PHEV gespot

PHEV in het wild zien rijden en een foto kunnen maken? Hier kun je de foto's plaatsen.
RonvanD

Re: PHEV gespot

Bericht door RonvanD » 06 nov 2013, 08:50

Vanmorgen om circa kwart over acht in Lisse ter hoogte van Hotel de Nachtegaal, een witte PHEV Intense+. Gisteren op kenteken gezet. Iemand van hier toevallig ?

s.maes

Re: PHEV gespot

Bericht door s.maes » 06 nov 2013, 08:51

Anko schreef:Skidplate. (Geen diffuser dus, @Outsander ;) )
Hoi Anko, ik kreeg het advies van de dealer om ook deze "skidplate" te laten plaatsen, maar hij had helaas geen voorbeeld meer in de werkplaats staan. Ik vind het er zo te zien erg goed uitzien! Twee vraagjes erover:
1. Als je binnenkort in de gelegenheid bent :lol: , zou je dan een "close up" foto kunnen plaatsen van de achterkant/skidplate?
2. Is het deze uit de accessoirelijst: "Achterskidplate diffuser model zilver, met geïntegreerde trekhaak afdekpaneel MZ314759 € 255"

Dank je!

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: PHEV gespot

Bericht door Anko » 06 nov 2013, 13:30

1. Vrijdag
2. Idd (@OutSander, toch een beetje gelijk :-) )
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

berend

Re: PHEV gespot

Bericht door berend » 06 nov 2013, 20:34

ik heb ergens (volgens mij op dit forum) bijgevoegde foto gevonden en toen besloten dat ik deze niet wilde bestellen, nu ik de foto's vanuit een andere hoek heb gezien begin ik weer te twijfelen. Ik heb een zwarte besteld en denk dat het toch wel mooi kan zijn.
Bijlagen
skid plate (800x530).jpg
skid plate (800x530).jpg (142.26 KiB) 10782 keer bekeken

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: PHEV gespot

Bericht door Anko » 06 nov 2013, 21:38

Bij deze zit er nog een flinke zwarte rand om heen. Wsl omdat het geen PHEV is. Bij die van mij is (of lijkt) het zilver op grijs te zijn. Zonder zwarte rand. Als je de witte PHEV naast de mijne ziet op de vorige pagina zie je dat daar veel minder zwart op zit dan op bovenstaande niet-PHEV. Het zwart van die witte PHEV zou helemaal achter de skidplate wegvallen. Dat is m.i. nog een heel stuk mooier.

Maar ik heb het zelf nog niet in the flesh gezien.
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

berend

Re: PHEV gespot

Bericht door berend » 06 nov 2013, 22:42

Klopt, ben benieuwd naar de close-up foto's!

DutchTrafficConsult

Re: PHEV gespot

Bericht door DutchTrafficConsult » 07 nov 2013, 13:04

Waar blijven al die phev's in het wild? Nog geen één gezien. Ik rijd toch bijna 3.000 km per maand.

Gre

Re: PHEV gespot

Bericht door Gre » 07 nov 2013, 13:20

afgelopen dinsdag op de A1 vanaf Amsterdam richting Almere of t Gooi? werd ik rond half 12/12 uur ingehaald :mrgreen: door een witte. Iemand van hier?

bloem
Forumlid
Berichten: 263
Lid geworden op: 25 sep 2013, 00:01

Re: PHEV gespot

Bericht door bloem » 07 nov 2013, 13:53

Ben er tot nog toe twee in het wild tegen gekomen en rij zelf al 700KM in het wild rond. :)

phevictor

Re: PHEV gespot

Bericht door phevictor » 07 nov 2013, 14:11

Afgelopen weekeinde (sorry voor achterhouden) presteerde een zeker "iemand" het om deze PHEV voor mijn deur te parkeren
......... de ultieme teaser... :shock:
witte met zwarte 1
witte met zwarte 1
phev1.jpg (80.31 KiB) 10311 keer bekeken
Excuus voor mindere kwaliteit.. was regende flink... dus foto's door het raam genomen.. :mrgreen:

Dacht eerst dat er geen wielen onder zaten met die zwarte velgen :roll:
Laatst gewijzigd door phevictor op 11 nov 2013, 20:25, 2 keer totaal gewijzigd.

René

Re: PHEV gespot

Bericht door René » 07 nov 2013, 14:12

Ben er afgelopen week een ladend tegen gekomen bij een grote verzekeringsmaatschappij in Den Haag, Silver metalic (blauw achtig) Mooie kleur. Even spieken door de ramen :oops:
Dezelfde dag uit den haag rijdend naar splitsing A4/A12 zag ik weer een ander rijden Kleur leek op grijs (was een zeer slechte avond qua weer)

John

Re: PHEV gespot

Bericht door John » 07 nov 2013, 14:32

Rene, bedoel je het verzekeringsbedrijf over de A12 bij Den Haag, daar heb ik n.l. ook in de garage een blauw ladende outlander phev gesignaleerd. Moeten niet teveel komen, want anders kan ik vanaf volgende maand mijn outlander niet meer laden in de garage.

René

Re: PHEV gespot

Bericht door René » 07 nov 2013, 14:52

Klopt. Je mag 3 uur laden (gratissschhhh) :) daarna moet je hem wegzetten in de daarvoor bedoelde parkeerplekken.
Er staan 2 parkeerplaatsen dus ca. 3 auto's per dag per plek. Alhoewel Ampera heb ik ook zien laden.

Vermoed dat het wel lukt. Daarbij eindigd mijn opdracht eind november en krijg ik mijn auto eind november begin december.......Dus ik zit niet meer in de weg 8-)

plugin
Forumlid
Berichten: 109
Lid geworden op: 13 sep 2013, 20:36

Re: PHEV gespot

Bericht door plugin » 07 nov 2013, 15:08

[quote="René"]Klopt. Je mag 3 uur laden (gratissschhhh) :) daarna moet je hem wegzetten in de daarvoor bedoelde parkeerplekken.

Hoi René, zou je hier een fotootje van kunnen maken en in het draadje "Gratis stroom voor je outlander" plaatsen?

dan maken we het overzicht weer wat completer.

thx

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: PHEV gespot

Bericht door jangoed » 07 nov 2013, 15:12

phevictor schreef:Afgelopen weekeinde (sorry voor achterhouden) presteerde een zeker "iemand" het om deze PHEV voor mijn deur te parkeren
......... de ultieme teaser... :shock:
phev2.jpg
Excuus voor mindere kwaliteit.. was regende flink... dus foto's door het raam genomen.. :mrgreen:

Dacht eerst dat er geen wielen onder zaten met die zwarte velgen :roll:

Blijf het toch de mooiste kleur vinden :D :mrgreen:
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

DenPhev

Re: PHEV gespot

Bericht door DenPhev » 07 nov 2013, 15:13

Ja....in de zomer... :lol: :roll:

ittotaal
Forumlid
Berichten: 152
Lid geworden op: 10 sep 2013, 15:05

Re: PHEV gespot

Bericht door ittotaal » 07 nov 2013, 15:18

Ik denk dat antraciet velgen mooier is, maar moeilijk te zien op kleine foto :)
Niet in maart (2013) maar in april hopelijk dan een Silky White Instyle. --- iT Totaal

phevictor

Re: PHEV gespot

Bericht door phevictor » 07 nov 2013, 16:12

ittotaal schreef:Ik denk dat antraciet velgen mooier is, maar moeilijk te zien op kleine foto :)
Groter foto terug geplaatst.. was per ongeluk verwijderd door admin

jangoed
Forumlid
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 sep 2013, 15:09

Re: PHEV gespot

Bericht door jangoed » 07 nov 2013, 16:38

+1
Instyle+ ; Silky-white; Zwart leder; Sidebars; Verbrederset; afneembare trekhaak+skidplate; LED; Sportpack; Stylepack; 18"LM winterset.
Vorige auto: Mitsubishi Outlander 2.4 Instyle 2010
Leverdatum: 30-11-2013

Silversurfer

Re: PHEV gespot

Bericht door Silversurfer » 07 nov 2013, 17:39

2 x een trailer gezien vol phevs op de a8. Denk richting Alkmaar.

Een grijze met honden aanhanger in Amsterdam richting Halfweg.

En een zwarte in Heemskerk.

Maar denk dat het zeer snel meer worden :P

René

Re: PHEV gespot

Bericht door René » 07 nov 2013, 17:47

plugin schreef:
René schreef:Klopt. Je mag 3 uur laden (gratissschhhh) :) daarna moet je hem wegzetten in de daarvoor bedoelde parkeerplekken.

Hoi René, zou je hier een fotootje van kunnen maken en in het draadje "Gratis stroom voor je outlander" plaatsen?

dan maken we het overzicht weer wat completer.

thx
Gratis is alleen als je daar werkzaam ben. Je hebt anders geen mogelijkheid, is achter gesloten hek. Foto maak ik niet want klant zou dat waarschijnlijk niet leuk vinden.

plugin
Forumlid
Berichten: 109
Lid geworden op: 13 sep 2013, 20:36

Re: PHEV gespot

Bericht door plugin » 07 nov 2013, 19:16

Nee nogal logisch....
moet ik toch verder zoeken voor gratis stroom :D

BramPHEV
Forumlid
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 aug 2013, 10:32

Re: PHEV gespot

Bericht door BramPHEV » 07 nov 2013, 21:03

Hoi,

ik zag er vandaag ook een staan, in Tilburg bij Bosch (voorheen Van Doorne Transmissie....). Ben er toch maar een rondje om heen gelopen, zag er netjes uit.
Prettige avond.

Henkphev

Re: PHEV gespot

Bericht door Henkphev » 08 nov 2013, 14:28

Gespot,
Bij Fase automobielbedrijven in Alphen a/d rijn toen ik hem op ging halen ;)
Bijlagen
IMG_0165.JPG
IMG_0165.JPG (111.76 KiB) 10047 keer bekeken

Gebruikersavatar
Anko
Forumlid
Berichten: 5285
Lid geworden op: 21 apr 2013, 14:17

Re: PHEV gespot

Bericht door Anko » 08 nov 2013, 14:29

Gefeliciteerd! Mooie kleur ;)
Gr., Anko

Afbeelding + stroom

TG Instyle+, Zwart leer, Intro- , Protection- en Sportpack, Skidplate, verbredingsset v/a, zijskirts, trekhaak, parkeersensoren v/a, Cobra klasse 3, BearLock, Charge-Amps mode 2 kabel, Ratio mode 3 kabel, iPhone 5S.

Plaats reactie