Effe Voorstellen

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
oldy

Effe Voorstellen

Bericht door oldy » 21 jul 2015, 10:56

Sinds medio februari ook bestuurder/eigenaar van Outlander PHEV in lichtblauw luxe uitvoering. Vanwege eigen zaak en milieu bewust gekozen uiteindelijk gekozen voor hybride.
Door reisafstanden was een totaal elektrische auto geen optie, helaas.

Wel gekozen voor tweede hands uit 12-2013, beginnende ondernemer ;)

Ben zeer tevreden na 5 maanden, rijdt goed, lekker ruim. Inmiddels 5000 km gereden en geen spijt van de keuze.

Wat ik nog weleens lastig vindt is om laadpalen in garages in de buurt van mijn afspraken te vinden.
Reserveer daar ook extra reistijd voor, maar blijft een zoektocht en vaak niet kunnen laden.

Nieuwe Garage in Rotterdam onder de markthal mooi voorbeeld hoe het wel kan, 10 plekken.

Misschien dat iemand nog andere ideeën naast de app's van bleu motion en oplaadpunten. En de voorbereiding thuis via internet.

Ik moet zeggen interessante weetjes en tips op het forum, dank daarvoor aan ieder. :D


Groet,
Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gebruikersavatar
OutSander
Forumlid
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Re: Effe Voorstellen

Bericht door OutSander » 21 jul 2015, 13:48

Welkom op het forum Danny!
oldy schreef:
Wat ik nog weleens lastig vindt is om laadpalen in garages in de buurt van mijn afspraken te vinden.
Reserveer daar ook extra reistijd voor, maar blijft een zoektocht en vaak niet kunnen laden.
Heb je wel de nodige apps, zoals bijvoorbeeld die van The New Motion, op je telefoon geïnstalleerd?

Groeten,
Sander
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

oldy

Re: Effe Voorstellen

Bericht door oldy » 21 jul 2015, 16:08

Dank je wel Sander.

Heb ik op de telefoon staan. Maar parkeergarages zijn ze niet altijd goed aangegeven.

Hansjebrinkers
Forumlid
Berichten: 1595
Lid geworden op: 20 sep 2013, 18:57
Locatie: Omgeving Groningen

Re: Effe Voorstellen

Bericht door Hansjebrinkers » 22 jul 2015, 12:23

Welkom Danny,

Veel Veilige km's!

Zelf gebruik ik alleen de app van the new motion. Bij de meeste klanten laad ik óf aan de paal van de klant óf via het stopcontact (over het algemeen tegen betaling in de vorm van drop o.i.d.). Lukt vaak prima.
3,5 ltr/100 km + (50% zonne-) stroom
Freelance Veiligheidskundige en Milieukundige, druk bezig met het minimaliseren van z'n footprint. 1x outlander phev, 6.120 Wp Solar Frontier PV-systeem.

oldy

Re: Effe Voorstellen

Bericht door oldy » 27 jul 2015, 20:39

Dank je wel Hans.

Een goede tip de drop. Dank.

Ik kom regelmatig bij Energiebedrijven en dan is laden geen probleem meerdere laadpalen. Maar in Eindhoven centrum is het wel lastig.

Plaats reactie