Mark; aangenaam

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
spotmatic
Forumlid
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2021, 11:51

Mark; aangenaam

Bericht door spotmatic » 13 okt 2021, 10:45

Hallo allen,

Afgelopen voorjaar heb ik een 12-2013 Outlander PHEV gekocht, fijne auto die veel kan en nergens in uitblinkt. Na diverse volledig elektrische auto's heb ik de Outlander gekocht vanwege de AWD, trekhaak, ruimte, half tarief wegenbelasting en benzine motor.
Deze kenmerken zocht ik omdat we (gezin) afgelopen zomer voor 5 maanden in het buitenland hebben gewoond waar ik met aanhangwagen naartoe ben gereden, veel wegen niet geschikt zijn voor een lage twee wiel aangedreven auto en waar dagelijks laden geen optie is.

Nu terug in Nederland wil ik hem voorlopig houden omdat hij goed bevalt en wil ik de lederen bestuurdersstoel opknappen (Colourlock) en eens kijken wat er verder te "verbeteren" valt. Ook mag hij wel gepolijst worden na de vele 4x4 paden waarbij de Outlander wat krassen heeft opgelopen.

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Mark; aangenaam

Bericht door JohanvdH » 15 okt 2021, 16:56

Die 4x4 ervaring vind ik wel interessant.
Hier in NL heb je weinig gelegenheid om "van het asfalt" te gaan en ik vraag me nog steeds af of het 4x4 systeem van de Outlander (uiteraard in combinatie met de rest van de techniek en de zomerbanden) enig succes heeft.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

erichendri
Forumlid
Berichten: 224
Lid geworden op: 04 aug 2019, 15:08

Re: Mark; aangenaam

Bericht door erichendri » 15 okt 2021, 21:49

Gelegenheid zat in Brabant en ga niet alleen, vooral na een natte periode.
Monteer wel je winterbanden.
Op wikiloc staan leuke tracks.

Eric
Nog geen phev bezitter maar wel zoekende naar een mooie instyle in de juiste kleur.
Privé rijdt ik een subaru legacy awd en zakelijk rijdt in een VW id3.

Plaats reactie