Voorstellen, Executive X Line Silky White

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Patrick1988

Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Patrick1988 » 12 jan 2015, 11:27

Mijn naam is Patrick, en ik denk dat ik één de jongste/jongere ben die Outlander PHEV gaat rijden op zijn 26ste (als ik de dealer mag geloven).
Momenteel rijdt ik in een Citroën DS3 eHDI (lease via de zaak), maar omdat ik een grotere auto wil, ben ik vanaf november gaan zoeken na overleg met mijn werkgever, in eerste instantie niet naar een Outlander, maar meer auto's als een 308, Giulietta, Mazda3 etc. Ondanks de 25% bijtelling ben ik ook gaan proefrijden in een ASX. Na de proefrit vond ik de auto tegenvallen, maar de verkoper/dealer wees mij daarna gelijk op een Outlander PHEV. De Outlander is niet de goedkoopste in de lease, maar na een kort gesprek met mijn werkgever mocht ik proefrijden en zouden we er wel uitkomen wat de lease betreft.

In december knoop doorgehakt naar een aantal proefritjes in verschillende auto's, en heb ik gekozen voor de Mitsubishi Outlander PHEV Executive X line in kleur Silky White.
Denk dat de combi Silky White/X line een kwestie van smaak is, maar ik ben momenteel wel één van de weinige ben met deze combi...
Aflevering staat voor komende vrijdag (16/01) gepland, dus nog maar 4 nachtjes slapen, en dan de DS3 in ruilen voor de Outlander, en dan tevens natuurlijk foto's op het forum zetten!

Voor de rest zal ik gewoon lekker blijven lezen op dit forum en hier daar meepraten, foto's plaatsen ed.

jvisser
Forumlid
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2014, 21:25

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door jvisser » 12 jan 2015, 11:46

Je bent inderdaad iets jonger dan ik (net 29) dus je zou wel eens de jongste kunnen zijn. Ik heb mijn PHEV nu al een paar maanden en geniet er met volle teugen van!
Outlander Business Edition 2013 Amethyst Black | X-line mistlampkappen | TNM Lolo laadpaal

Eddythepeddy
Forumlid
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 jul 2014, 22:00

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Eddythepeddy » 12 jan 2015, 11:52

Patrick1988 schreef:Denk dat de combi Silky White/X line een kwestie van smaak is, maar ik ben momenteel wel één van de weinige ben met deze combi...
That makes two of us! En die van mij wordt ook één dezer dagen opgeleverd door Goldcar in Amstelveen. Oorspronkelijke planning was de 15e, maar "ze hebben het druk in de werkplaats"... :oops:
Instyle+ Silky White met X-line exterieur pakket, off-white bekleding, afneembare trekhaak, zwarte LED DRL's, mudflaps, diverse Aliexpress interieuraccessoires en rode achterlichtwrap!

neuroticz
Forumlid
Berichten: 200
Lid geworden op: 30 okt 2013, 13:01

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door neuroticz » 12 jan 2015, 13:16

Valt mee hoor, ik heb hem op m'n 25e gekregen :mrgreen:
Maar geniet ervan, die paar dagen zijn om voordat je 't weet :roll:
Silky white is sowieso mooi kleurtje! benieuwd naar de foto's ;)

Ophev
Forumlid
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 aug 2014, 12:53

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Ophev » 12 jan 2015, 13:33

autoc.jpg
autoc.jpg (86.55 KiB) 5715 keer bekeken
Goed keuze mannen; bij mij staat ie in het Silky White nu 2 maanden op de oprit. Het x-line pakket was een verrassing bij de aflevering maar ik vind de zwarte randen erg mooi staan. Al hoewel Ik de dakrails nu niet lelijk vind had ik die ook graag in het zwart gehouden.
Gr. Otto

Patrick1988

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Patrick1988 » 12 jan 2015, 14:12

Valt mee dan dat ik niet echt de jongste ben en ik niet alleen een goede smaak heb omdat meerdere deze combi hebben gekozen haha!
Ik heb mijn auto overigens al mogen bewonderen in december, maar kenteken op 2015 dus daarom nog even moeten wachten.

nicolko

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door nicolko » 13 jan 2015, 08:40

Zijn dat de standaard velgen tegenwoordig?
Ophev schreef:
autoc.jpg
Goed keuze mannen; bij mij staat ie in het Silky White nu 2 maanden op de oprit. Het x-line pakket was een verrassing bij de aflevering maar ik vind de zwarte randen erg mooi staan. Al hoewel Ik de dakrails nu niet lelijk vind had ik die ook graag in het zwart gehouden.
Gr. Otto

Harnie

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Harnie » 13 jan 2015, 09:39

Vanaf de Executive uitvoering geloof ik ja. De Business uitvoering heeft de andere velgen.

nicolko

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door nicolko » 13 jan 2015, 10:43

ja de business heeft 16"maar valt mij op dat deze velgen een zwarte gloed hebben..zei veel outlanders rijden met velgen die dat niet hebben.

Harnie

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Harnie » 13 jan 2015, 10:59

Dat zwarte accent in de velgen is onderdeel van het X-pack wat er nu standaard op geleverd wordt. Kijk ook maar eens naar de mistlampen. De auto's die de x-pack niet hebben hebben ook de oude versie van de mistlampen. Ook dat is nu standaard onderdeel van de X-pack.
De X-pack is gewoon een zeer kleine facelift geweest.

nicolko

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door nicolko » 13 jan 2015, 11:10

check. Dus gewoon het x-line pakket .Mooi. die staat ook op mijn offerte

Harnie schreef:Dat zwarte accent in de velgen is onderdeel van het X-pack wat er nu standaard op geleverd wordt. Kijk ook maar eens naar de mistlampen. De auto's die de x-pack niet hebben hebben ook de oude versie van de mistlampen. Ook dat is nu standaard onderdeel van de X-pack.
De X-pack is gewoon een zeer kleine facelift geweest.

Waaromdaarom

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door Waaromdaarom » 13 jan 2015, 12:56

Erg mooi hoor, veel plezier ermee!

AJ79

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door AJ79 » 10 feb 2015, 10:30

Ziet er strak uit hoor, ik ben ook bezig met de Executive Silky White maar dan nog wel met het Sportpack erbij dat maakt hem helemaal af.

Echt een mooie bak in deze kleur, is voor mij toch net weer wat mooier dan het Polar White.

Iemand ervaring met de rubber vloermatten, is dat de moeite waard om erbij te nemen?

Ik lees ook veel over de ervaring met de sensoren voor, dat is toch wel gewoon uit te zetten als je daar echt last van hebt.

WHB
Forumlid
Berichten: 301
Lid geworden op: 25 jun 2013, 13:38

Re: Voorstellen, Executive X Line Silky White

Bericht door WHB » 10 feb 2015, 12:51

De pasvorm van de vloermatten kan net wat beter maar ze vangen wel veel op en daar gaat het om!
Dus ik zou ze weer bestellen.

De sensoren voor kan je uitzetten als ze piepen.
Heb regelmatig dat wanneer ik mij auto parkeer b.v. voor een muur.
Dat ze niet piepen als ik hem er neerzet maar dat ze wel piepen als ik later weer instap en de auto start.
Ik weet niet of ik ze weer zou bestellen.
Het is natuurlijk wel zo dat ze direct zijn terug verdient op het moment dat ze je behoeden voor een deuk of kras.

Dus doe er je voordeel mee.

Groet, WHB

Plaats reactie