Bekleding bestuurdersstoel

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Johanlolkema

Bekleding bestuurdersstoel

Bericht door Johanlolkema » 30 sep 2017, 09:04

Zowel ikzelf als een bevriend outlanderrijder hebben bij onze PHEV uit 2014 slijtage aan de standaard bekleding van de bestuurdersstoel. Omdat ik dit een maand na het verstrijken van de garantietermijn opmerkte en meldde doet Mitsubishi hier niets mee. Wat mij betreft schandalig omdat behalve garantie er ook nog zoiets bestaat als verwachte levensduur. Discussiëren hierover met Mitsubishi is onmogelijk, zij gooien bot de deur dicht. Voor mij reden om nooit meer met Mitsubishi in zee te gaan. De dealer heeft uiteindelijk een redelijk voorstel gedaan waarmee mijn probleem is opgelost.
Toch ben ik zeer benieuwd of er meer Mitsubishi rijders zijn met hetzelfde probleem . Ik vermoed namelijk dat het gaat om ondeugdelijk materiaal.
Laatst gewijzigd door Johanlolkema op 01 okt 2017, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Jan_nl
Forumlid
Berichten: 29
Lid geworden op: 24 jun 2017, 20:56

Re: Bekleding bestuurdersstoel

Bericht door Jan_nl » 30 sep 2017, 09:52

Ook ik heb een outlander uit 2014, ruim 130000km op de teller en de bekleding ziet uit als nagenoeg nieuw

phev
Forumlid
Berichten: 160
Lid geworden op: 16 mei 2013, 17:43

Re: Bekleding bestuurdersstoel

Bericht door phev » 01 okt 2017, 19:32

Bij mij begon de bekleding bij 90.000 km ook te barsten/ inscheuren. Voor de 100.000 gemeld en netjes onder garantie vernieuwd. Nu maar extra beschermhoes erover, want bekleding is inferieur. Opm. ik heb geen lederen bekleding

peter68
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2013, 17:13

Re: Bekleding bestuurdersstoel

Bericht door peter68 » 02 okt 2017, 10:30

Bij mij begon bij de stoelzitting ook al vrij snel de naad tussen het kunstleder en de stoffen bekleding (executive uitvoering) uit te scheuren. Ik heb vorig jaar nog onder garantie een nieuwe stoelhoes gekregen. Deze lijkt nu een steviger stiksel te hebben.

Plaats reactie