Nieuw forumlid met reden
Geplaatst: 14 aug 2019, 15:31
Hallo Allen,
Ik ben PHEV-rijder van het 'eerste uur'.
Een nieuwe gekocht uit de eerste series in 2013, deze beviel me prima.
Dus in dec 2018 weer een nieuwe (modeljaar'19) geleverd gekregen maar daar daarover ben ik minder te spreken.
De auto is op zich weer prima maar de navigatie, of eigenlijk het ontbreken ervan, is een doorn in het oog.
Ik had me mogelijk beter moeten laten informeren (dealer Peter Ursem in Alkmaar) maar er zit geen navigatie in.
Er is alleen een koppeling, bedraad met USB ( )naar Apple Carplay of Android auto.
Apple Carplay schijnt goed te werken maar de interface met Android Auto is een soort bèta-app die voor westeuropa nog niet is vrijgegeven.
Wij hebben continu storing met de USB-aansluiting (ca. 15 verschillende snoertjes uitgeprobeerd), spraak en beeld van de nav lopen niet synchroon, de app behoeft weer een update waarna weer communicatie fouten, kortom; een instabiel waardeloos systeem.
Daarnaast moet je ook alle privacy-opties van Google en andere apps open zetten.
Dealer Peter Ursem heeft zelf ook niet de expertise om fatsoenlijke ondersteuning te geven.
We hebben maar weer een TomTommetje gemonteerd.
Zijn er mensen met Modeljaar19 die dit herkennen of ook positieve geluiden over het gebruik van navigatie mat Android Auto??
Groet, Bart
Ik ben PHEV-rijder van het 'eerste uur'.
Een nieuwe gekocht uit de eerste series in 2013, deze beviel me prima.
Dus in dec 2018 weer een nieuwe (modeljaar'19) geleverd gekregen maar daar daarover ben ik minder te spreken.
De auto is op zich weer prima maar de navigatie, of eigenlijk het ontbreken ervan, is een doorn in het oog.
Ik had me mogelijk beter moeten laten informeren (dealer Peter Ursem in Alkmaar) maar er zit geen navigatie in.
Er is alleen een koppeling, bedraad met USB ( )naar Apple Carplay of Android auto.
Apple Carplay schijnt goed te werken maar de interface met Android Auto is een soort bèta-app die voor westeuropa nog niet is vrijgegeven.
Wij hebben continu storing met de USB-aansluiting (ca. 15 verschillende snoertjes uitgeprobeerd), spraak en beeld van de nav lopen niet synchroon, de app behoeft weer een update waarna weer communicatie fouten, kortom; een instabiel waardeloos systeem.
Daarnaast moet je ook alle privacy-opties van Google en andere apps open zetten.
Dealer Peter Ursem heeft zelf ook niet de expertise om fatsoenlijke ondersteuning te geven.
We hebben maar weer een TomTommetje gemonteerd.
Zijn er mensen met Modeljaar19 die dit herkennen of ook positieve geluiden over het gebruik van navigatie mat Android Auto??
Groet, Bart