Uw lage bijtelling verlengen?

Prijzen van de Mitsubishi Outlander PHEV, leasebedragen, bijtelling, subsidies
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Uw lage bijtelling verlengen?

Bericht door mitsufietsie » 14 nov 2016, 17:18

Ik kreeg vandaag van mijn dealer een mailing om mijn lage bijtelling te verlengen:

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een veel gehoorde kreet van ondernemers is: "wie zich het best aanpast aan veranderingen
bereikt het beste resultaat." Dat onderschrijven wij volledig en denken daarom graag met u
mee over de beste oplossing voor u in de volgende situatie.

Als Outlander PHEV rijder kunt ook u namelijk nog volop profiteren van de veranderende
wetgeving op het gebied van bijtelling.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Door nog dit jaar een nieuwe PHEV te kopen kunt u bijvoorbeeld:*
• Het nieuwste PHEV model rijden zonder verlies van uw huidige bijtelling.
• Compensatie in de bijtelling ontvangen, zodat u nog 2,5 jaar lang slechts 7% bijtelling betaalt en daarna 15%.
• Een zeer hoge inruil ontvangen voor uw huidige PHEV van 2014.
• Profiteren van financial lease tegen 4,9% rente, u rijdt al een Outlander PHEV v.a. €476,- per maand.
• € 5.000,- krijgen met onze cashback actie.
• Profiteren van diverse andere mogelijkheden om PHEV rijden nog aantrekkelijker te maken.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie heeft zich hier al in verdiept?
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Gebruikersavatar
sigmasailor
Moderator
Berichten: 2110
Lid geworden op: 02 apr 2013, 09:16

Re: Uw lage bijtelling verlengen?

Bericht door sigmasailor » 14 nov 2016, 21:09

Beetje apart voorstel. Je bijtelling is 5 jaar (60 maanden) vast en hangt af van het moment dat een kenteken voor het eerst geregistreerd is. Verder klinkt het wat als 'geld lenen kost geld' en 'te mooi om waar te zijn'.
Moderator voor de ToDo Polls: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... m.php?f=36
Pioneer AVH-X8700BT (zonder Navi) met Iphone 6+ en Alpine MRX-V70 versterker met goede tweeters (German Meister ET20)

dude-nl
Forumlid
Berichten: 192
Lid geworden op: 05 jan 2016, 15:55

Re: Uw lage bijtelling verlengen?

Bericht door dude-nl » 14 nov 2016, 22:24

De bijtelling wordt 2,5 jaar gecompenseerd, daarna gewoon 15%
Kortom niets verlengen...

Ze mogen de actie zou geeneens adverteren.

Leuk AFM zaakje...

Gebruikersavatar
mitsufietsie
Forumlid
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 mei 2013, 23:16

Re: Uw lage bijtelling verlengen?

Bericht door mitsufietsie » 15 nov 2016, 08:37

Je krijgt waarschijnlijk wat je meer gaat betalen aan bijtelling terug in de vorm van een contante korting.
Rob. Instyle, Techn. Silver. Skidplate, trekhaak, park. sensoren voor, Cobra alarm, RVS Side+bullbar. Zelfsluitend schuifdak. Inmiddels niet meer in bezit. Ik doe geen lader reparaties meer.

Plaats reactie