Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
rubenb33
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 aug 2020, 14:16

Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Bericht door rubenb33 » 21 sep 2020, 22:07

Hoi ook ik zal me even voorstellen. Wel zo netjes na dankbaar gebruik te hebben gemaakt van alle info op dit forum.

Mijn naam is Ruben en sinds vorige week eigenaar van een outlander phev. Bouwjaar 2015 met 129000km kleur cool silver. Accu is heel goed en heeft nog 34,0ah!

Ik heb mijn Hyundai ix35 ingeruild en heb er geen spijt van. Lekker zuinig naar mijn werk rijden was het doel en dat is gelukt hoor, zeker als ik op mijn werk ook nog kan laden lukt het 100% op de accu. Ik rij de auto particulier dus wel zo fijn.

Ik ben zeker geen onbekende als het gaat om Mitsubishi. Eerder al 3x een cariama gehad en niet lang terug een ASX. Allemaal gekocht bij Ursem in Zwaag en zeer tevreden over deze dealer.

Ik weet niet of de foto’s goed doorkomen maar op de laatste foto staat hij naast de rode eclips cross van mijn schoonvader wat ook een hele mooie auto is maar niet elektrisch ;-)

Ik moet nog een mooi kastje maken bij het stopcontact aan de muur bij de oprit bij mijn huis.
Helaas is het me nog niet gelukt om de app te koppelen op mijn iPhone 11 krijg ik een 1104 error. Geen idee hoe ik dat kan oplossen. Later nog eens naar kijken.

Leuk dat het forum er is en iedereen bedankt voor de gegeven tips en trucs.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

rubenb33
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 aug 2020, 14:16

Re: Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Bericht door rubenb33 » 21 sep 2020, 22:18

En nog even een foto
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
RX-Men-8
Forumlid
Berichten: 291
Lid geworden op: 09 jul 2019, 21:30
Locatie: Hilversum

Re: Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Bericht door RX-Men-8 » 22 sep 2020, 20:49

Mooi!
Ik vind de spatbordranden van het 2015 model gaaf, ik ga daar bij die van mij nog eens iets aan doen.
Ik kan je niet echt met de iPhone helpen, mijn iPhone 8 gaf geen problemen.

Heb je wel de aanwezige telefoonkoppelingen uit het multimediasysteem verwijderd?
En daarna gewoon volgens het registratierecept toevoegen.... deur dicht 5x op de sleutel op slot /van het slot e.d.

Succes en veel fijne kilometers!
Outlander PHEV: Afbeelding MX-5: Afbeelding Avensis Verso: Afbeelding IS200: Afbeelding

rubenb33
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 aug 2020, 14:16

Re: Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Bericht door rubenb33 » 22 sep 2020, 22:28

Bedankt. Ik zie nu dat de foto’s wat slechte kwaliteit zijn maar goed.

Voor de telefoonkoppeling is hij als het goed is al gereset. Is dat 10x op de sleutel open/dicht ?

Erg fijne, grote, stille, zuinige, betrouwbare en mooie gezinsauto.

rubenb33
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 aug 2020, 14:16

Re: Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Bericht door rubenb33 » 22 sep 2020, 22:31

Hierbij nog even scherpere foto’s
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
PHEV2014
Forumlid
Berichten: 350
Lid geworden op: 28 aug 2014, 12:49

Re: Weer een nieuwe Outlander Phev rijder

Bericht door PHEV2014 » 22 sep 2020, 22:50

Mooie wagen. Veel plezier ermee! Telefoon koppelen kan een uitdaging zijn. Alles eerst resetten en/of oude telefoons uit het systeem verwijderen is wel belangrijk.

Je streept op alle foto’s het kenteken door ... op 1 na :lol:
Geen Outlander meer. Dus over en te koop: standaard Mitsubishi lader - instelbare EVselect laadkabel 6-16A - set complete winterwielen origineel Mitsubishi.
Belangstelling? Stuur dan een berichtje via het forum.

Plaats reactie