Voorruit verwarming Instyle+ my2016

Alles met betrekking tot het interieur van je PHEV
Plaats reactie
dude-nl
Forumlid
Berichten: 192
Lid geworden op: 05 jan 2016, 15:55

Voorruit verwarming Instyle+ my2016

Bericht door dude-nl » 28 sep 2016, 07:48

Hi luitjes,

Ik heb nu een paar weekjes mijn instyle+ ter vervanging van mijn business exec die total loss is.
Het is een geimporteerde uit Frankrijk die in 2015 op kentken is gezet voor de bijtelling.

Gister kwam ik erachter dat de voorruit verwarming niet werkt, het lampje gaat niet branden na het indrukken van de knop en de ruit ontwasemd niet.
Kan het zijn dat hij onder een bepaalde temperatuur niet werkt?
Of moet ik gewoon de zekeringen even nagaan? Iemand een idee welke zekering het zou moeten zijn en waar deze zich bevindt? De Franse handleiding is iets te lastig om te ruilen.

Verder ben ik wel blij met de upgrade naar de Instyle+, kost me wel iets meer per maand maar ik had het vorig jaar al moeten doen... De adaptive CC is echt een genot om mee te rijden, de front collision warning geeft na het ongeluk van vorige maand toch wel een goed gevoel, het volledige leer heeft een mooie uitstraling en het dak staat regelmatig open.... (helaas ook snachts dus moet nog een afspraak inplannen met John...)

De DAB problemen die ik had met de business exec zijn hier uiteraard ook aanwezig. Veel uitval in de Randstad en sommige straten gewoon geen ontvangst (geen bijzondere plekker maar waarschijnlijk gewoon inteferentie daar). Erg zonde van de geluidskwaliteit van DAB staat ver boven de FM band.

Verder heb ik denk ik nog niet alle extra's gevonden/ontdekt ten opzichte van de business. Work in progress....

Gebruikersavatar
mc_alistair
Forumlid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jul 2016, 22:30
Contacteer:

Re: Voorruit verwarming Instyle+ my2016

Bericht door mc_alistair » 28 sep 2016, 13:38

staat me inderdaad bij iets gelezen te hebben over een bepaalde temp. Anders even langs een garage :)
ik krijg mn voorruit verwarming over een paar weken (zie mn 1e thread) dan wordt het ook een echte instyle+
Outlander PHEV 2016 - Instyle+

dude-nl
Forumlid
Berichten: 192
Lid geworden op: 05 jan 2016, 15:55

Re: Voorruit verwarming Instyle+ my2016

Bericht door dude-nl » 02 okt 2016, 08:22

Ik ga niet langs een garage rijden voor een mogelijke defecte zekering.
Al helemaal niet als het kan zijn dat hij ook nog van de buiten temperatuur afhankelijk is.

Luitjes, zoveel mensen hier met een Instyle+... Zou iemand kunnen helpen svp...?
Doet jullie voorruit verwarming het bij elke temperatuur? Of kan iemand in het boekje kijken welke zekering het moet zijn? In mijn Franse handleiding kan ik het niet vinden...

Gebruikersavatar
OutSander
Moderator
Berichten: 1479
Lid geworden op: 28 apr 2013, 09:27

Re: Voorruit verwarming Instyle+ my2016

Bericht door OutSander » 02 okt 2016, 10:42

dude-nl schreef:Luitjes, zoveel mensen hier met een Instyle+...
Ja, dat klopt, maar een heleboel Instyle+ eerste versie, en die heeft geen voorruitverwarming!
Globale Moderator

Volvo V60 PIH D6 Electric Silver

Niet meer:
Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ TitaniumGrey. (07-11-2013)
Mod's:
-Sidebars
-Vogel's LPG-installatie (onderbouw)

14 oktober 2016 ingeleverd met 176561 kilometer.

Savan
Forumlid
Berichten: 92
Lid geworden op: 11 jul 2016, 00:20

Re: Voorruit verwarming Instyle+ my2016

Bericht door Savan » 24 okt 2016, 00:33

dude-nl schreef:Ik ga niet langs een garage rijden voor een mogelijke defecte zekering.
Al helemaal niet als het kan zijn dat hij ook nog van de buiten temperatuur afhankelijk is.

Luitjes, zoveel mensen hier met een Instyle+... Zou iemand kunnen helpen svp...?
Doet jullie voorruit verwarming het bij elke temperatuur? Of kan iemand in het boekje kijken welke zekering het moet zijn? In mijn Franse handleiding kan ik het niet vinden...
Als je nog even geduld hebt, net als ik dat heb, dan kan ik zodra ik mijn auto heb ontvangen dit voor je nakijken :)

Plaats reactie