Gezocht: gastgebruik in Zeist

Hier komt vraag en aanbod van gastgebruik van laadpunten samen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door Anko » 24 dec 2013, 07:30

Beste mede forum-ers,

Voor mijn werk rijd ik dagelijks naar de Rabobank aan de Laan van Eikenstein in Zeist op en neer. Ik kom ongeveer 20 km EV bereik te kort en vind dat wel erg jammer. Via mijn werkgever lijkt het voorlopig niet te gaan lukken. Daarom ben ik op zoek naar iemand die gedurende een uur of twee (daar heb ik genoeg aan) zijn laadpaal beschikbaar wil stellen, zodat ik heel over kan komen. Ik zit te denken aan een window van 12:00 - 15:00, of zoiets.

Woon je in de buurt van de Laan van Eikenstein, heb je een laadpaal (of geschikt buitenstopcontact) en wil je daar eventueel aan mee werken, stuur dan even een PB-tje. Ook al is het maar voor een proef. Alvast bedankt.

NB. Mocht je al hoog zitten met je eigen stroomgebruik, dan zou gast gebruik je verbruik misschien over de 10.000 kWh kunnen tillen, waardoor je eigen stroom goedkoper wordt :)

@Moderatoren: Voorstel een apart hoofdstuk te maken onder Vraag en Aanbod, getiteld Gastgebruik. Leden kunnen dan draadjes maken met in de titel: Gezocht <locatie> of Aangeboden <locatie>
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

mariomaf
Forumlid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 sep 2013, 17:57

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door mariomaf » 27 dec 2013, 11:39

Goed initiatief! Jij bent de subisidie meer dan waard als dit je lukt :D

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door sigmasailor » 27 dec 2013, 13:59

Wat voor subsidie?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

mariomaf
Forumlid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 sep 2013, 17:57

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door mariomaf » 27 dec 2013, 14:29

De Anko subsidie?

gaevakyd

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door gaevakyd » 27 dec 2013, 15:07

Goed idee. Ik zat ook al te denken om een app of iets te maken om laadpalen te delen. Voor mensen die hun paal niet publiek willen opstellen maar bijvoorbeeld aan een vaste gastverbruiker willen koppelen. Ik wil mijn laadpaal best beschikbaar stellen tijdens werkdagen tussen 0800-1700. Hij staat op eigen terrein dus wil ik na het werk wel weer zelf parkeren.

Zullen we anders een los topic maken met laadpaal aangeboden / gezocht?

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door Anko » 27 dec 2013, 16:38

Anko schreef:@Moderatoren: Voorstel een apart hoofdstuk te maken onder Vraag en Aanbod, getiteld Gastgebruik. Leden kunnen dan draadjes maken met in de titel: Gezocht <locatie> of Aangeboden <locatie>
http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=45 is het aparte hoekje dat de moderatoren n.a.v. bovenstaand voorstel speciaal voor dit doel hebben aangemaakt.

Dus je kunt daar een draadje "aangeboden <plaatsnaam>" maken.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door Anko » 27 dec 2013, 16:43

Mariomaf en Sigmasailor: echt hilarisch :( Natuurlijk hoeven jullie het niet met me eens te zijn als het gaat om het gebruik van het woord subsidie. Maar om dan daarom ook maar gelijk dit goedbedoelde draadje te gaan vervuilen? Wat schieten we daar nou mee op?

Het gaat hier om gast gebruik. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door sigmasailor » 27 dec 2013, 19:47

Uhmmm, hé Anko hoe komt het dat je je aangesproken voelt? Ik zie, dacht ik, bij jouw nergens 'subsidie' staan?
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

mariomaf
Forumlid
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 sep 2013, 17:57

Re: Gezocht: gastgebruik in Zeist

Bericht door mariomaf » 27 dec 2013, 21:44

Anko ik noem het ook subsidie hoor;). Dus ik vulde alleen sigma ff aan...

Plaats reactie