V60 met deze hulpmiddelen gereden, en hoewel erg handig, vond ik ze voor mijn gevoel te veel en te snel ingrijpen, ook in de minst gevoelige stand. Daarnaast rij ik vooral veel binnenwegen en verwacht er niet te veel gebruik van te maken. Maar zoals gezegd zeer benieuwd naar de ervaringen ermee.
Outlander PHEV Instyle ingeleverd op 12 mei 2021
Huidig: Skoda Enyaq iV 80 FE

Choukan

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door Choukan » 26 mei 2013, 17:29

Wij hebben een Titanium Grey Instyle + besteld met zwart lederen bekleding, daar komen nog bij:
- Winterwielen
- Trekhaak (Afneembaar)
- Waarschijnlijk verbredingsset en achter spoiler
- Hondenrek (maar die heb ik nog nergens gevonden op accesoirelijsten....)
- Weet ik nog niet :)

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Welke uitvoering Outlander PHEV heb jij besteld?

Bericht door jangoed » 23 sep 2013, 16:39

Ik heb de Instyle+ besteld in de kleur Silky White (net als mijn huidige Outlander)

Ik ben benieuwd naar Accessoires, bestaat er een site met alle mogelijke accessoires voor de PHEV, voorzien van afbeeldingen ?
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Plaats reactie