Sander stelt zich voor.

Stel jezelf even voor en vertel wat over je Mitsubishi Outlander PHEV.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27
Locatie: Overijssel

Sander stelt zich voor.

Bericht door OutSander » 28 apr 2013, 19:01

Hallo mede-toekomstig-PHEV rijders.

Mijn naam is Sander en woonachtig in het mooie Overijsselse Hasselt in het dagelijks leven vertegenwoordiger in metaal. Ik heb op 4 februari mijn Titanium Grey Instyle+ besteld met zwart leren interieur. Zoals het nu lijkt zou de auto 27 augustus bij de dealer in Enschede moeten arriveren.

Momenteel rijdt ik een Ford Mondeo Wagon Limited 2.0 TDCI van augustus 2010, met ATM-tuning en nu dus 191pk en 407Nm koppel. Inmiddels is de auto de 170K km gepasseerd en toe aan vervanging.

Vorig jaar al een keer naar hybrids gekeken in de vorm van de Lexus CT200, Peugeot 508 Hybrid 4 en de Citroën DS5 Hybrid 4. Eigenlijk toen al de keuze gemaakt voor de DS5, maar vanwege de lage inruilwaarde van de Mondeo toen besloten om nog even door te rijden met de Mondeo. In tegenstelling tot andere forummers hier (hallo Geert, jij ook hier? ;-) ), bevalt de Mondeo mij nog altijd goed. Echter had mijn werkgever voor zichzelf een PHEV besteld en vroeg mij of ik ook interesse had in deze wagen. Na een keer bij de dealer gekeken te hebben toch overstag gegaan. Niet dat ik zo enorm weg was van de auto, maar de combinatie van geen bijtelling en dat het toch helemaal geen verkeerde auto is besloten om ook deze te bestellen.

Nu alleen nog bezig om een oplossing te zoeken voor de laadmogelijkheden. Ik heb het probleem dat ik in een rijtjeswoning woon en dus geen eigen oprit heb. ik zou de auto dus bij de stoep moeten neerzetten en een kabel over de stoep naar de auto leggen. Het schijnt dat er nogal wat gemeentes zijn die dit niet toestaan. Inmiddels via The New Motion een laadoplossing met aluminium profiel toegestuurd gekregen. Dit zal ik binnenkort bij de gemeentefunctionaris (waar ik al een aantal malen contact mee heb gehad) neerleggen.

Verder hoop ik hier, net als op het Amerikaans georiënteerde forum, veel info en ervaringen met anderen te kunnen delen. Ik ben ook behoorlijk actief op het Ford Mondeo Forum en ik hoop dat dit net zo'n levendig forum mag worden.

Iedereen succes met wachten.....

Groeten,
Sander
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

GBeugeling

Re: Sander stelt zich voor.

Bericht door GBeugeling » 29 apr 2013, 08:21

Beste Sander,

Welkom op het Phev forum gezellie!!
Leuk om dingen te kunnen delen zag net een berichtje dat het probleem schijnbaar is opgelost met de batterijen van de PHEV
En dat ze de productie gaan opschroeven !!
Misschien dan toch met de nieuwe Outlander PHEV naar Italie
See you soon Bij het laad station aan de Lamoen hahahaha :roll: :lol:

Gebruikersavatar
OutlanderPHEV
Site Admin
Berichten: 502
Lid geworden op: 17 mar 2013, 11:25

Re: Sander stelt zich voor.

Bericht door OutlanderPHEV » 29 apr 2013, 13:47

Sander, welkom op het forum.
Jij bent waarschijnlijk veeeeel eerder aan de beurt dan ik, dus een uitgebreide review zodra je 'm hebt zou erg top zijn.
Gr,
Edwin
oprichter outlanderPHEVforum.nl, vanaf 24 december 2013 rijdend in een zwarte Instyle+
Ik help ondernemers online succesvoller te worden

Plaats reactie