Aansluitprobleem blight 2 led DRL + led mistlampen.

Alles met betrekking tot de buitenkant van je Outlander PHEV
Plaats reactie
deMoer
Nieuw forumlid
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jul 2020, 09:27

Aansluitprobleem blight 2 led DRL + led mistlampen.

Bericht door deMoer » 11 aug 2020, 17:34

Vandaag de auto naar de dealer gebracht voor de inbouw van de pdc aan de voorzijde. Aangezien de bumper toch eraf moest mochten ze ook gelijk de led DRL monteren, gaat in 1 moeite door. Bellen ze op, passen de lampen wel maar de bedrading klopt niet. Balen, maar wel vreemd, omdat dealer niet in canbusbedraging wil knippen, ik ook niet trouwens zijn ze dus niet geplaatst. Verkoper vertelde mij dat ze uit zijn outlander kwamen, de sensoren en haaievin die ik samen erbij kocht passen wel. Sensoren werken perfect. Om het verhaal nog dramatischer te maken, de bedrading zou van Ford zijn :shock: volgens gegoogle van de monteur? Dus iemand die het wel aandurft en deze set wil overkopen?

Gebruikersavatar
RX-Men-8
Forumlid
Berichten: 290
Lid geworden op: 09 jul 2019, 21:30
Locatie: Hilversum

Re: Aansluitprobleem blight 2 led DRL + led mistlampen.

Bericht door RX-Men-8 » 12 aug 2020, 10:56

Ik heb zelf de 13Watt DRL peertjes voor led versies vervangen (Osram P13W 5828CW) - best nog even zoeken voor een versie die niet te dik en ta lang zijn om in de unit te passen. Maar ik heb daarvan nog wel foto's, ook de connectoren, maar Canbus is het zeker niet, gewoon ouderwetse 9006 (HB4) mislampen en P13W DRL peertje. Het kan best zijn dat de outlanders met standaard LED DRL en mistlicht een andere connector hebben.
Outlander PHEV: Afbeelding MX-5: Afbeelding Avensis Verso: Afbeelding IS200: Afbeelding

Plaats reactie