Fc utreg Galgenwaard P3

PHEV in het wild zien rijden en een foto kunnen maken? Hier kun je de foto's plaatsen.
Plaats reactie
JanHilverts

Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door JanHilverts » 07 dec 2013, 20:11

Afgelopen vrijdag avond 6 december een phev aan de lader bij de entree en 1 kwam er direct na de wedstrijd uit de parkeer garage ZOEVEN! Utreg of NEC supporters? We l handig die P voor E auto's gelijk bij de entree, weet iemand of je ook werkelijk moet laden als je er gaat staan? Gr JH Forza

Mats

Re: Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door Mats » 07 dec 2013, 20:18

Utreg! Dat was die van mij. Kijkt nog prettiger naar de wedstrijd als ondertussen je auto volgeladen wordt. Zeker als we het dan ook nog 2-0 wordt :-) Is inderdaad wel de bedoeling om te laden als je daar parkeert. Komende seizoen parkeerkaart voor P3, dus de kans is groot dat hij er vaker staat.

p.balleur

Re: Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door p.balleur » 07 dec 2013, 20:26

Ik heb ook een p3 seizoens kaart. 4 business seats. wordt dringen dus...

Gebruikersavatar
Denniss
Forumlid
Berichten: 1242
Lid geworden op: 06 jul 2013, 21:36

Re: Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door Denniss » 07 dec 2013, 20:56

Utrecht is rijk bedeeld als het om PHEV kopers gaat volgens mij..
__________________________________________________________________
Documentatie over de Outlander PHEV

Mats

Re: Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door Mats » 07 dec 2013, 21:06

Met nog een paar man extra kunnen we onze eigen PHEV Business Lounge starten! Als je het bedrag wat je uitspaart aan bijtelling overmaakt aan de FC dan heb je een seizoen lang toegang tot gratis laden in P3, catering en genoeg kansen om te netwerken en je business verder uit te bouwen. Met een man of 15 hebben we zo een eigen skybox op de middenstip van Nederland! Inkoopactie? :-)

JanHilverts

Re: Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door JanHilverts » 07 dec 2013, 22:57

Ik zeg uitbreiden die E oplaad Parkeer plaatsen! Actie voor de P beheerder! En idd de overwinning smaakte zoet, ik vermoed dat ik pas na de winterstop met DE auto er heen kan nog 2 weekjes wachtennnnnnn, das lang.....

Mats

Re: Fc utreg Galgenwaard P3

Bericht door Mats » 07 dec 2013, 23:49

2 weken pff… Da's inderdaad best lang, zeker nu je ze steeds meer ziet rijden. Wordt het wachten niet makkelijker. Maar hij is het waard, hoor. Rij nu een kleine maand rond in de Outlander en bevalt uitstekend. Met name de stilte moest ik erg aan wennen. Je hoort hele nieuwe dingen. Laatst het telefoongesprek van de auto ACHTER mij woord voor woord kunnen volgen in de file… :-)

Maar nog ideetje voor die P beheerders… Laten ze bij P1 een rijtje laders aanleggen en alle (PH)EV's van P3 upgraden naar P1… Hebben we nog meer spanning bij het stadion ;-)

Plaats reactie