Privé bezitter

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Adelerhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2018, 12:11

Privé bezitter

Bericht door Adelerhof » 06 okt 2018, 08:58

Hallo allemaal!mijn vrouw is de bezitster van een 2014 outlander.dit is onze eerste plug-in auto.de auto bevalt uitstekend,op de thuislader na,die al na 1,5 maanden draadbreuk heeft.helaas valt dit blijkbaar niet onder garantie na 4jaar.we hebben de auto gekocht voor de caravan te trekken,wat we komend jaar dan ook voor het eerst met deze auto gaan doen.we zijn zeer benieuwd naar de prestaties.

MitsuAccu
Forumlid
Berichten: 407
Lid geworden op: 09 sep 2013, 11:34

Re: Privé bezitter

Bericht door MitsuAccu » 06 okt 2018, 09:38

Welkom en veel plezier met de auto! Maar dat gaat zeker goed komen.
Kapotte lader komt vaker voor, ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik weet dat er hier mensen zijn die hem zelf open gehaald hebben en gerepareerd. Dat schijnt wel te kunnen dus.

Rijden met een (zware) caravan vereist in de bergen een kleine aanpassing in het rijgedrag, maar zolang er stroompjes in de accu zitten is er geen enkel probleem.
Mocht je nog spiegels nodig hebben, ik heb nog een setje EMUK liggen... :D zie mijn te koop draadje of stuur een PB..

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16
Locatie: 013

Re: Privé bezitter

Bericht door mitsufietsie » 06 okt 2018, 23:21

Ik heb laders in de verkoop op Marktplaats, ik zal je een pb sturen met de link
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Gebruikersavatar
JanPHEV
Forumlid
Berichten: 1159
Lid geworden op: 28 mei 2013, 11:49
Locatie: Noordelijk randje van Noord-Brabant

Re: Privé bezitter

Bericht door JanPHEV » 12 okt 2018, 23:44

Draadbreuk kan je zelf makkelijk maken, heb ik ook gedaan.