Nieuwe Outlander?

Links naar artikelen, foto's of videos' van de Outlander PHEV die je wilt delen
Gebruikersavatar
Marcs
Forumlid
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 okt 2013, 13:42

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Marcs » 08 apr 2015, 14:54

grootte Broer van Opel :mrgreen:
LB

Reinier L
Forumlid
Berichten: 640
Lid geworden op: 24 aug 2013, 10:32

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Reinier L » 08 apr 2015, 21:04

Een soort van Opel op ware grootte? Wat bedoel je?
OUTLAND(CRUIS)ER

Gebruikersavatar
Marcs
Forumlid
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 okt 2013, 13:42

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Marcs » 09 apr 2015, 11:29

Ampera voorkant :cry:
LB

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door jangoed » 09 apr 2015, 15:18

Ik vindt het eigenlijk helemaal niet leuk, dat er nu al een nieuw model komt. Dat betekent dat ik na minder dan 2 jaar al in een "oud model" rondrijdt.
Dat is eigenlijk schandalig!
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door mitsufietsie » 09 apr 2015, 15:34

Nee meneer, dat is geen oud model, dat is hooguit een vorig model!

(Renova BMW toen ik het waagde om naar een oud model 3 serie te informeren)
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

PHEVlkj
Forumlid
Berichten: 862
Lid geworden op: 31 aug 2013, 15:22

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door PHEVlkj » 09 apr 2015, 15:55

Het model is vanaf begin 20113 in Japan op de markt. Een facelift na 3 modeljaren lijkt me toch niet anders dan bij andere merken. Of het mooi kun pas zien in het echt.

lkj
Vanaf mei 2019 tot april 2023 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle. Bouwjaar 2014 (gebruikt gekocht). Zwart metallic.
T/m april 2019 Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Bouwjaar 2013 (nieuw gekocht). Titanium Grey.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Anko » 09 apr 2015, 21:40

jangoed schreef:Ik vindt het eigenlijk helemaal niet leuk, dat er nu al een nieuw model komt. Dat betekent dat ik na minder dan 2 jaar al in een "oud model" rondrijdt.
Dat is eigenlijk schandalig!
Uiteindelijk zullen er mensen zijn die na 2 weken al in een verouderd model rond rijden. Dat kun je toch op geen enkele manier voorkomen, anders dan door geen nieuwe modellen te introduceren? Het huidige model Outlander is al in 2012 op de Nederlandse markt verschenen. Alleen nog niet als PHEV en daarom zag je hem nog niet zo veel.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Hansjebrinkers » 09 apr 2015, 21:44

Autoweek van vandaag: ook de phev komt in de nieuwe stijl naar NL. Vooralsnog nog leverbaar in 2015 (tegen 7%). Zal het (met de verwachte aanpassing in de bijtelling) weer een stormloop worden richting het einde van het jaar??
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Rutgerg

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Rutgerg » 21 mei 2015, 09:32

Volgens Autoweek wordt de nieuwe Outlander duurder...
http://www.autoweek.nl/nieuws/32928/pri ... ander-phev

De discussies bij een artikel over de PHEV vind ik ook altijd tenenkrommend. Alsof het de schuld van de Outlander is, de jaloezie druipt er bij sommige mensen vanaf. :D

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door mitsufietsie » 21 mei 2015, 09:34

dat is de kift!
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Rutgerg

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Rutgerg » 21 mei 2015, 11:43

Klopt, zeg nou zelf een reactie als deze zakt je broek toch van af? :shock:

Quote reactie van autoweek:
Het probleem van de PHEV rijders is dat ze altijd moeten laden omdat ze bijna altijd leeg zijn na ieder ritje, en dat blokkeert onnodig de laadpunten voor de mensen die wel volledig elektrisch moeten rijden. Het overmaats subsidieren van PHEV's heiligde niet het doel (een verkeerd gebruikte PHEV is velen malen onzuiniger), het achteraf krampachtig forceren van de PHEV rijder om te gaan laden blokkeert meer en meer de doorbraak van volledig elektrische voertuigen.

En de Outlander rijder die bij een snellader gaat laden om in 30 minuten 25km te kunnen rijden voor € 5,- heeft het helemaal niet begrepen!

AJ79

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door AJ79 » 21 mei 2015, 12:12

Ach ik moet de mijne nog ontvangen einde van deze maand of begin volgende maand en dat is dan direct niet het meest recente model. Als het niet te veel afwijkt is het geen ramp, en wachten op de nieuwe versie is ook geen optie.

Zoals ik het zie is het een kleine upgrade met niet al te grote veranderingen, zoals regelmatig bij alle modellen wordt doorgevoerd. BIjkomende voordeel is dat ik er nu gratis leer / glazen dak / etc bij kon krijgen.

Inderdaad, de reacties zijn waarschijnlijk allemaal van heel principiele mensen die zeker geen Outlander willen rijden als ze de keuze zouden hebben......

Herky75

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Herky75 » 08 jun 2015, 12:24

Hoi Allemaal

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik dit nieuwe model ga rijden.
Voor mij was het niet meer mogelijk om het eerdere model te gaan rijden, met extra opties.

Einde van dit jaar, krijg is het nieuwe model, Titanium Grey, Executive edition, met intropakket.
Ik zag als grote verschil dat in deze Executive varriant nu stoelverwarming standaard is, dit was voorheen pas vanaf de Instyle.

Al met al nog steeds een mooie auto als je het mij vraagt!

GR. Eric

banjo

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door banjo » 10 jun 2015, 16:09

begrijp dat de outlander PHEV nu ook met het nieuwe model duurder wordt??

dit betekent toch ook dat met de nieuwe voorstellen voor bijtelling dat dit nieuwe model ook gelijk het laatste model gaat zijn?

gaat toch niemand een PHEV leasen met 20-25% bijtelling als de gewone Outlander met dezelfde bijtellling 20.000 euro goedkoper is of zie ik dat verkeerd?

Tatsflip

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Tatsflip » 11 jun 2015, 07:48

De nieuwe outlander wordt 5000 euro duurder.
Daarnaast wordt deze al in oktober uitgeleverd wat dit jaar nog neer komt op 7%.

Hans
Forumlid
Berichten: 74
Lid geworden op: 05 apr 2013, 11:15

De nieuwe Outlander PHEV

Bericht door Hans » 18 jun 2015, 11:03

Autoweek heeft foto's en wat info op hun site gezet over de nieuwe Outlander PHEV.
Helaas is niet te lezen wat er is gedaan met de opmerkingen/klachten van de eerste-generatie rijders :(

http://www.autoweek.nl/nieuws/33247/fac ... ander-phev

Rutgerg

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Rutgerg » 18 jun 2015, 13:57

Eerlijk is eerlijk ik vind hem er niet op vooruit gegaan. Vind de huidige X-line uitvoering beter ogen! Maar misschien is ie in t echt mooier, sommige auto's zijn nu eenmaal niet zo fotogeniek, net als een aantal modellen van Lexus bijvoorbeeld ;) Op de foto schrik je je dan rot terwijl het in het echt reuze mee valt.

Een Nieuwsbericht over de Outlander op autoweek staat altijd garant voor minimaal 150 reacties van azijnpissers, toch altijd leuk om zielige/jaloerse reacties te lezen.

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door OutSander » 18 jun 2015, 15:27

Wel een leuke opmerking over de conventionele auto's: fossiele plofkoets! :lol:
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

HenriS

Outlander PHEV 2016 gespot

Bericht door HenriS » 20 jun 2015, 15:15

Voor de nieuwsgierigen onder ons, onderstaand een paar officiële foto's van de nieuwe Outlander PHEV 2016.

Deze auto is een paar dagen geleden gepresenteerd in Japan en vanaf heden te bezichtigen in de showrooms aldaar.

Als je wat zoektermen vertaald naar het Japans vind je best wel wat foto's en filmpjes. Er zijn zelfs een aantal officiële filmpjes van Mitsubishi Japan te vinden.

Als er liefhebbers zijn, stuur mij een berichtje en ik stuur deze via WeTransfer.
Outlander 2016 PHEV verzamel II.jpg
Outlander 2016 PHEV verzamel II.jpg (102.68 KiB) 13880 keer bekeken
Outlander 2016 PHEV verzamel V.jpg
Outlander 2016 PHEV verzamel V.jpg (64.16 KiB) 13880 keer bekeken
Outlander 2016 PHEV wit interior IV.jpg
Outlander 2016 PHEV wit interior IV.jpg (80.31 KiB) 13880 keer bekeken

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door JanPHEV » 21 jun 2015, 09:36

Nee, wat mij betreft is hij er echt niet mooier op geworden, zeker de voorkant niet :!:
Is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar voor mij is het wat te populair / Amerikaans vorm gegeven.
Verder is het een gemiste kans dat ze het dashboard geen update gegeven hebben.
Zoals vaker, niet elke verandering is een verbetering.

robbinb

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door robbinb » 22 jun 2015, 10:40

Ik heb zelf de outlander versie 2016 besteld, zou in oktober geleverd moeten worden dus ben benieuwd hoe het werkelijk is.
Ben wel positief verrast over het stuur en de knoppen daarop. Op de foto's kan je de icoontjes helaas niet goed genoeg zien dus ben wel benieuwd naar de grote foto's ervan (via wetransfer).
Daarnaast ben ik ook benieuwd wanneer de nieuwe brochures uit komen waar dan alles nog eens goed vermeld staat ipv de verschillende snippers die we nu op internet hebben kunnen terugvinden.

Iemand daar al een idee van?

Herky75

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Herky75 » 22 jun 2015, 12:17

Hoi Robin,

Voorlopig zijn er nog geen brochures hoorde ik van de week.
Mijn 2016 model zal in December geleverd worden, dus ik had die vraag ook al bij de garage neergelegd.

Wat ik wel heb zijn de specs op papier, maar die waren op internet ook al te vinden.
Wat me opviel is dat de executive voortaan stoelverwarming standaard heeft.
Voor de rest, behalve de prijs niet veel veranderd (aan de specs dan)

In tegenstelling tot veel reacties hier, vind ik het model, zeker niet lelijk.

gr. Eric

Gebruikersavatar
Marcs
Forumlid
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 okt 2013, 13:42

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door Marcs » 25 jun 2015, 11:05

Huidig model blijft voorlopig nog wel even
LB

henk26

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door henk26 » 26 jul 2015, 19:39

Het nieuwe model is op een aantal punten gewijzigd, ze hebben ook de MMCS onder handen genomen zo te zien. Daarnaast kan je uit meer kleuren kiezen. Voornaamste is dat de Executive versie met een heel aantal opties is uitgebreid, onder andere standaard stoelverwarming, parkeersensoren voor en achter, DAB+. Ik vond op een website van een dealer een overzichtje met alle wijzigingen: http://autolancker.nl/de-nieuwe-mitsubi ... ljaar-2016

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Nieuwe Outlander?

Bericht door OutSander » 14 aug 2015, 23:12

Vandaag gespot op de A28 ter hoogte van Staphorst, achter op de vrachtauto. Binnenkort bij de dealer of zijn er al mensen die hem daar gezien hebben?
Bijlagen
FullSizeRender1.jpg
FullSizeRender1.jpg (102.71 KiB) 13308 keer bekeken
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Plaats reactie