Newbie

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Arie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2019, 15:29

Newbie

Bericht door Arie » 11 dec 2019, 13:53

Een titanium Grey instyle van december 2013
Nu 3 weken in bezit en bevalt prima.
Auto is van 1e eigenaar en dealer onderhouden en ziet er prima uit. Daarnaast rijdt hij ook prima.
Na al het lezen op dit forum, heb ik toch het accu dilemma gemist, niet dat dit niet ter sprake is gekomen bij de verkoop maar dan had ik er even bewuster op gelet.
Wat woon werk, korte ritjes en retourtje Oostenrijk gedaan. Eerst erg wennen aan gewicht, aan het beetje gevoelloze aangrijp punt remmen naar volledige stilstand dus de laatste meter. Carrosserie die aan de voorzijde best groot is of te wel zicht weg neemt. Verder ga ik even vragen of de koplampen wat hoger gesteld kunnen worden, zie nu alles voor me erg goed.
Upgrade zijn 4 velgen met winterbanden en een setje kettingen. Daar heb ik me niet aan de adviezen gehouden maar een setje gekocht voor een zware suv. ook al denk ik niet dat ik ze ga gebruiken.
Rijden met elektriek en automaat is op de fiets na nieuw en bevalt zekers. Heerlijk versnellen zonder haperingen.
Het wegwijs worden door de boekjes en knoppen winkel gaat met dit forum prima. Radio is lekker, navigatie tja 6 jaar oud dan is hij natuurlijk langzamer dan elke andere wat herberekenen oud betreft, vind hem wel prettig tijdig route aangeven en benoemen.
Zag toevallig wat bekenden van een ander motor forum. Rijd zelf een hp2 en dan voornamelijk op het circuit.
Tot zover Arie

Gebruikersavatar
JohanvdH
Forumlid
Berichten: 561
Lid geworden op: 02 mei 2017, 11:46

Re: Newbie

Bericht door JohanvdH » 11 dec 2019, 14:57

Welkom Arie!

Mocht je nog vragen hebben dan zijn de antwoorden hier vaak al te vinden en zoniet dan weet iemand het vast wel voor je.

Groet,
Johan
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
11-2013, Amethyst Black
Afbeelding

vulcan750
Forumlid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 jan 2018, 11:37

Re: Newbie

Bericht door vulcan750 » 11 dec 2019, 16:23

Ook welkom Arie! Ik ben ook enigszins actief op hét motorforum, zoals je wellicht uit mijn forumnaam kan distilleren heb ik jaren Kawasaki Vulcan 750 gereden. Tegenwoordig doe ik het kalmer aan en geniet op mooie landweggetjes van het landschap vanaf een lichte motorscooter, een Yamaha Nmax 155. Heel wat anders, maar lekker licht en wenbaar.
Mijn (particuliere) Outlander is ook een genot om in te rijden, maar af en toe lekker de neus in de wind op een gemotoriseerde tweewieler blijft heerlijk en geeft zo'n vrij gevoel.😎
Mits Outlander PHEV Executive X-line 2015.(niet meer!) Volvo XC40 Recharge EV MY23

Arie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2019, 15:29

Re: Newbie

Bericht door Arie » 11 dec 2019, 18:35

Thnx.
Het is heerlijk om de kracht van de electra te voelen maar in de auto houd ik juist wel van relax en rustig aan :D

Plaats reactie