Mitsfan meldt zich aan

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Mitsfan

Mitsfan meldt zich aan

Bericht door Mitsfan » 10 mei 2013, 12:41

Goedemiddag medeforummers,

Er kan natuurlijk maar één echte reden zijn dat ik mij aanmeld en dat is de Titanium grijze Instyle uitvoering welke september/oktober aan mij geleverd zal worden.
Ik mag mij een trouwe Mitsubishirijder noemen. Ik ben ooit begonnen met de Mitsubishi Celeste. Daarna enkele Honda’s (ook een mooi en fijn merk) en vanaf 1993 heb ik alleen maar Mitsubishi gereden.
Ik heb vanwege mijn werk het voorrecht om regelmatig nieuw te mogen rijden en daardoor kon het gebeuren dat ik diverse Galants heb gehad, maar ook de Carisma, Spacewagon, Grandis, beide vorige types Outlander en dan nu de ASX.
Ik heb van één van de Galants en van de Grandis dan ook op autoweek.nl reviews geschreven (als Mitsfan) en de bedoeling is toch wel om dit van de PEHV ook te gaan doen.

Ik vind deze site een erg goed idee en hoop actief bij te gaan dragen aan het in standhouden ervan.

Vrgr
Mitsfan

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Mitsfan meldt zich aan

Bericht door OutlanderPHEV » 10 mei 2013, 22:20

Mitsfan,
van harte welkom op ons forum. Je bent een oud-gediende als het op Mits aankomt zo te horen.
Blij je aan boord te hebben en we lezen graag je ervaringen met je PHEV.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Plaats reactie