Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 05 aug 2020, 15:43

auto.jpg
auto.jpg (39.94 KiB) 4571 keer bekeken

Goedendag,
Tijd om me even voor te stellen.

Ik ben Eric, en woonachtig in Assendelft. Sinds eind juni ben ik een trotse eigenaar van een silky white outlander phev business x-line uit 2015.
Superblij met deze auto, al was het niet echt de eerste keus, kwam bij de dealer kijken voor een toyota auris maar kwam dus met deze thuis. :lol:
Maar wat wil je, de witte metallic lak, met de zwarte accenten zoals de wielkastverbreders en dan nog eens zwarte 19inch velgen met een alu rand in de velg, ik was verkocht.

Geen minuut spijt dus, nu na 6 weken en 1500km. Ik laad hem elke dag op, bespaar op niets dus heb gewoon ten alle tijde o.a. gewoon de climate control aan. Eerste resultaat na 1000km, 1 op 25, weet niet of dat erg zuinig is maar vind het niet slecht voor een auto van bijna 1800kg. Kan helaas niet laden op mijn werk, dus heen electrisch en naar huis op de brandstof.

De tijd zal het leren wat ik heb aangeschaft qua betrouwbaarheid, tot nu probleemloos dus hoop eigenlijk mijn bovaggarantie niet nodig te hebben. Ik vind de japanner wel blikkerig dus dat was ff wennen, ik kom uit voornamelijk franse, italiaanse en duitse auto's. Dit is mijn eerste jap.

Ik zou ik niet zijn wat betreft accesoires dus kon ik de led dagrijlampen/mistlampen, een set parkeersensoren voor de voorzijde en de haaievin voor weinig aanschaffen, waarvan alleen de ledlampen waren gebruikt, de rest is nieuw en de sensoren en haaievin notabene al reeds in de juiste kleur gespoten. Dus gaat de auto komende week naar de dealer, want zelf inbouwen waag ik me niet aan. :D De auto is trouwens dealer onderhouden.

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door JohanvdH » 05 aug 2020, 17:18

Wauw, nog even op https://webcache.googleusercontent.com/ ... irefox-b-d gekeken en de auto ziet er nog uit als nieuw!

Welkom Eric!
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 05 aug 2020, 17:28

Hij is inderdaad erg netjes, maar heeft toch zijn sporen van 5 jaar leasemisbruik hoor ;)
Hier en daar steenslag vind ik het meest storende, maar dat ga ik laten verhelpen. En een slijtplek op de vloer van het linkervoetje, daar moet ik nog ff induiken hoe ik dat op kan lossen. Maar verder om door een ringetje te halen gezien leeftijd en km. stand.

Gebruikersavatar
RX-Men-8
Forumlid
Berichten: 290
Lid geworden op: 09 jul 2019, 21:30

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door RX-Men-8 » 05 aug 2020, 20:00

Welkom!

Ik keek ook even naar de foto's en mijn oog viel op het zwarte leer op de stoelen dat er anders/glanzend uitziet vergeleken met de mijne. En dan de stoelverwarmingsknopjes aan de zijkant ipv op de middenconsole. Aftermarket? Maar zeker mooi.

Veel plezier met deze bijzondere wagen!
Outlander PHEV: Afbeelding MX-5: Afbeelding Avensis Verso: Afbeelding IS200: Afbeelding

deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 05 aug 2020, 23:37

Ja klopt, ik heb documenten bij de auto dat er leder achteraf is ingebouwd. Dit is gedaan voor aflevering in 2015 aan de documenten te zien. Ik denk dat er half leer inzat, gezien de afwijking met de armstuen achterin.

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door JohanvdH » 06 aug 2020, 12:12

deMoer schreef:
05 aug 2020, 17:28
Hij is inderdaad erg netjes, maar heeft toch zijn sporen van 5 jaar leasemisbruik hoor ;)
Hier en daar steenslag vind ik het meest storende, maar dat ga ik laten verhelpen. En een slijtplek op de vloer van het linkervoetje, daar moet ik nog ff induiken hoe ik dat op kan lossen. Maar verder om door een ringetje te halen gezien leeftijd en km. stand.
Die slijtplek op de vloer heb ik ook (bij de hiel van de linkervoet).
Een slijtplek op de plaats links naast de pedalen heb ik opgelost door een alu voetrust te installeren.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 07 aug 2020, 01:28

Oh ja, dat zou ik ook kunnen doen. Maar dan in combinatie met de alu pedalen anders steekt zo'n voetrust nogal af vind ik persoonlijk.

deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 21 jun 2021, 15:15

Ik ga jullie na een jaar weer verlaten. Zoek dus iemand die wel oren heeft naar mijn outlander.
De reden? Er komt medio juli een mazda mx-30 comfort met interieurpakket voor in de plaats, volledig onverwacht, maar het aanbod was erg interessant.
De outlander is in principe ingeruild maar kan en mag hem ook privé nog verkopen. Dus bij deze te vinden op marktplaats. Zou het zonde vinden als die de handel ingaat dus wellicht weten jullie iemand.

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door JohanvdH » 22 jun 2021, 08:39

Mooie upgrade!

Een linkje naar de advertentie kan dan helpen.
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 23 jun 2021, 22:39

Link erbij, geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg.
Wat ik wel weet, word lichtelijk gestoord van de reacties op marktplaats. Nu maar afwachten of er een serieuze bij zit :!:

deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Re: Hallo, nieuwe outlander erbij hier.

Bericht door deMoer » 02 jul 2021, 14:49

Verbluffend, binnen een week verkocht.

Plaats reactie