Technical Silver forever....

Net je PHEV opgehaald en wil je inwrijven dat jij 'm al wel hebt en de rest nog niet ;-)
Plaats reactie
annor

Technical Silver forever....

Bericht door annor » 11 jan 2014, 12:27

Eindelijk! Besteld op 10 maart, op kenteken gezet 27 december en gisteren opgehaald. Zoals mij oma altijd zei: "uitstel verhoogd het genot". Daar heb ik me maar al die maanden aan vastgehouden... en aan het lezen van alle verhalen op dit forum. Ik had het idee dat ik de auto al van binnen en buiten helemaal kende, en zo voelde het ook toen ik ermee wegreed. Thuis meteen een aantal zaken ingesteld. Telefoon via bluetooth gekoppeld, wifi en app aangesloten, audio instellingen aangepast, aantal zaken bij de navi aangepast (ik vind de stem wel iets vriendelijks hebben, maar ik ben dan ook van nature een Limburger dus dat zachte vlaamse accent vind ik geen probleem) en de EV-box getest. Alles werkte meteen en misschien is dat wel het voordeel van een auto die relatief laat geleverd werd. Dankzij jullie worstelingen met een aantal zaken wist ik al een beetje waar ik aan toe ben en wat ik kon verwachten. Tot nu toe werkt alles prima. De wifi versterkt met een cisco range extender die ik nog had liggen en prima bereikt.... tot nog toe dan. Het rijden gaat super, maar ja, dat weten jullie allemaal al. Enige minpuntje: de dealer was in de drukte van alle afleveringen vergeten om het alarm systeem in te bouwen en schijnbaar is het bij de controles erbij ingeschoten. Niet netjes, beetje balen, maar excuses aanvaard. Zal z.s.m. hersteld worden, maar dan ben ik hem natuurlijk wel weer een dagje kwijt.

Bij deze nog de foto. En ja... ik vind persoonlijk Technical Silver de mooiste kleur, echt zonde om die kleur te verbergen onder plakfolie ;)

Afbeelding

Sander van der Pol

Re: Technical Silver forever....

Bericht door Sander van der Pol » 11 jan 2014, 19:03

Gefeliciteerd! Veel EV km toegewenst en TS is een mooie kleur dat ik hem beplak is louter zakelijk :lol:

berg128

Re: Technical Silver forever....

Bericht door berg128 » 11 jan 2014, 20:06

@Anno:

Zou jij misschien een beschrijving kunnen maken hoe je je Cisco repeater hebt opgezet? Het zou mooi zijn als je deze in het speciale topic zou kunnen plaatsen om anderen van advies te kunnen dienen.

Plaats reactie