Even voorstellen

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Frederik
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2020, 15:52

Even voorstellen

Bericht door Frederik » 28 nov 2020, 16:17

Even gewacht met aanmelden voor dit forum maar nu de metallic bruine PHEV uit december 2015 goed bevalt toch maar aangemeld. Dank voor de acceptatie aan de beheerder.

Sinds april in het bezit van de PHEV en met veel plezier de ritten tot nu toe gemaakt. Er zijn natuurlijk een aantal zaken die opvallen, zoals het geluid dat nu veel sterker is dan in de zomer. Logisch bij temp onder de 5C. Iets waar ik wel aan moet wennen is dat veel instellingen telkens opnieuw moeten. denk aan regeneratief remmen, maar ook de display. Voor ons is het eer reis terug in de tijd. Bijna 25 jaar geleden een lancer ingeruild, na 2x colt en 1x galant, voor een SAAB. Daar met heel veel plezier bijna 23 jaar in gereden. De andere jaren een Renault Kadjar gehad, vanwege het lijf was het handig om hoog te gaan rijden, met de bedoeling deze 5 jaar te houden. Centen zijn niet van blik. Na 2 jaar mijn vrouw ernstig in de ogen gekeken en tot de conclusie gekomen dat hoog rijden absoluut heerlijk is, maar dat het zonder Renault veel fijner zal zijn. Dan ook maar een motor die meer van deze tijd is, dus de PHEV.

Het voelt goed om weer achter het diamanten embleem te zitten.
Van Mini naar Colt, naar Colt met Galant, naar Lancer, naar SAAB (900, 900, 900, 9-5, 9-3), naar Renault (Kadjar), naar Outlander PHEV instyle.
Het is goed achter de diamanten.

Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 436
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08

Re: Even voorstellen

Bericht door Bmtouring » 29 nov 2020, 12:34

welkom


typisch zo'n opmerking waardoor ik opeens twijfel aan hoe het in mijn auto werkt. Maar volgens mij is de display bij het opstarten gelijk aan wat ik achterliet toen ik 'm uitzette. Welk display bedoel je?

Kamej03
Forumlid
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 feb 2020, 23:46

Re: Even voorstellen

Bericht door Kamej03 » 29 nov 2020, 17:23

De keuze tussen audio of navigatie blijft misschien wel bewaard maar als je met een info scherm hebt afgesloten zie je dat de volgende rit echt niet terug. Dus Frederik heeft gelijk, dat je alles steeds weer opnieuw ......... ook ECO enz. Maar deze kleine nadelen wegen niet op tegen de grote voordelen van deze auto. Ik ben overigens wel benieuwd of bij de upgrade van 2019 dit is aangepast!
Sinds begin feb 20 een instyle nov 2014

simrietd
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2015, 23:14

Re: Even voorstellen

Bericht door simrietd » 06 dec 2020, 22:08

Hoi Frederik,

Ik heb mijn ontlader ingeruild. Het Kenteken was HS-413- Misschien ken ik dan de history van je wagen.
Veel rijplezier. een geweldige auto is het zeker.

Vriendelijke groet Simon
Outlander PHEV Granite Brown leder bruin Instyle +, Jaeger trekhaak, glasscoat G-3, protectionpack 1, alarm.

Gebruikersavatar
Bmtouring
Forumlid
Berichten: 436
Lid geworden op: 10 nov 2019, 17:08

Re: Even voorstellen

Bericht door Bmtouring » 07 dec 2020, 08:28

simrietd schreef:
06 dec 2020, 22:08

mijn ontlader ingeruild.
Die hou ik erin! :D :lol:

Frederik
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2020, 15:52

Re: Even voorstellen

Bericht door Frederik » 31 mar 2021, 16:52

simrietd schreef:
06 dec 2020, 22:08
Hoi Frederik,

Ik heb mijn ontlader ingeruild. Het Kenteken was HS-413- Misschien ken ik dan de history van je wagen.
Veel rijplezier. een geweldige auto is het zeker.

Vriendelijke groet Simon
Wel veel gelijk, maar niet dezelfde auto, ons kenteken Hl-52...
Van Mini naar Colt, naar Colt met Galant, naar Lancer, naar SAAB (900, 900, 900, 9-5, 9-3), naar Renault (Kadjar), naar Outlander PHEV instyle.
Het is goed achter de diamanten.

Plaats reactie