Vandaag opgehaald

Net je PHEV opgehaald en wil je inwrijven dat jij 'm al wel hebt en de rest nog niet ;-)
phevictor

Re: Vandaag opgehaald

Bericht door phevictor » 26 nov 2014, 21:30

Kans op geen PHEV is minimaal.. Geen emblemen voor nodig :lol:

X-line ziet er mooi uit.. Naar mijn smaak smoelt het niet bij elke kleur even mooi..

Boudewijn Frankrijk

Re: Vandaag opgehaald

Bericht door Boudewijn Frankrijk » 31 dec 2014, 18:40

Duc schreef:En jongens: wel die grote PHEV emblemen eraf halen he..
Volgens mij zitten die grote emblemen er ook op om hulpverleners te waarschuwen als er echt iets ernstigs aan de hand is. Als men een PHEV verkeerd openknipt bij ernstige ongelukken overleeft de hulpverlener het niet en de inzittende waarschijnlijk ook niet. Laten zitten dus.

jvisser
Forumlid
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2014, 21:25

Re: Vandaag opgehaald

Bericht door jvisser » 31 dec 2014, 21:21

Boudewijn, dit is al eerder aan bod gekomen. De electroklep is een mooie weggever en bij twijfel zal men altijd aannemen dat er accu's onder kunnen hangen. Mijn leasemaatschappij en de afleverende dealer vonden het ook absoluut geen probleem om een PHEV zonder badges te leveren. Mij ging het ook voornamelijk om het vuil wat na een rondje wasstraat nog achter de badges uit komt.
Outlander Business Edition 2013 Amethyst Black | X-line mistlampkappen | TNM Lolo laadpaal

Boudewijn Frankrijk

Re: Vandaag opgehaald

Bericht door Boudewijn Frankrijk » 01 jan 2015, 09:21

Bonjour jvisser,
Ik ben mijn hele leven al met veiligheid bezig.
Een beetje vuil op mijn auto inwisselen tegen een beetje extra veiligheid is niet mijn ding.
Maar, kun je mij een link geven naar dat eerdere draadje?

Boudewijn Frankrijk

Re: Vandaag opgehaald

Bericht door Boudewijn Frankrijk » 01 jan 2015, 09:27

Bonjour Harnie,
Waar ik nou zo benieuwd naar ben;
Hoe lang heb je moeten wachten op je PHEV?

Gebruikersavatar
Duc
Forumlid
Berichten: 233
Lid geworden op: 29 aug 2014, 09:41

Re: Vandaag opgehaald

Bericht door Duc » 01 jan 2015, 23:20

@Boudewijn: Type 'hulpverlener' in het Zoekveld en je komt hier: http://www.outlanderphevforum.nl/forum/ ... ner#p16010.

Plaats reactie