Hij komt

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Keeshart

Hij komt

Bericht door Keeshart » 16 okt 2013, 22:04

Zo mijn naam Kees dat kon je al zien. Een van de redelijk vroege bestellers. Via de telefoon en zonder een ritje in de normale outlander in februari gedaan. Net bericht gehad hij komt en ik krijg hem tussen 15 en 20 November. Ik weet eigenlijk niet is dat de eerste of de tweede boot? Dan maar kijken hoe ie rijd. Elaad heeft al een paal geplaatst vlak bij mijn werk maar wel strak voor de renaultdealer die krijgt alle dagen dus een Mitsubishi voor de deur. Nu niet de eerste maar wel een vroege berijder en nu maar hopen dat er geen kinderziektes in zitten. Kijken hoe hij in de winter presteerd we hebben al ervaring met een kangoo en dat een valt beetje tegen in de winter. Nou nog even en na 9 maanden( waar doet dat aan denken) mag ik dan met hem de weg op. Groeten Kees

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Hij komt

Bericht door Anko » 16 okt 2013, 22:11

Keeshart schreef:Zo mijn naam Kees dat kon je al zien. Een van de redelijk vroege bestellers. Via de telefoon en zonder een ritje in de normale outlander in februari gedaan. Net bericht gehad hij komt en ik krijg hem tussen 15 en 20 November. Ik weet eigenlijk niet is dat de eerste of de tweede boot? Dan maar kijken hoe ie rijd. Elaad heeft al een paal geplaatst vlak bij mijn werk maar wel strak voor de renaultdealer die krijgt alle dagen dus een Mitsubishi voor de deur. Nu niet de eerste maar wel een vroege berijder en nu maar hopen dat er geen kinderziektes in zitten. Kijken hoe hij in de winter presteerd we hebben al ervaring met een kangoo en dat een valt beetje tegen in de winter. Nou nog even en na 9 maanden( waar doet dat aan denken) mag ik dan met hem de weg op. Groeten Kees
Hi Kees,

Welkom. Afhankelijk van hoeveel 'dealer slack' er in die leverdatum zit, zou ik zeggen tweede boot (29/10) of derde boot (±10 dagen later). Er schijnt inmiddels een boot met een paar auto's gearriveerd te zijn, voor demo en NCAP doelen. Die reken ik dan gmakshalve even niet mee.

Groet,

Anko
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Hij komt

Bericht door Man » 16 okt 2013, 23:55

Mijn dealer heeft er gisteren 9 ontvangen. Vandaag zijn er 7 afgeleverd !! Dus als je goed om je heen kijkt zal je er één tegen kunnen komen :D

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Hij komt

Bericht door Anko » 17 okt 2013, 06:29

Man schreef:Mijn dealer heeft er gisteren 9 ontvangen. Vandaag zijn er 7 afgeleverd !! Dus als je goed om je heen kijkt zal je er één tegen kunnen komen :D
Hmmm, aandde NCAP? Nee, dat bedoel je vast niet :D

Aan klanten? Statistisch gezien moet er zich vandaag dus een op het forum melden. Ben benieuwd.

Maar dit is dan in Hoofddorp?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Man
Forumlid
Berichten: 783
Lid geworden op: 19 apr 2013, 23:40
Contacteer:

Re: Hij komt

Bericht door Man » 17 okt 2013, 08:14

Anko schreef:
Man schreef:Mijn dealer heeft er gisteren 9 ontvangen. Vandaag zijn er 7 afgeleverd !! Dus als je goed om je heen kijkt zal je er één tegen kunnen komen :D
Hmmm, aandde NCAP? Nee, dat bedoel je vast niet :D

Aan klanten? Statistisch gezien moet er zich vandaag dus een op het forum melden. Ben benieuwd.

Maar dit is dan in Hoofddorp?
Yes, in de wereldstad Hoofddorp . Ik krijg mijn auto in week 44 !!! :D :D Ik neem aan dat jij dan ook omstreeks deze periode je auto krijgt, boot 2.
Moet ik opeens snel gaan schakelen om zaken te regelen , Autoverzekering, laadpunt, uitbouw uit Audi, ( luxe probleem ;) )

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Hij komt

Bericht door Anko » 17 okt 2013, 09:53

Man schreef:
Anko schreef:
Man schreef:Mijn dealer heeft er gisteren 9 ontvangen. Vandaag zijn er 7 afgeleverd !! Dus als je goed om je heen kijkt zal je er één tegen kunnen komen :D
Hmmm, aandde NCAP? Nee, dat bedoel je vast niet :D

Aan klanten? Statistisch gezien moet er zich vandaag dus een op het forum melden. Ben benieuwd.

Maar dit is dan in Hoofddorp?
Yes, in de wereldstad Hoofddorp . Ik krijg mijn auto in week 44 !!! :D :D Ik neem aan dat jij dan ook omstreeks deze periode je auto krijgt, boot 2.
Moet ik opeens snel gaan schakelen om zaken te regelen , Autoverzekering, laadpunt, uitbouw uit Audi, ( luxe probleem ;) )
Ik denk week 45. 29/10 Zeebrugge, 1/11 dealer, < 8/11 Anko
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Jnu

Re: Hij komt

Bericht door Jnu » 17 okt 2013, 11:20

Op website mitsubishi Hoofddorp bij nieuws hangt een PHEV Titanium aan de paal. Zie foto
Ziet er top uit. ik kan bijna niet wachten.

Groet Joep[*
Bijlagen
image.jpg
image.jpg (81.13 KiB) 8076 keer bekeken

bartl

Re: Hij komt

Bericht door bartl » 17 okt 2013, 13:12

Afbeelding

bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Hij komt

Bericht door bobgee » 17 okt 2013, 13:19

Awesome!
doe mij die zwarte maar ;-)

ittotaal
Forumlid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 sep 2013, 15:05

Re: Hij komt

Bericht door ittotaal » 17 okt 2013, 13:40

Blij dat ik een witte besteld heb, vind die zo op het oog de mooiste!
Niet in maart (2013) maar in april hopelijk dan een Silky White Instyle. --- iT Totaal

Vroem
Forumlid
Berichten: 128
Lid geworden op: 05 sep 2013, 10:45

Re: Hij komt

Bericht door Vroem » 17 okt 2013, 13:42

Nice 8-) ! Waar en wanneer is de foto gemaakt?

DenPhev

Re: Hij komt

Bericht door DenPhev » 17 okt 2013, 13:43

ittotaal schreef:Blij dat ik een witte besteld heb, vind die zo op het oog de mooiste!
Tja....gelukkig maar dat iedereen een andere spaak heeft. Persoonlijk vind ik de Titanium Grey de mooiste kleur..!

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Hij komt

Bericht door Denniss » 17 okt 2013, 13:44

Krijg nou wat, ze bestaan echt.. :o
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

ruudbot

Re: Hij komt

Bericht door ruudbot » 17 okt 2013, 13:51

En wat zijn ze mooooooiiiiii zeg. Vooral die witte :P :lol: :lol:

bartl

Re: Hij komt

Bericht door bartl » 17 okt 2013, 14:10

Komt van de facebook pagina van de dealer in Hoofddorp af
17 uur geleden gepost, heb de header nog niet uitgelezen van de JPEG

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: Hij komt

Bericht door jangoed » 17 okt 2013, 16:41

Ik ben ook blij dat ik de witte(silky) besteld heb.
naar mijn mening echt de mooiste
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

DenPhev

Re: Hij komt

Bericht door DenPhev » 17 okt 2013, 16:50

Het is wel leuk om te zien dat alleen de mensen die een witte PHEV hebben besteld hier aangeven dat ze blij zijn dat ze een witte hebben besteld.

Volgens de poll is dit maar 19%. Dat betekent dat de rest of spijt heeft of dat ze denken.... een witte :lol:

MBR77

Re: Hij komt

Bericht door MBR77 » 17 okt 2013, 16:56

DenPhev schreef:Het is wel leuk om te zien dat alleen de mensen die een witte PHEV hebben besteld hier aangeven dat ze blij zijn dat ze een witte hebben besteld.

Volgens de poll is dit maar 19%. Dat betekent dat de rest of spijt heeft of dat ze denken.... een witte :lol:
Gelukkig heb ik ook een zijden witte besteld, en ben nog steeds blij met de keuze. Ik vind het alleen erg jammer dat die van mij de komende 2 maanden nog niet op zo'n trailer staat (althans in NL).

:? :roll: :!:

Sander van der Pol

Re: Hij komt

Bericht door Sander van der Pol » 17 okt 2013, 17:26

Laat ze die blauwe ff doorrijden tot aan Barendrecht zit vast niemand op te wachten :lol: maar wit is wel mooi misschien in die kleur wrappen ;)

bobgee
Forumlid
Berichten: 165
Lid geworden op: 03 aug 2013, 11:56

Re: Hij komt

Bericht door bobgee » 17 okt 2013, 17:35

mat wit

vanAnaarB

Re: Hij komt

Bericht door vanAnaarB » 17 okt 2013, 17:41

van mijn part paars met gele stippen als ze maar opschieten

vanisher
Forumlid
Berichten: 395
Lid geworden op: 08 jul 2013, 20:47

Re: Hij komt

Bericht door vanisher » 17 okt 2013, 20:19

Zo ben wel blij dat ik wit besteld heb.

Neeler

Re: Hij komt

Bericht door Neeler » 17 okt 2013, 20:31

Silky white +1 :D

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Hij komt

Bericht door Anko » 17 okt 2013, 20:32

Zegguh, we hadden toch al een poll met kleuren? :lol:
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

ingevermaat
Nieuw forumlid
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 okt 2013, 16:52

Re: Hij komt

Bericht door ingevermaat » 19 okt 2013, 20:36

Hey Sander,

Het wordt druk in Barendrecht met die blauwe Outlanders. Opletten dat we niet de verkeerde pakken als we geparkeerd staan in Bijv. carnisseveste!

Groet, Inge Vermaat-Snelleman

Plaats reactie