Van de laatste boot.

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
simrietd
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2015, 23:14

Van de laatste boot.

Bericht door simrietd » 27 dec 2015, 15:37

In September een Outlander gekocht, en eindelijk rijden. Wat duurde dat wachten toch lang. Deze auto is niet aangeschaft vanwege het belastingvoordeel maar gewoon omdat de techniek me erg aanspreekt. Het elektrisch rijden intrigeert mij al heel lang.
Alle lof voor Garage Boonstoppel in waddinxveen. De auto is daar 24 december afgeleverd en dezelfde dag is de auto bij mij bezorgd.
Mijn vorige auto was een Audi A6 met sportonderstel. dus nu echt een heel andere auto.
Benieuwd hoe het rijden zal gaan in de zomer met de Knaus Sudwind(1275 kg).
Het adaptief rijden is een geweldige ontspannen ervaring op de vele tweebaanswegen. De functie zal veel gebruikt worden.
Super tevreden !
Outlander PHEV Granite Brown leder bruin Instyle +, Jaeger trekhaak, glasscoat G-3, protectionpack 1, alarm.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57

Re: Van de laatste boot.

Bericht door Hansjebrinkers » 27 dec 2015, 20:56

Leuk! Welkom op het forum en veel plezier van je outlander :D twee jaar geleden was er op het forum een zeer levendige communicatie over de laatste zending(en) op de boot. Track en trace op chassisnummer. Uiteindelijk heb ik 'm toen op 21 december in gebruik kunnen nemen... Op de valreep, zoals velen ook nu weer :D :D Na twee jaar en bijna 60.000 km nog steeds prima te spreken over m'n efficiënte "no-nonsense" outlander :mrgreen: :mrgreen:
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

Plaats reactie