Nieuwe Outlander

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
jcdijkstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2019, 11:13

Nieuwe Outlander

Bericht door jcdijkstra » 16 okt 2019, 11:50

M'n vorige Outlander (van 2014, geen PHEV, Instyle met 4WD) heb ik enkele maanden geleden ingeruild voor een nieuwe PHEV, Intense+. Een hemelsbreed verschil. De nieuwe is (meestal) fluisterstil. Alleen bergopwaarts met een lege accu, ja, dan hoor je de motor brullen en gaat het allemaal niet supervlot. Maar onder normale omstandigheden rijdt de nieuwe een stuk sneller en gemakkelijker; een feest. Na de eerste 1000 km uit pure nieuwsgierigheid getankt; ik kon 12 liter kwijt. Een aangename kennismaking. Alleen de navigatie is niet wat het zijn moet. Na veel gedoe met verschillende kabeltjes werkte het; binnen de kortste tijd was m'n telefoon snikheet. Dus maar weer m'n TomTom op de voorruit geplakt (die had ik aangeschaft uit pure nijd nadat een dure update van het navigatiesysteem van m'n vorige auto allesbehalve actueel bleek).
De extra luxe van de vorige auto mis ik niet (leren bekleding, 7 zitplaatsen, extra grote bagageruimte), de huidige heeft alles wat ik "nodig" heb (standkachel, verwarmbare accu, open dak etc.).
Conclusie: al met al een enorme verbetering.

mrrveenman
Forumlid
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jul 2019, 20:27

Re: Nieuwe Outlander

Bericht door mrrveenman » 16 okt 2019, 12:16

Heel Veel veilige km met de nieuwe Outlander, de nieuwe versie ziet er ook erg goed uit.

Alexbeleggen
Nieuw forumlid
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 aug 2021, 10:22

Re: Nieuwe Outlander

Bericht door Alexbeleggen » 10 sep 2021, 10:46

Hoi, ik heb de tomtom app op mijn telefoon gezet en gestreamd met het scherm. Werkt perfect. Gebruik wel een originele usb kabel. Kosten per maand voor de app zijn gering.
outlander 2,4 2018 ROOD

Plaats reactie