Hallo allen,
Afgelopen voorjaar heb ik een 12-2013 Outlander PHEV gekocht, fijne auto die veel kan en nergens in uitblinkt. Na diverse volledig elektrische auto's heb ik de Outlander gekocht vanwege de AWD, trekhaak, ruimte, half tarief wegenbelasting en benzine motor.
Deze kenmerken zocht ik omdat we (gezin) afgelopen zomer voor 5 maanden in het buitenland hebben gewoond waar ik met aanhangwagen naartoe ben gereden, veel wegen niet geschikt zijn voor een lage twee wiel aangedreven auto en waar dagelijks laden geen optie is.
Nu terug in Nederland wil ik hem voorlopig houden omdat hij goed bevalt en wil ik de lederen bestuurdersstoel opknappen (Colourlock) en eens kijken wat er verder te "verbeteren" valt. Ook mag hij wel gepolijst worden na de vele 4x4 paden waarbij de Outlander wat krassen heeft opgelopen.
Mark; aangenaam
Re: Mark; aangenaam
Die 4x4 ervaring vind ik wel interessant.
Hier in NL heb je weinig gelegenheid om "van het asfalt" te gaan en ik vraag me nog steeds af of het 4x4 systeem van de Outlander (uiteraard in combinatie met de rest van de techniek en de zomerbanden) enig succes heeft.
Hier in NL heb je weinig gelegenheid om "van het asfalt" te gaan en ik vraag me nog steeds af of het 4x4 systeem van de Outlander (uiteraard in combinatie met de rest van de techniek en de zomerbanden) enig succes heeft.
-
- Forumlid
- Berichten: 224
- Lid geworden op: 04 aug 2019, 15:08
Re: Mark; aangenaam
Gelegenheid zat in Brabant en ga niet alleen, vooral na een natte periode.
Monteer wel je winterbanden.
Op wikiloc staan leuke tracks.
Eric
Monteer wel je winterbanden.
Op wikiloc staan leuke tracks.
Eric
Nog geen phev bezitter maar wel zoekende naar een mooie instyle in de juiste kleur.
Privé rijdt ik een subaru legacy awd en zakelijk rijdt in een VW id3.
Privé rijdt ik een subaru legacy awd en zakelijk rijdt in een VW id3.